Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 66 863 884,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 668 638,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За порушення Підрядником істотних умови та/або зобов’язання за цим Договором Замовник має право в односторонньому порядку стягнути частково або в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання Договору не звільняє Підрядника від належного виконання Підрядником всіх умов та зобов’язань за цим Договором.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _1_ % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи здійснюється Замовником упродовж 40 робочих днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів за формою № КБ-2в (далі – Акти КБ-2в) та Довідок за формою № КБ-3 (далі – Довідки КБ-3), у розмірі 80% від суми, зазначеної у відповідному Акті КБ-2в, з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.3.1. п. 4.3. грошових коштів (у разі погодження Сторонами такої оплати у відповідних додаткових угодах). | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 80 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи здійснюється після виконання і приймання усіх передбачених Договором робіт, упродовж 40 робочих днів після підписання Сторонами Актів КБ-2в, Довідок КБ-3 та Акта про прийняття об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2024 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2024 12:12 |
ТД Додаток 1 п 47 Особливостей.docx | |
08 січня 2024 12:12 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
08 січня 2024 12:12 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
08 січня 2024 12:12 |
0_ТД (Особливості).docx | |
08 січня 2024 12:12 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru.docx | |
08 січня 2024 12:12 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000044 ● 91427b947ef5495199a338449dd28071
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-01-08-002295-a 08.01.2024
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 10:06:48
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів» (Коригування). (І етап) за ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-08-002295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чи був укладений договір між Замовником та Переможцем (ТОВ "ФЗ СОЛЮШІОНС") за результатами проведення процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 10:51:29
Пояснення на запит від 02.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-04-01-000044
3 файли вкладено
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 15:57:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ФЗ СОЛЮШІОНС» вимогам підпункту 6.1 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції Дозволу або Декларації на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на «-вантажопідіймальні крани і машини», а саме на експлуатацію машин?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ФЗ СОЛЮШІОНС» вимогам підпункту 6.2 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника гарантійного листа про подовження терміну дії відповідного Дозволу на весь період надання послуг згідно договору, після закінчення періоду дії військового стану у встановлені законодавством терміни?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ФЗ СОЛЮШІОНС» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій не менше 2-х аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (будівельно –монтажні роботи згідно із технічною специфікацією Замовника файл «ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx») в частині технології газоочистки?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:54:53
Пояснення на запит від 16.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-04-01-000044
2 файли вкладено
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЯСНЕННЯ Замовника: 2 файли вкладено. Відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку. |
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Документи:
01 травня 2024 15:34
|
Електронний підпис |
01 травня 2024 15:34
|
Dokument (2).docx |
01 травня 2024 15:34
|
Dokument (2).docx.asice |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЗ СОЛЮШІОНС" |
66 861 612,65
UAH з ПДВ
|
66 861 612,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЗ СОЛЮШІОНС" #39802167 |
Переможець |
66 861 612,65
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2024 08:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 16:13
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 17:58
|
договір №3562ЗЕ-24-БК від 12.04.2024.pdf | укладений |
15 квітня 2024 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу Україникеруючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 3562/ЗЕ-24-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |