Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обслуговування оргтехніки - заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
171 070,00 UAH
UA-2024-01-04-001842-a ● 828234623558412ebde1368e8afee3b1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05494828 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , м. Київ обл., вулиця Маршала Тимошенка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Яремчук Микола Андрійович 380444133843 oblcrp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 13:32 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 13:32 |
Очікувана вартість: | 171 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 711,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
621 послуга
Послуги з обслуговування оргтехніки - заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04207, Україна, м. Київ, вулиця Левка Лук'яненка, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 20 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 11:22 |
ТД Заправка картриджів на 2024р..docx | |
04 січня 2024 11:22 |
Оголошення про заправку картриджів на 2024 рік.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-04-001842-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3374613792
Дата подання: 29 січня 2024 18:47
Рішення Замовника
1.1. Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження.
Учасником не подано вищезазначених документів.
Учасник надав лист розяснення але вказавши, що ТОВ "ВЕЛДУ" є офіційним дестрибютором, тобто імпортером. Замовником визначено, що в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів, інвойс учасником не надано
1.4. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника.
- Учасником не надано зазначені документи.
Учасник не виправив дану невідповідність
Вказані вище документи вимагались Замовником, Учасник свідомо не додав ці документи до своєї тендерної пропозиції.
Вимагаємо прийняти дану інформацію до уваги Замовника при прийнятті рішення.
Розгорнути
Згорнути
Учасником не подано вищезазначених документів.
Учасник надав лист розяснення але вказавши, що ТОВ "ВЕЛДУ" є офіційним дестрибютором, тобто імпортером. Замовником визначено, що в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів, інвойс учасником не надано
1.4. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника.
- Учасником не надано зазначені документи.
Учасник не виправив дану невідповідність
Вказані вище документи вимагались Замовником, Учасник свідомо не додав ці документи до своєї тендерної пропозиції.
Вимагаємо прийняти дану інформацію до уваги Замовника при прийнятті рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2024 10:06
Розглянувши Вашу вимогу по закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з обслуговування оргтехніки - заправка та відновлення картриджів) Замовник прийняв рішення про скасування переможця - ПП "ЕПС-СЕРВІС".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" |
87 450,00
UAH з ПДВ
|
87 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" |
171 030,00
UAH з ПДВ
|
171 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Рішення скасоване |
87 450,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2024 16:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 січня 2024 00:00
|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Очікує рішення |
87 450,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 10:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 лютого 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 10:58 |
Кінець періоду оскарження: | 10 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Зменшення обсягу закупівлі в зв’язку із прийняттям рішення про закупівлю нових картриджів. |
Документи:
30 січня 2024 10:57
|
Електронний підпис |
30 січня 2024 10:55
|
Рішення про скасування закупівлі - Заправка картриджів.pdf |