Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Холминська селищна рада Корюківського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04412596 |
Місцезнаходження: | 15331, Україна , Чернігівська обл., смт Холми, Корюківський район, смт Холми, вул. Спортивна,9 |
Контактна особа: |
Василенко Олег Григорович +380465723261 holmysr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 11:13 |
Очікувана вартість: | 229 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 11:08 |
ТД.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 8.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 7.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 6.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 4.docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 3 .docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 2 .docx | |
04 січня 2024 11:08 |
Додаток 1 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000101 ● b1192a8860da47a59105cb52c503cc9c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-01-04-001593-a 04.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 15:48:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю бензин А-95, бензин-А-92, дизельне паливо, за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 229 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-001593-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
3. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
4. Надати інформацію про стан виконання договору від 29.01.2024 № 2901, укладеного з ПП «АРС Сервіс 22».
5. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено: «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
Пунктом 1 розділу 4 « Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 12 січня 2024 року.
При цьому тендерну пропозицію (жоден документ) учасник ПП «АРС Сервіс 22» в електронну систему закупівель до 12.01.2024 не оприлюднив.
Крім цього, згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічного завдання, передбаченого Додатком 3 до цієї тендерної документації (інформація щодо обсягу товару) з урахуванням переліку товарів за даним предметом закупівлі».
Відповідно до пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Проте, учасником ПП «АРС Сервіс 22» вищезазначені документи (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) у строк визначений законодавством в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «АРС Сервіс 22» відповідно до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей? Та в порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей надано Вимога про усунення невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 16:53:56
Пояснення
1.Прикріплюємо річний план закупівель на підставі, якого було здійснено закупівлю.
2.Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, та згідно з діючими ринковими цінами, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись.
Згідно частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО». До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю) Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
3. Надаємо посилання на власний веб-сайт де розміщена інформація про закупівлю, а саме, річний план закупівель, а також технічні та якісні характеристики закупівлі. https://holmsr.gov.ua
4.Повідомляємо, що за договором №2901 від 29.01.2024 року з ПП «АРС Сервіс 22» товар оплачений повністю.
5. Замовник 15.01.2024 о 08:17 оприлюднив в електронній системі повідомлення про надання 24 годин на усунення невідповідностей учасником з кінцевою датою усунення невідповідностей 16.01.2024 року до 08:17. 15.01.24р учасник долучив необхідні документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа прийняла участь в “Онлайн-марафоні “Від початківця до експерта з публічних закупівель” на сторінці Prozorro у Facebook, отримала Сертифікат за успішне проходження освітнього серіалу «Спеціаліст із закупівель» на порталі Дія Освіта від 28.03.2024р і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкуватиме за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть
2024-03-28 14:36:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 11:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП АРС СЕРВІС 22 |
224 568,00
UAH з ПДВ
|
224 568,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП АРС СЕРВІС 22 #44658312 |
Переможець |
224 568,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2024 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2024 08:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 12:26
|
Договір | укладений |
29 січня 2024 11:11
|