Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАРВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04412372 |
Місцезнаходження: | 17600, Україна , Чернігівська обл., селище міського типу Варва, вул. Шевченка, будинок 38 |
Контактна особа: |
Варвинська селищна рада Варвинська селищна рада +380950012343 varvasradazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 09:53 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000048 ● 65d288e3c95e467cb0bc10560f067e5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 9-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-01-04-000669-a 04.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 11:59:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з висвітлення діяльності Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області у друкованих засобах масової інформації)», код ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком, очікуваною вартістю 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-000669-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Яким чином були дотримані переможцем процедури закупівлі ТОВ «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «СЛОВО ВАРВИНЩИНИ» вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника, а саме «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей»?
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору від 25.01.2024 № 8, укладеного з ТОВ «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «СЛОВО ВАРВИНЩИНИ».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 09:48:08
Пояснення до запиту Північного офісу Держаудитслужби
Варвинська селищна рада на Ваш запит щодо процедури закупівлі послуги з висвітлення діяльності Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області у друкованих засобах масової інформації ДК 021:2015 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, очікуваною вартістю 400 000 грн, надає пояснення:
1. Рішенням другої сесії восьмого скликання від 24 грудня 2020 року №87 затверджено Програму інформаційного забезпечення населення Варвинської селищної територіальної громади на 2021-2025 роки зі змінами до неї затвердженими рішенням 15 сесії восьмого скликання від 17 серпня 2021 року №403 та рішенням 40 сесії восьмого скликання від 18 травня 2023 року №135. Обсяг фінансового ресурсу на 2024 рік для висвітлення соціально-економічного життя громади, налагодження ефективної системи інформування населення про роботу Варвинської селищної ради та її виконавчих органів передбачений цією Програмою у сумі 540 тис.грн. Під час формування бюджету громади на 2024 рік надійшла службова записка від відділу організаційно-кадрової роботи селищної ради та лист від ТОВ «Редакція газети «Слово Варвинщини» про передбачення коштів у бюджеті на висвітлення діяльності ради у друкованих засобах масової інформації. На підставі проведеного аналізу за виконаними договорами попередніх років та кількістю номерів газети «Слово Варвинщини» у яких розміщено інформаційні матеріали Варвинської селищної ради: у 2020 році - 53 номери газети, у 2021-ому – 52 номери, у 2022-ому - 51 номер, у 2023 році - 52 номери, взявши орієнтовний розрахунок – сторінка 936 см.кв. щономера, вартість см.кв – 10 грн, з урахуванням реальних потреб ради на 2024 рік та в межах фінансових можливостей, орієнтовна сума планових призначень, передбачених у бюджеті Варвинської селищної ради, на здійснення закупівлі визначена у сумі 400 000 грн.
Надаємо лист, службову записку та накази про розцінки (2 шт).
2. Протоколом уповноваженої особи від 15.01.2024 року було визначено переможця процедури відкритих торгів та оголошення про намір укласти договір. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "СЛОВО ВАРВИНЩИНИ"" були дотримані вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (15.01.2024 року).
3. Надаємо підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору від 25.01.2024 №8, укладеного з ТОВ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "СЛОВО ВАРВИНЩИНИ"" : Акти (4 шт.), Виписки з рахунків, тощо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваші зауваження були прийняті до уваги. Встановлені порушення у подальшому не будуть допущені. Прикріплюємо додаткову угоду №1 до договору №8 від 25 січня 2024 року, що свідчить про усунення порушення.
2024-03-04 14:30:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Усунуто шляхом розірвання договору
2024-03-05 17:10:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "СЛОВО ВАРВИНЩИНИ"" |
400 000,00
UAH
|
400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "СЛОВО ВАРВИНЩИНИ"" #02476215 |
Переможець |
400 000,00
UAH
|
15 січня 2024 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 14:20
|
ду 1.pdf | укладений |
04 березня 2024 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 11:01
|
Договір 8.pdf | укладений |
26 січня 2024 10:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 січня 2024 — 04 березня 2024 |
Сума оплати за договором: |
94 090,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Виправлення порушення, виявленого в результаті здійснення моніторингу. Розірвання договору за взаємною згодою сторін |