Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопільський класичний ліцей Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24631923 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Михайла Вербицького 3 |
Контактна особа: |
Шлапак Тетяна Іванівна +380979814848 tklasgimnazya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 612 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 062,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 11:41 |
Додаток 4 договір в новій редакції.docx | |
02 січня 2024 11:41 |
Протокол про внесення змін в ТД.docx | |
01 січня 2024 13:22 |
Додаток 4 договір.docx | |
01 січня 2024 13:22 |
Додаток 3технічні вимоги.docx | |
01 січня 2024 13:22 |
Тендерна документація.doc |
02 січня 2024 11:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2024 11:41 |
Додаток 4 договір в новій редакції.docx
|
|||
02 січня 2024 11:41 |
Протокол про внесення змін в ТД.docx
|
|||
01 січня 2024 13:22 |
Додаток 4 договір.docx
|
|||
01 січня 2024 13:22 |
Додаток 3технічні вимоги.docx
|
|||
01 січня 2024 13:22 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-27-000017 ● 92f0ff5492734a6bb95cab420eda3c8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.02.2024 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-01-01-001168-a від 01.01.2024 – інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 12:42:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій, ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-01-001168-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен подати:
- Довідку щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за зразком поданим нижче);
- скан-копії виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договорів), акти наданих послуг.
Учасник закупівлі ФОП Півторак Володимир Михайлович у складі пропозиції подав довідку щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та скан-копію виконаного аналогічного договору.
Однак актів наданих послуг у складі поданої пропозиції ФОП Півторак В.М. не виявлено.
Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації переможець надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, окрім іншого: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (Документ повинен бути виданий/сформований/отриманий в поточному році).
Учасник закупівлі ФОП Півторак Володимир Михайлович у складі пропозиції подав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 27.12.2023 за №ВР-001941913. Що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки документ повинен бути сформований в поточному році, а не у минулому році.
У зв’язку з чим прошу надати інформацію:
-щодо розгляду пропозиції ФОП Півторак В.М. та відповідності її кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
- чому не відхилено пропозицію переможця закупівлі ФОП Півторак В.М., у зв’язку із тим, що у складі пропозиції подано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований не у відповідності до вимог тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-27 16:01:25
Пояснення з власної ініціативи
Доводимо до вашого відома, що відповідно до першого питання обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вираховувалися так: кількість учнів пільгових категорій множимо на орієнтовану кількість днів харчування і множимо на вартість одного обіду(згідно наказу Управління освіти і науки ТМР) = 70 учнів*175 днів*50 гривень= 612500,00 гривень. Дана інформація висвітлена на веб-сайті закладу http://tkg.school-info.te.ua/blog/18-finansova-zvitnist/protokol-shchodo-prijnjattja-rishennja-upovnovazhenoju-osoboju.
Відповідно до другого питання, то при розгляді тендерної пропозиції ФОП Півторака В.М. нами помилково не встановлено, що учасником не подано для підтвердження щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору скан-копій актів наданих послуг.
Також нами при перевірці тендерної документації переможця помилково не встановлено, що Довідка про те, що він до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває видана не в поточному році, а в 2023р.
Дані порушення будуть усунені шляхом розірвання Договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доводимо до вашого відома, що порушення усунено. Договір розірвано. Надаємо скан-копію додаткової угоди.
2024-03-04 12:20:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2024-03-18 09:26:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Півторак Володимир Михайлович |
612 500,00
UAH з ПДВ
|
612 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Півторак Володимир Михайлович #3129301997 |
Переможець |
612 500,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 12:17
|
3.PDF | зміни до договору |
14 березня 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 12:34
|
2.PDF | зміни до договору |
04 березня 2024 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 14:14
|
1.PDF | зміни до договору |
17 січня 2024 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 13:55
|
договір | укладений |
17 січня 2024 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 25/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 25/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 25/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |