Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75120000-3 Адміністративні послуги державних установ (Послуги з санітарного нагляду за суднами)
Очікувана вартість
42 963,76 UAH
UA-2023-12-29-007531-a 20249674d87d4eed902430ef23af0efe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіна Тетяна Сергіївна

380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Контактна особа: Ларіна Тетяна Сергіївна
380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75120000-3: Адміністративні послуги державних установ


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з санітарного нагляду за суднами (назва та код номенклатурної позиції: 75122000-7 Адміністративні послуги у сфері охорони здоров’я; назва послуги кожної номенклатурної позиції наведена у Технічних вимогах; кількість та обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: Одеська обл., за місцем базування суден (зокрема, але не виключно, міста Ізмаїл, Рені, Білгород-Дністровський, Чорноморськ) та/або на території Виконавця; строк надання послуг: до 31.01.2024. В межах зазначеного строку послуги надаються за окремими письмовими заявками Замовника протягом 20-ти робочих днів з дати надання письмової заявки Замовником
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024
ДК 021:2015: 75120000-3 — Адміністративні послуги державних установ

Тендерна документація

29 грудня 2023 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2023 17:11
документальне підтвердження.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна установа «Одеський обласний Центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України»
#38477737
Переможець 42 963,76
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 17:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2024 14:25
звіт ВД послуги з сан нагляду.pdf укладений
27 березня 2024 14:25
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2024 23:12
повідомлення про внесення змін 1 до договору послуги з сан нагляду.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 23:12
додаткова угода №1 послуги з сан нагляду.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 23:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 17:13
ЗВІТ про укладення договору без процедури послуги з сан нагляду.pdf укладений
29 грудня 2023 17:11
договір №40-В-ФДФ-23 послуги з сан нагляду.pdf укладений
29 грудня 2023 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до умов договору: - п. 5.2 Договору викладено в новій редакції; - п. 3 Технічних вимог (Додаток №1, що є невід’ємною частиною Договору) викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 35 803,13 грн без ПДВ / 42 963,76 грн з ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 40-В-ФДФ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2023 — 28 лютого 2024
Сума оплати за договором: 28 888,41
UAH (в тому числі ПДВ 4 814,74 UAH)