Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 – км 29+445, Миколаївська область
Очікувана вартість
11 899 826,10 UAH
UA-2023-12-28-009410-a ● fe4baf35435c4253a9fb8ffb128fa1fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 14:13 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 14:13 |
Очікувана вартість: | 11 899 826,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 499,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 59 499,13 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 13 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59499.13 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 – км 29+445, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 16:29 |
ТД ПД КР Т-15-04 км 3+90-км 29+445.doc | |
28 грудня 2023 16:29 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо стану споруд
Дата подання: 03 січня 2024 12:27
Дата відповіді: 05 січня 2024 15:40
Для прийняття обгрунтованого рішення щодо обсягів необхідних робіт за предметом закупівлі, можливості їх виконання та вірної оцінки вартості робіт за предметом закупівлі просимо надати роз'яснення щодо питань нижче:
1. У Додатку 4 до Тендерної документації (ЗАВДАННЯ) в п.2 «Підстава для проектування» зазначено: «Повна втрата несучої здатності, аварійний стан». Чи відноситься цей запис до всіх штучних споруд ділянки?
2. Чи є паспорти штучних споруд, коли вони оновлені або складені?
3. Чи є і коли виконані останні обстеження штучних споруд, на підставі яких зроблений висновок про аварійний стан та втрату несучої здатності?
4. Чи передбачає комплекс проектувальних робіт, що викладений на тендер, виконання спеціального обстеження штучних споруд для прийняття рішення про заміну або посилення елементів споруд?
За необхідності просимо внести зміни до Тендерної документації для визначення повного обсягу необхідних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
1) запис: «Повна втрата несучої здатності, аварійний стан» (пункт 1 Завдання), стосується і конструкції дорожнього одягу і експлуатаційного стану штучних (транспортних) споруд;
2) зазначення інформації у п.2 і п. 3 запиту в Завданні на проектування не передбачається відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами № 1 та № 2;
3) всі необхідні вимоги щодо розроблення проектної документації зазначені у додатку 4
до Тендерної документації «Завдання на розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445, Миколаївська область».
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію.
1) запис: «Повна втрата несучої здатності, аварійний стан» (пункт 1 Завдання), стосується і конструкції дорожнього одягу і експлуатаційного стану штучних (транспортних) споруд;
2) зазначення інформації у п.2 і п. 3 запиту в Завданні на проектування не передбачається відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами № 1 та № 2;
3) всі необхідні вимоги щодо розроблення проектної документації зазначені у додатку 4
до Тендерної документації «Завдання на розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445, Миколаївська область».
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію.
Щодо обстеження технічного стану об’єкту
Дата подання: 05 січня 2024 11:37
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:08
Відповідно до п. 4.1 б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" розроблення проектної документації на капітальний ремонт існуючого об’єкта виконується на підставі висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану об’єкту, виконаного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257.
В документах Тендерної документації не вказано про наявність висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану об’єкту, виконаних відповідно до зазначеної вище Постанови, тому просимо Вас надати роз'яснення:
1) Чи наявний Звіт з обстеження технічного стану об’єкту (автомобільної дороги, штучних споруд), виконаний відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257?
2) Чи буде надано Звіт з обстеження технічного стану об’єкту переможцю процедури закупівлі для розроблення проектної документації на капітальний ремонт у відповідності до вимог чинного законодавства України?
3) Чи передбачає Замовник у складі робіт за предметом закупівлі необхідність виконання Учасником/переможцем робіт з обстеження автомобільної дороги та штучних споруд на ній, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257.
За необхідності просимо внести зміни до Тендерної документації для визначення повного обсягу необхідних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 4.1б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" розроблення проектної документації на капітальний ремонт існуючого об’єкта виконується на підставі:
- висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану, виконаного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257;
- матеріалів уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань (за наявності) або проведення нових інженерних вишукувань відповідно до ДБН А.2.1-1.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10 Завдання на розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445, Миколаївська область (Додаток 4 до тендерної документації. Технічна специфікація) передбачено виконання нових інженерних вишукувань та на їх підставі розроблення проектної документації, що повністю відповідає вимогам п. 4.1 б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".
Також інформуємо, що переможцю процедури закупівлі будуть надані всі необхідні вихідні данні, наявні у Замовника, для розроблення проектної документації на капітальний ремонт
автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445.
Відповідно до п. 4.1б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" розроблення проектної документації на капітальний ремонт існуючого об’єкта виконується на підставі:
- висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану, виконаного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257;
- матеріалів уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань (за наявності) або проведення нових інженерних вишукувань відповідно до ДБН А.2.1-1.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10 Завдання на розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445, Миколаївська область (Додаток 4 до тендерної документації. Технічна специфікація) передбачено виконання нових інженерних вишукувань та на їх підставі розроблення проектної документації, що повністю відповідає вимогам п. 4.1 б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".
Також інформуємо, що переможцю процедури закупівлі будуть надані всі необхідні вихідні данні, наявні у Замовника, для розроблення проектної документації на капітальний ремонт
автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 - км 29+445.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-28-009410-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 08 січня 2024 10:03
Вимога щодо усунення порушення в тендерній документації
Пунктом 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Частиною 1 Розділом III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, відповідно до частини третьої ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь – якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис учасника процедури закупівлі /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів, що вимагається згідно цієї документації.
Даним розділом передбачено використання виключно захищеного кваліфікованого електронного підпису, а використання такого типу електронного підпису як «удосконалений» виключається.
Однак, згідно підпункту 2 пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 300 від 17 березня 2022 року «Про деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином, частина 1 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якою передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та данні створюються та подаються з накладеним захищеним кваліфікованим електронним підписом учасника процедури закупівлі, не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України № 300 від 17 березня 2022 року щодо використання «удосконаленого» електронного підпису під час подання тендерної пропозиції.
Просимо Вас усунути вищезазначені невідповідності та включити до тендерної документації відомості, що документи та дані створюються та подаються з використанням електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 1 Розділом III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, відповідно до частини третьої ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь – якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис учасника процедури закупівлі /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів, що вимагається згідно цієї документації.
Даним розділом передбачено використання виключно захищеного кваліфікованого електронного підпису, а використання такого типу електронного підпису як «удосконалений» виключається.
Однак, згідно підпункту 2 пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 300 від 17 березня 2022 року «Про деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином, частина 1 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якою передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та данні створюються та подаються з накладеним захищеним кваліфікованим електронним підписом учасника процедури закупівлі, не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України № 300 від 17 березня 2022 року щодо використання «удосконаленого» електронного підпису під час подання тендерної пропозиції.
Просимо Вас усунути вищезазначені невідповідності та включити до тендерної документації відомості, що документи та дані створюються та подаються з використанням електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2024 16:55
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) повідомляє наступе.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/ відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, відповідно до вищевикладеного, замовник самостійно визначає вимоги до учасників закупівлі щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з врахуванням вимог чинного законодавства.
Так, враховуючи високий рівень відповідальності при здійсненні публічних закупівель в сегменті відновлення державної інфраструктури, для підвищення рівня інформаційної безпеки, Замовником в пункті 1.4. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Вищевказана вимога регламентується тим, що кваліфікований електронний підпис має високий ступінь захищеності та має високий рівень довіри як засіб електронної ідентифікації, оскільки підпис зберігається на захищеному носії особистого ключа.
До того ж, відповідно до пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
При цьому, згідно підпункту 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 року № 300 «Про деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі – Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Звертаємо увагу, що норми підпункту 2 пункту 2 Постанови № 300 не встановлюють прямої вимоги щодо включення до тендерної документації обов’язкового використання учасниками закупівлі електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Крім того зазначаємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Отже, враховуючи вищесказане, Замовником прийнято рішення відмовити ТОВ «Віакон Україна» у задоволені вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в частині використання удосконаленого електронного підпису під час подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/ відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, відповідно до вищевикладеного, замовник самостійно визначає вимоги до учасників закупівлі щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з врахуванням вимог чинного законодавства.
Так, враховуючи високий рівень відповідальності при здійсненні публічних закупівель в сегменті відновлення державної інфраструктури, для підвищення рівня інформаційної безпеки, Замовником в пункті 1.4. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Вищевказана вимога регламентується тим, що кваліфікований електронний підпис має високий ступінь захищеності та має високий рівень довіри як засіб електронної ідентифікації, оскільки підпис зберігається на захищеному носії особистого ключа.
До того ж, відповідно до пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
При цьому, згідно підпункту 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 року № 300 «Про деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі – Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Звертаємо увагу, що норми підпункту 2 пункту 2 Постанови № 300 не встановлюють прямої вимоги щодо включення до тендерної документації обов’язкового використання учасниками закупівлі електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Крім того зазначаємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Отже, враховуючи вищесказане, Замовником прийнято рішення відмовити ТОВ «Віакон Україна» у задоволені вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в частині використання удосконаленого електронного підпису під час подання тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-28-009410-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40975502
Дата подання: 26 січня 2024 19:05
Дата подання: 26 січня 2024 19:05
Скарга на рішення замовника
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД 28.12.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-28-009410-a Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів: «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 – км 29+445, Миколаївська область».
28.12.2023р. Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Початок періоду прийому пропозицій з 28.12.2023 року, кінцевий строк подання пропозицій 12.01.2024.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП» (далі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП», Скаржник) прийняло участь в цій процедурі закупівлі.
Початок аукціону 15.01.2024 року 14:13.
15.01.2024 починаючи з 14:13 електронною системою проведено аукціон.
За результатами аукціону пропозиція Скаржника була найнижчою.
Електронною системою наша цінова пропозиція була визнана аномально низькою ціною.16.01.2024 нами було завантажено в електронну систему обґрунтування аномально низької ціни.
18.01.2024 Замовник в електронній системі опублікував Протокол уповноваженої особи №6/71/2023 від 18 січня 2024 року(четвер), в якому зазначив, що через велику кількість документів йому необхідний більший строк для оцінки нашої тендерної пропозиції і продовжив цей строк до 20 робочих днів.
Але вже на наступний день 19 січня 2024 року(п’ятниця) в 15:47 год. Замовник(зловживаючи своїми правами, порушуючи вимоги ч.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі») надав Вимогу на усунення недоліків (24 години до 20 січня 2024 року(субота) до 15:47 год.). В цій Вимозі було 4 пункти про усунення невідповідностей, при цьому 3 пункти Вимоги містили вимоги щодо усунення недоліків по гарантії забезпечення тендерної гарантії. Всій громадськості відомо, що банки в Україні з юридичними особами навіть в період військового стану в суботу у вихідний день не працюють, а в п’ятницю можуть мати й скорочений робочий день. Тобто фактично Вимогу Замовника виконати неможливо де потрібно усувати недоліки по гарантії і просити це в банка, який вихідний. Хоча Замовнику нічого не заважало надати Вимогу на усунення недоліків і пізніше, оскільки напередодні він продовжив оцінку тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Незважаючи на ці протиправні дії замовника нами було надано всі пояснення та документи на вимогу Замовника.
Але Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі Протоколу №9/71/2023 від 23.01.2024 (додаток). Замовник підставою відхилення зазначив, що «текст пункту 2 банкiвської гарантiї не приведено у вiдповiднiсть до вимог тендерноi документацiї, наведених у Повiдомленнi з вимогою про усунення невiдповiдностей, зокрема Додатку 6 до тендерної документацiї (форма забезпечення тендерної пропозицiї)» при цьому не зазначивши що саме не усунено, та як це впливає на нашу тендерну пропозицію.
Обґрунтування наявності порушених прав
Замовником незаконно відхилено пропозицію Скаржника, пропозиція якого відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам/вимогам документації
Відповідно до ст.5ЗУ «Про публічні закупівлі» (редакція Закону з 19.04.2020року) Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням; замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Вказане рішення створює недобросовісну конкуренцію, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 17:26
рішення від 30.01.2024 № 1786.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 17:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2390.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 14:50
рішення від 07.02.2024 № 2390.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.02.2024 року №2390-р/пк-пз та скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Поділля Проект Груп» (Учасник) за процедурою закупівлі: Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка на ділянці км 3+900 – км 29+445, Миколаївська область (UA-2023-12-28- 009410-a)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
5 867 000,00
UAH з ПДВ
|
5 769 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
6 544 904,35
UAH з ПДВ
|
5 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” |
7 139 895,67
UAH з ПДВ
|
7 139 895,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
7 777 000,00
UAH з ПДВ
|
7 717 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
9 246 120,00
UAH з ПДВ
|
7 751 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" |
10 510 547,73
UAH з ПДВ
|
7 751 528,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
8 999 000,00
UAH з ПДВ
|
8 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" #40975502 |
Рішення скасоване |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2024 15:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2024 00:00
|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Рішення скасоване |
5 769 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 16:03
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" #40975502 |
Переможець |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 11:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 08:50
|
Договір 2-Б від 01.03.24.pdf | укладений |
04 березня 2024 08:50
|