Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації |
Код ЄДРПОУ: | 04725970 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Чорноморська, 10 |
Контактна особа: |
Давтян Геворг Деренікович +380963774397 td1@sm.od.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги «Охорони» здійснюється «Замовником» щомісячно за надані послуги протягом 20 робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання наданих послуї | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2024 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2024 16:53 |
зміни охорона.doc | |
03 січня 2024 16:53 |
Тендерна документація 2024 зі змінами.doc | |
28 грудня 2023 13:59 |
проект договору охорона.doc |
03 січня 2024 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2024 16:53 |
зміни охорона.doc
|
|||
03 січня 2024 16:53 |
Тендерна документація 2024 зі змінами.doc
|
|||
28 грудня 2023 13:59 |
проект договору охорона.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000134 ● 429f3cb4358c42a58e9a99cf79cfb76d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2023-12-28-006150-a 28.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:34:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Гепард Україна» (далі – ТОВ «Гепард Україна») вимогам частини 4 додатку 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гепард Україна» не надано копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): балансу підприємства учасника, звіту про фінансові результати учасника, звіту про рух грошових коштів (у разі наявності)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:55:29
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
На Ваше перше питання «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням особливості об’єктів охорони, визначення його очікуваної вартості товарів/послуг було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме було проведено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, направлено не менше 3 письмових запитів цінових пропозицій. На які було отримано відповіді щодо вартості предмета закупівлі з урахуванням технічних та якісних характеристик. Копії комерційних пропозицій додаються. Також одним із методів розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг був аналіз на підставі закупівельних цін попередніх періодів. Але за основу було взято найбільш ефективний метод, вирахування середньо ринкової вартості послуг/товарів.
На друге питання «Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Гепард Україна» (далі – ТОВ «Гепард Україна») вимогам частини 4 додатку 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гепард Україна» не надано копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): балансу підприємства учасника, звіту про фінансові результати учасника, звіту про рух грошових коштів (у разі наявності)?». Вищевказані документи учасником торгів ТОВ «Гепард Україна» було надано (файли: 46. Фінансова звітність.pdf та 47. Довідка щодо фін. звітності.pdf. Копію фото екрану додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Південного офісу Держаудитслужби з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель договір з ТОВ "ГЕПАРД" розірвано згідно з додатковою угодою №1 від 26.01.2024р.
2024-01-26 12:28:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
.
2024-01-29 10:23:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА" |
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА" #40121138 |
Переможець |
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 12:26
|
дод.угода.pdf | укладений |
26 січня 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 09:28
|
договір охрона.pdf | укладений |
15 січня 2024 09:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
99 970,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог Південного офісу Держаудитслужби з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |