Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2023-12-28-000415-a 020cd0bd8e264fc8a218b64ffa8c1eb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Олена Анатоліївна

+380433762611 vodokanalmp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Водоканал
Код ЄДРПОУ: 03338202
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Академіка Заболотного, 19
Контактна особа: Заяць Олена Анатоліївна
+380433762611
vodokanalmp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів - Подільський, Вінницької області, вул. Академіка Заболотного, б. 19, м. Могилів - Подільський, Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 грудня 2023 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2023 08:55
обгрунтування офісне устаткування.pdf
28 грудня 2023 08:55
договір Зверєва.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Звєрєва Алла Володимирівна
#2460214402
Переможець 90 000,00
UAH
28 грудня 2023 08:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:15
протокол 253.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:14
договір Зверєва.pdf укладений
28 грудня 2023 09:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне 5000 штуки 18,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 253
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне 5000 18,00
UAH