Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
15 607 754,77 UAH
UA-2023-12-27-013209-a 30a6ad6b7c3240a5b277fd66aa01225e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергєєнков

+380442067433 tenderdrr5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сергєєнков
+380442067433
tenderdrr5@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07800, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна 425А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

27 грудня 2023 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000017 ● 6f166704c75a4b1185f2f821c9e030ab
  • Статус: завершено ● Дата: 08 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-27-013209-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 12:32:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт. Бородянка, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України (Додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-27-013209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 18:29:52

Відповідь на запит

1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Додаткові роботи) відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" від 22 грудня 2023 №1360/23-РБК/ЕЗ (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області". Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
3. Необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті, основному договорі № 163-23 від 19.09.2023 укладеному за результатами закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-012139-a), основному робочому проєкті; відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» № 1360/23-РБК/ЕЗ від 22 грудня 2023 (реєстраційний номер EX01:2616-1326-1540-7386) у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України» (далі – Об’єкт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-012139-a);
- вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків від ціни Основного договору про закупівлю (вартість Основного договору складає 31 477 891,78 грн з ПДВ, а вартість додаткових робіт складає 15 607 754,77 грн. з ПДВ);
- закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТІНТОРЕТТО» (далі – Підрядник);
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об’єкту та які є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за Основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок – збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-21 13:58:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт. Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-013209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, а саме: просимо надати пояснення щодо Додатку № 2 до Договору №163/1-23 від 26.12.2023, який не містить інформації (відміток) щодо графіку виконання робіт по об’єкту капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт. Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено
в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-26 16:40:12

Відповідь на запит

Щодо Додатку № 2 до Договору №163/1-23 від 26.12.2023, повідомляємо, що він містить всі необхідні відмітки, які нанесені сірим кольором, однак при скануванні оригіналу, отримана скан-копія не є достатньо чіткою. З огляду на зазначене, надаємо фото додатку №2 до Договору №163/1-23 від 26.12.2023


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТОРЕТТО"
#41358775
Переможець 15 607 754,77
UAH з ПДВ
27 грудня 2023 20:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2024 11:57
ДУ № 1 до договору 163-1-23 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
12 квітня 2024 11:56
Обгрунтування підстави.pdf укладений
27 грудня 2023 20:02
Договір 163-1-23 від 26.12.2023.pdf укладений
27 грудня 2023 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 163/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML