Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання орендованого майна
Очікувана вартість
10 462 165,96 UAH
UA-2023-12-27-006997-a a6f39001b6fb4a1e91ea899f7aa47a80
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Ольга В'ячеславівна

380443515534 Olha.Shcherbyna@avia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна авіаційна служба України
Код ЄДРПОУ: 37536026
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 14
Контактна особа: Щербина Ольга В'ячеславівна
380443515534
Olha.Shcherbyna@avia.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання орендованого майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Тендерна документація

27 грудня 2023 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-26-000074 ● 865495a8a1ee44a09a740ccb7567ff3b
  • Статус: завершено ● Дата: 14 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2024 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.01.2024 № 14

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-12-27-006997-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-30 11:18:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання орендованого майна за кодом класифікатора ДК 021:2015:70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-006997-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Державне підприємство "Укрсервіс Мінтрансу", з яким укладений договір утримання від 26.12.2023 № 164/2023 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 18:30:13

Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі послуги з утримання орендованого майна за кодом класифікатора ДК 021:2015:70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-006997-a)

1. Між Державною авіаційною службою України (Орендар), Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву (Орендодавець) та ДП «Укрсервіс Мінтрансу» (Балансоутримувач) укладені договори оренди нерухомого майна, що належить до державної власності, від 19.09.2005 № 2132, від 17.01.2019 № 8322 та від 18.05.2023 № 9314 (далі – договори оренди).
Положеннями договорів оренди, зокрема, визначено, що до складу орендної плати не входять витрати на утримання орендованого майна (комунальних послуг, послуг з управління об’єктом нерухомості, витрат на утримання прибудинкової території та місць загального користування, вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж, ремонту будівлі, у тому числі: покрівлі, фасаду, вивіз сміття тощо). У порядку, визначеному договорами оренди, Орендар несе ці витрати на основі окремих договорів, укладених із Балансоутримувачем.
Вартість закупівлі визначена відповідно до розрахунку вартості витрат Балансоутримувача на послуги по утриманню приміщень за 1 кв.м. в місяць з урахуванням реального фінансування видатків. Площа приміщень, переданих в користування Державіаслужбі згідно договорів оренди становить: в період з 01.01.2023 по 06.03.2023 - 3835,65 м2 ; в період з 07.03.2023 по 17.05.2023 – 2685,75 м2; в період з 18.05.2023 по 01.11.2023 – 2726,55 м2 ; в період з 02.11.2023 по 31.12.2023 – 1 033,95 м2 . Вищезазначений розрахунок наведений в додатку 1 до договору від 26.12.2023 № 164/2023, укладеним між Державіаслужбою та ДП «Укрсервіс Мінтрансу».
Перелік послуг з утримання орендованого майна визначається додатком 2 до договору від 26.12.2023 № 164/2023, укладеним між Державіаслужбою та ДП «Укрсервіс Мінтрансу» на виконання вимог договорів оренди, а саме:
- проведення загальних та профілактичних оглядів будівлі, внутрішньобудинкових систем та механізмів;
- перевірка протипожежного, санітарно-гігієнічного стану будівлі та прилеглої території;
- дезінфекція, дератизація, дезінсекція;
- обслуговування протипожежних систем;
- обслуговування фундаментів та підвальних приміщень будівлі;
- обслуговування стін, перегородок, фасаду будівлі;
- обслуговування перекриття, підлоги, дахів та покрівлі будівлі;
- обслуговування сходів та балконів будівлі;
- обслуговування систем опалення, кондиціювання та вентиляції;
- обслуговування систем водопостачання та водовідведення, каналізації;
- обслуговування системи гарячого водопостачання;
- обслуговування системи електроосвітлення та силової електропроводки;
- обслуговування ліфтів;
- обслуговування зовнішніх та внутрішніх зливових водостоків;
- обслуговування прибудинкової території;
- обслуговування інженерних систем, систем диспетчеризації та технічних пристроїв;
- обслуговування контрольно-пропускної системи, локально-обчислювальної мережі;
- забезпечення пропускного режиму, надання інформації з системи контролю доступу;
- забезпечення охорони об’єкта адміністративної будівлі;
- прибирання приміщень та прилеглої території;
- проведення поточних ремонтів вищезазначених систем, приміщень, обладнання, тощо.
2. Обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлений пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2026 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Згідно з зазначеною постановою таке оприлюднення здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У зв’язку з тим, що закупівля послуг з утримання орендованого майна за кодом класифікатора ДК 021:2015:70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-006997-a) здійснювалась без застосування процедури закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалось.
3. Договорами оренди встановлений обов’язок Орендаря відшкодування витрат на утримання орендованого майна Балансоутримувачу. Балансоутримувачем будівлі, у тому числі всіх інженерних систем, за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 14, є ДП «Укрсервіс Мінтрансу» відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 12.02.1999 № 91 «Про передачу на баланс 28-ми поверхового будинку по пр. Перемоги, 14» та Акту передачі 28-ми поверхового будинку по пр. Перемоги, 14 на баланс державного підприємства «Укрсервіс», затвердженого 02.03.1999 р. Тому надання послуг з утримання орендованого майна можливе лише Державним підприємством «Укрсервіс Мінтрансу».
Договір про надання послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з утримання орендованого майна) від 26.12.2023 № 164/2023 з ДП «Укрсервіс Мінтрансу» укладений відповідно до абзацу тринадцятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Наявність підстави підтверджується, зокрема, довідками Торгово-промислової палати України від 29.03.2021 № 879/08.0-7.3 та 19.12.2022 № 2088/08.0-7.3 (копії додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Укрсервіс Мінтрансу"
#30218246
Переможець 10 462 165,96
UAH з ПДВ
27 грудня 2023 13:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Обгрунтування закупівлі.pdf укладений
27 грудня 2023 13:43
Договір утримання.pdf укладений
27 грудня 2023 13:43