Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ванчиковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417582 |
Вебсайт: | https://vanchykovetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 60351, Україна , Чернівецька обл., Чернівецький район, село Ванчиківці |
Контактна особа: |
Сака Денис 380506533512 dilovod_vanch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 930 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 12:39 |
ТД з особлистями овочі фрукти.docx | |
27 грудня 2023 12:39 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000115 ● 94648d5fb8c240ceae61763ff647e374
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 15 січня 2024 року № 4-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-12-27-005762-a від 27.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 11:18:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (картопля, цибуля, морква, буряк, капуста, часник, огірки, помідори, лимони, яблука, банани, апельсини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-005762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено:
назв товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, якщо тендерною документацією передбачено придбання різних фруктів і овочів;
кодів відповідних товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам відповідних номенклатурних позицій предмета закупівлі?
4. З яких причин Вами невірно визначено предмет закупівлі, а саме: до предмету закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» (код за ДК 021:2015: 03220000-9) включено картоплю, якій згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідає код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля?
5. Чому тендерна документація складена Вами без врахування вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами (далі - Особливості № 1178), зокрема: надання переможцем закупівлі документів у строк 10 календарних днів замість 4-х (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації); підстави відхилення тендерної пропозиції не відповідають підставам, зазначеним у пункті 44 Особливостей № 1178 (пункт 3 розділу V тендерної документації) тощо?
6. Чому Вами не відхилено учасника ФОП Тирша М.В., якщо її пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)? Крім того, ФОП Тирша М.В. у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено ПІБ працівників, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 21:08:03
Відповідь.
1. очікувану вартість визначено шляхом моніторингу цін на ринку шляхом телефонних дзвінків (документи відсутні).
2. обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – не оприлюднене.
3. Нами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено: назв товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, якщо тендерною документацією передбачено придбання різних фруктів і овочів; кодів відповідних товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам відповідних номенклатурних позицій предмета закупівлі.
4. Нами невірно визначено предмет закупівлі, а саме: до предмету закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» (код за ДК 021:2015: 03220000-9) включено картоплю, якій згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідає код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля.
5. Нами невірно визначено предмет закупівлі, а саме: до предмету закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» (код за ДК 021:2015: 03220000-9) включено картоплю, якій згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідає код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля? 5. Чому тендерна документація складена Вами без врахування вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами (далі - Особливості № 1178), зокрема: надання переможцем закупівлі документів у строк 10 календарних днів замість 4-х (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації); підстави відхилення тендерної пропозиції не відповідають підставам, зазначеним у пункті 44 Особливостей № 1178 (пункт 3 розділу V тендерної документації).
6.
6.1. Нами не відхилено учасника ФОП Тирша М.В., якщо її пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) і зв’язку із тим що при перевірці даний підпис є «кваліфікований» (скрін додається).
6.2. Щодо у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено ПІБ працівників, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, заперечуємо оскільки така інформація згідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації має зазначатися не у довідці а у документах до довідки, що і зазначено в документі «51.Медична книга комірника».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуненні шляхом розірвання договору про закупівлю товарів № 15/24 від 12 січня 2024 року із ФОП Тирша М.В. Відповідні документи оприлюдненні.
2024-02-01 09:51:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання виконання Постанова № 710 встановлено порушення строків оприлюднення Обґрунтування, встановлених пунктом 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання виконання Постанова № 710 встановлено порушення строків оприлюднення Обґрунтування, встановлених пунктом 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору.
2024-02-01 15:44:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИРША МАЙЯ ВАЛЕРІЇВНА |
845 216,00
UAH з ПДВ
|
845 216,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИРША МАЙЯ ВАЛЕРІЇВНА #3265419288 |
Переможець |
845 216,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 09:35
|
ДУ на розірвання договору.pdf | укладений |
01 лютого 2024 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 16:25
|
Договір овочі,фрукти та горіхи.PDF | укладений |
12 січня 2024 16:25
|