Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 070,00 UAH
UA-2023-12-27-005578-a f177a2a130d04278abc7222fc8435cba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БОГАТИРЧУК ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

380979470085 pmsd_ch_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500472
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 42-з.
Контактна особа: БОГАТИРЧУК ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
380979470085
pmsd_ch_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачок
Папір А4/80 500 Magistr Eco Пачка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 42-з.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2023  —  28 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошит кліт 48 ар 1 вересня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 42-з.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2023  —  28 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Клей/сухий PVP 22г /Amos 100103 GSW 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 42-з.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2023  —  28 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 паковання
Файл/пе А4/40мк Е/31107-50 Помаран уп100 упаковка/100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 42-з.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2023  —  28 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

27 грудня 2023 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Данилюк К.В.
#2971315869
Переможець 2 070,00
UAH
27 грудня 2023 12:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 08:59
Договір №129 від 26.12.2023р.PDF укладений
27 грудня 2023 12:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4/80 500 Magistr Eco Пачка 5 пачок 200,00
UAH
Зошит кліт 48 ар 1 вересня 10 штуки 22,00
UAH
Клей/сухий PVP 22г /Amos 100103 GSW 22 24 штуки 32,50
UAH
Файл/пе А4/40мк Е/31107-50 Помаран уп100 упаковка/100 шт 1 паковання 70,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 070,00
UAH