Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351274 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16 |
Контактна особа: |
Ганусич Людмила Михайлівна +380669160604 prozorro-miskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 7 Проєкт договору (11).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 6 Лист щодо умов договору (15).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку даних (21).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 4 Інші документи (26).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 3 Цінова пропозиція (27).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 2 Технічні ха-ки до Трактора.docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії учасника по 16 ст та п. 47 (3).docx | |
27 грудня 2023 10:17 |
Тендерна документація на Трактор (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000051 ● 9c69fc36713045759665eb121aad2fc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-27-002302-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 15:20:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 - Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-002302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Чому предмет закупівлі товару «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною)» визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника?
3. Яким чином Уповноваженою особою Перечинської міської ради Закарпатської області при складанні та затвердженні тендерної документації на закупівлю товару - трактора з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною) дотримано вимоги пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:13:53
Відповідь на запит по моніторингу
15.01.2024 року (о 15:20 год.) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень у межах проведення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 – Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 780 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-12-27-002302-a).
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Перечинської міської ради: https://pmr.gov.ua.
2. Щодо запитання: «Чому предмет закупівлі товару «Трактор з навісним обладнанням ( з відвалом для снігу та щіткою комунальною)» визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник виходячи з назви предмета закупівлі, найбільш відповідним вбачав код 16700000-2 – Трактори , вважав, що висвітлить більш детальну інформації щодо предмету закупівлі. Вважалося Замовником, що «0» – це ідентичний іншим знакам класифікатора і обрав найбільш вдалий варіант з лексичної точки зору.
3. Дотримуючись вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, даний Трактор не підпадає під ступінь локалізації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 13:42:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 - Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-002302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином Уповноваженою особою Перечинської міської ради Закарпатської області встановлена відповідність запропонованого учасником трактора КАТЕ КВ504 вимогам, які встановлені у додатку 2 тендерної документації.
Окрім того, необхідно надати пояснення з документальним підтвердженням, які саме дані/документи/інформація (документи пропозиції учасника, відкриті джерела інформації і даних, тощо) були використані Уповноваженою особою Перечинської міської ради Закарпатської області для здійснення перевірки інформації, зазначеної учасником у порівняльній таблиці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 15:54:47
Відповідь на запит по моніторингу
Добрий день.
Щодо моніторингу по процедурі закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 - Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-002302-a), 18.01.2024 о 13:42 Замовнику надійшов запит, про надання пояснень по слідуючих питаннях:
Замовником встановлена відповідність трактора КАТЕ КВ 504 згідно Порівняльної Таблиці (Технічних характеристик), вимог до якісних характеристик предмету закупівлі та пропонованих Учасником. Замовником не встановлено факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки Учасником надано документи щодо запропонованого Учасником трактора КАТЕ КВ 504 відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації та у відповідності до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. Порівняльна таблиця завірена мокрою печаткою Учасника.
Відповідно до п.6 та п.7 додатку 2 тендерної документації встановлено, що при поставці товару учасник гарантує надання документів на поставлений товар, що підтверджують відповідність і якість товару, при передачі товару замовник в присутності постачальника перевіряє його на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам постачальник повинен провести заміну такого обладнання. Замовником бралися до уваги документи згідно ТД, а саме: Сертифікат затвердження типу, Декларації, Обкатка, Документи пропозиції. Замовник додатково не звертався за підтвердженням інформації до відкритих джерел.
Додатки додаються: Декларації, Обкатка, Сертифікат затвердження типу, Документи пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДОБРИЙ ДЕНЬ. На ВИСНОВОК Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 05.02.2024 року. За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 19 частини другої статті 22 та пункту 6-1 Розділу X Закону № 922-VIII, пунктів 3 та 28 Особливостей, Наказу № 710 та пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Техноторг» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-XII, статтею 8 Закону № 922 VIII, Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 особливостей. Замовник (УО) в подальшому не буде допускати аналогічні порушення у майбутніх процедурах закупівлі. Для здійснення заходів, щодо недопущення таких порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що були вжиті заходи, щоб в подальшому уникнути даних порушень, шляхом проведення роз’яснювальної роботи. Також буде відправлено УО на навчання. На виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у Висновку, Замовник (УО) вирішила: відмінити відкриті торги у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей за предметом закупівлі Трактор з відвалом для снігу та щіткою комунальною. Розділ 16700000-2 Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA- 2023-12-27-002302-а. Додаток: Протокольне рішення (додається)
2024-02-08 14:17:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2024-02-12 12:45:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
756 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Техноторг" |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО #41152392 |
Рішення скасоване |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 13:25
|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО #41152392 |
Відхилено |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 13:37
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 10:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 14:28 |
Кінець періоду оскарження: | 19 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-XII, статтею 8 Закону № 922 VIII, Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 особливостей. |
08 лютого 2024 14:28
|
Електронний підпис |
08 лютого 2024 14:27
|
Протокольне рішення № 16 |