Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Тетяна Мананкова +380938544454 czomanankova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДНІПРОВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21930588 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 15:40 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 15:40 |
Очікувана вартість: | 3 529 547,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 647,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2023 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2023 09:42 |
Тендерна документація нова редакція 1.doc | |
30 грудня 2023 09:42 |
Перелік змін - 30.12.2023.doc | |
28 грудня 2023 11:03 |
Перелік змін 28.12.2023.docx | |
27 грудня 2023 09:53 |
Додаток 4 проєкт договору.docx |
30 грудня 2023 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 грудня 2023 09:42 |
Тендерна документація нова редакція 1.doc
|
||||||
30 грудня 2023 09:42 |
Перелік змін - 30.12.2023.doc
|
||||||
28 грудня 2023 11:03 |
Перелік змін 28.12.2023.docx
|
||||||
27 грудня 2023 09:53 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 січня 2024 21:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000017 ● 72b6ee32fb1749958e786f53d3ba8690
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 5-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.03.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-27-001710-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 11:34:35
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-27-001710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 14:20:20
Відповіді на питання моніторингу
ЩОДО ПИТАННЯ № 1: Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) визначена у відповідності до Рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік щодо формування кошторисних призначень та спожитих дітоднів за віковими категоріями у закладі освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Додатково звертаємо увагу органу моніторингу, що згідно з п. 3.1. Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженої Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021 р. (далі за текстом – «Порядок»): «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
ЩОДО ПИТАННЯ № 2: Відповідно до пп 1 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710: «З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє … Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже, зазначена норма має рекомендаційний характер. Виходячи з цього, Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі за текстом – «ЦЗО») повідомляє, що на веб-сайті Дніпровської міської ради (розділ ЦЗО, за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-centralizovana-zakupivelna-organizaciya-dniprovskoi-miskoi-radi) не оприлюднювало обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-12-27-001710-a, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Докладна інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель – вказані в Тендерній документації зазначеної закупівлі.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) визначена у відповідності до Рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік щодо формування кошторисних призначень та спожитих дітоднів за віковими категоріями у закладі освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо про подання до суду позовної заяви |
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 160/9926/24 |
Дата відкриття провадження: | 16 квітня 2024 |
Документи:
15 травня 2024 15:42
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 12:27
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 11:36
|
Електронний підпис |
15 травня 2024 15:40
|
160_9926_24 відкриття (1).pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 353 105,60
UAH
|
2 931 291,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 423 667,20
UAH
|
2 931 604,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" |
2 931 680,00
UAH
|
2 931 680,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3498308534 |
Рішення скасоване |
2 931 291,20
UAH
|
30 січня 2024 18:00
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
2 931 604,80
UAH
|
30 січня 2024 18:00
|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" #42234821 |
Рішення скасоване |
2 931 680,00
UAH
|
30 січня 2024 18:00
|
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3498308534 |
Відхилено |
2 931 291,20
UAH
|
30 січня 2024 18:04
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
2 931 604,80
UAH
|
30 січня 2024 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 15:03
|
Договір №1х від 09.02.2024.pdf | укладений |
09 лютого 2024 15:02
|