Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Усть-Чорнянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349805 |
Вебсайт: | https://ust-karpat.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90520, Україна , Закарпатська обл., смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233 |
Контактна особа: |
Наталія Бігун +380984179673 04349805@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
27 грудня 2023 09:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000049 ● 9cdf35aed41043f09d92daeb9a7e964c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2024 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2023-12-27-000652-a 27.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 13:53:40
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 13:09:41
Відповідь Замовника на запитання 1
Інформація у вкладених документах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 13:55:02
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
1. Пропоную пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують наявність підстав для укладення договору від 25.12.2023 № 40 з приватним підприємством «СТІК» без застосування відкритих торгів.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 13:13:00
Відповідь на друге запитання
Відповідь у вкладених документах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 15:40:25
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівль, Усть-Чорнянська селищна рада за наслідками спрощеної закупівлі UA-2022-07-20-008230-a уклала договір з приватним підприємством «СТІК» від 01.08.2022 № 18 за предметом «Аварійно - відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання (послуги) по влаштуванню підпірної стінки для утримання укосу по вул. Брустурська в с. Лопухів, Тячівського району». Тобто, предмет зазначеного договору є таким самим, як і у закупівлі UA-2023-12-27-000652-a. При цьому, договір від 01.08.2022 № 18 є розірваним, а сума його виконання є меншою на 797 538,00 грн, ніж було передбачено в день укладення договору від 01.08.2022 № 18.
Враховуючи вищевикладене пропоную:
1. Надати документи, які підтверджують виникнення додаткових робіт за предметом «Аварійно - відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання (послуги) по влаштуванню підпірної стінки для утримання укосу по вул. Брустурська в с. Лопухів, Тячівського району».
2. Надати документи, які підтверджують, що найменування робіт і витрат, наведених в дефектному акті до договору від 01.08.2022 № 18, а саме: улаштування залізобетонних підпірних стін; гідроізоляція стін, фундаментів; улаштування деформаційних швів та інші, не є тими самими роботами і витратами, які наведені в дефектному акті до договору від 25.12.2023 № 40.
3. Надати всі складені акти виконаних робіт (КБ 2в) та довідки про вартість виконаних робіт КБ 3 до договору від 01.08.2022 № 18.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 13:16:02
Відповідь на 3-є питання
Пояснення у підвантаженому вкладенні із супровідними документами
Надання інформації про усунення порушення замовником
обґрунтування до закупівлі доповнено в плані даної закупівлі, та підтверджується завантаженим документом: " Обґрунтування та план закупівлі". Уповноваженою особою доповнено зміст інформації, у тому числі доповнено документом на виконання зобов'язання "Протокол УО Усть-чорна вибір закупівлі.pdf" , та документом, що підтверджує вчинення дій з обгрунтуванням щодо невідповідності дат публікації інформації "Протокол УО виконання зобовязань для усунення порушень.pdf".
2024-03-01 20:54:24
- Обґрунтування та план закупівлі.pdf
- Закупівля робіт з _Аварійно - відновлювальних робіт та експлуатаційне утримання (послуги) по влаштуванню підпірної стінки для утримання укосу по вул. Брустурська в с. Лопухів, Тячівського району. Коригування_ _ ProZorro.pdf
- Протокол УО виконання зобовязань для усунення порушень.pdf
- Кабінет замовника Наталія Бігун.pdf
- Закупівля робіт з _Аварійно - відновлювальних робіт та експлуатаційне утримання (послуги) по влаштуванню підпірної стінки для утримання.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2024-03-04 17:28:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТІК" #31072342 |
Переможець |
1 399 161,86
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:40
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 20:43
|
Протокол УО Усть-чорна вибір закупівлі.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 17:31
|
Протокол УО виконання зобовязань для усунення порушень.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 17:31
|
Договір 40.pdf | укладений |
27 грудня 2023 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання зобов’язань Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатом моніторингу за №UA-M-2024-02-07-000049, що зазначені у Висновку від 29 лютого 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні призначення на 2024/2025 роки |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |