Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерні багатофункційні пристрої (принтери), код ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання; ДК 021:2015 30232110-8 Лазерні принтери
Очікувана вартість
35 965,00 UAH
UA-2023-12-27-000076-a 3ccf0b366016435f93df8803589cf152
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Льовін Станіслав Вікторович

+380459631249 dymer-kkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИМЕРСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Код ЄДРПОУ: 03803567
Місцезнаходження: 07330, Україна , Київська обл., смт. Димер, вул. Ярослава Мудрого, 18
Контактна особа: Льовін Станіслав Вікторович
+380459631249
dymer-kkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється згідно з п.п. 3-7 та 3-8 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), затверджених Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 9772UAH без ПДВ
Принтер Xerox WorkCentre 3025 BI wi-fi (3025V0NI), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Ціна за одиницю: 8371UAH без ПДВ
Принтер XeroX WorkCentre 3025 BI wi-fi (3025V-BI) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

27 грудня 2023 03:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 03:42
Рішення N142-23 Закупівля - Принтери Xerox.pdf
27 грудня 2023 03:42
Рішення ради - зміна ППД ДККП листопад 2023 - 120тис..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козловець Микола Вікторович
#3411215576
Переможець 35 965,00
UAH
27 грудня 2023 03:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 11:28
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:08
Договірр ФОП Козловець - принтери.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:07
Рішення УО N144-23 Зміни до договору - вірна сканкопія документа.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:07
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:02
Договір принтери ФОП Козловець_МВ.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:00
UA-2023-12-27-000076-a Принтери Xerox.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 10:59
Видаткова принтери ФОП Козловець_МВ.pdf укладений
27 грудня 2023 03:42
Договір принтери ФОП Козловець_МВ.pdf укладений
27 грудня 2023 03:42
Рішення N142-23 Закупівля - Принтери Xerox.pdf укладений
27 грудня 2023 03:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Принтер Xerox WorkCentre 3025 BI wi-fi (3025V0NI), або еквівалент 1 штуки 9 772,00
UAH
Принтер XeroX WorkCentre 3025 BI wi-fi (3025V-BI) або еквівалент 3 штуки 8 371,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження сканкопії договору закупівлі з підписами і печатками сторін. В документах договору редакція невірна.
Номер договору про закупівлю: 22-2023-Nl
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження сканкопії договору закупівлі з підписами і печатками сторін. В документах договору редакція невірна.
Номер договору про закупівлю: 22-2023-Nl
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 35 965,00
UAH
Причини розірвання договору: допущення помилок під час опублікування договору, які неможливо виправити