Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
13 723 911,58 UAH
UA-2023-12-26-015947-a d1ce17be0b9743529d7d814c1c6757d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергєєнков

+380442067433 tenderdrr5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сергєєнков
+380442067433
tenderdrr5@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08124, Україна, Київська область, с. Мила, Бучанського району, вул. Комарова, 40Б/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

26 грудня 2023 22:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000024 ● eff65bc64cc84d4cb1e458294fde0f90
  • Статус: завершено ● Дата: 11 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-26-015947-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 16:51:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області (Додаткові роботи)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-015947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 18:03:29

Відповідь на запит

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області (Додаткові роботи) відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСПЕКТРУМ" від 11 грудня 2023 № 223-23/РП (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області". Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-22 12:22:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі відновлювальних робіт з реконструкції пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила, Бучанського району, Київської області (Додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-015947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Умовами пункту 19.1. розділу 19 Договору №1/1-23 від 26.12.2023 (далі – Договір) визначено, що строк дії Договору починає свій перебіг з моменту його підписання та дії до 31.12.2024. Водночас відповідно до додатку № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» визначено строки, етапи та види виконання робіт напротязі 6 місяців 2023 року, тобто ще до моменту кладення Договору та частину у 2024 році.
З огляду на викладене просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо зазначеної розбіжності між фактичними строками виконання робіт, що визначені у розділі 19 Договору та у додатку 2 до Договору.

2. Загальним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, затвердженого Дмитрівською сільською радою Бучанського району Київської області та складеної в поточних цінах на 11.12.2023, визначена сума
52 344,008 тис. грн. Водночас відповідно до експертного звіту № 223-23/РП від 11.12.2023 визначено, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 11.12.2023 становить 52 343,272 тис. грн.
З огляду на викладене просимо надати пояснення (інформацію, документи) на підставі чого вартість загального кошторисного розрахунку об’єкта будівництва перевищує вартість визначену експертним звітом на 736,00 грн.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-27 19:20:45

Відповідь на запит

1. При укладанні Договору №1/1-23 від 26.12.2023 при заповненні Додатку №2 було допущено механічну помилку. Замовником буде укладено відповідну додаткову угоду для виправлення помилки та змінено графік виконання робіт відповідно до умов договору.
2. В загальному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва при перерахунку сум всіх позицій розрахунку, підсумковий розрахунок відповідає експертному звіту № 223-23/РП від 11.12.2023, однак ціна 52 344,008 тис. грн зазначена помилково та буде виправлена в установленому порядку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І.Б.К. ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#38831585
Переможець 13 723 911,58
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 22:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2024 12:43
ДУ №2 до Дог 1-1-23.pdf зміни до договору
24 травня 2024 12:42
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 13:05
ДУ №2 до Дог 1-1-23.pdf зміни до договору
23 травня 2024 13:01
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 16:57
Додаткова угода №1 до договору №1-1-23 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
01 березня 2024 16:56
Договір № 1-1-23 від 26.12.2023.pdf укладений
26 грудня 2023 22:24
Обгрунтування підстав.pdf укладений
26 грудня 2023 22:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (додаткова угода №2 до договору 1/1-23 від 26.12.2023, яка була завантажена 23 трав. 13:05, була завантажена помилково)
Номер договору про закупівлю: 1/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML