Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42068580 |
Місцезнаходження: | 77311, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, буд. 82 |
Контактна особа: |
Маряна Турак +380990674662 ekoresurs.kalush@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 16:03 |
Тендерна документація Дизпаливо 2024.docx | |
26 грудня 2023 16:03 |
тендерна документація дизпаливо 2024.pdf | |
26 грудня 2023 16:03 |
Проєкт Договору дизпаливо 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000004 ● a23b4c7f48e34b43b7e4bbc0eaa89dcd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 №15-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.03.2024 №15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-26-012057-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 15:46:25
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо (талони, паливні картки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-26-012057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 10:41:01
Пояснення на запит
Комунальне підприємство «Екоресурс» Калуської міської ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов в процесі проведення моніторингу закупівлі товару «Дизельне паливо (талони, паливні картки)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Інформацію про закупівлю опубліковано в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-26-012057-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення щодо питань зазначених у запиті.
Замовник при оголошенні закупівлі товару «Дизельне паливо (талони, паливні картки)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) при обгрунтуванні доцільності закупівлі виходив з того, що для здійснення господарської діяльності , а саме для перевезення пасажирів міським автомобільним транспортом та захоронення твердих побутових відходів на полігоні потрібно забезпечити себе паливо-мастильними матеріалами.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби на перше півріччя 2024 року, обрахованої Замовником на основі фактичного використання палива в аналогічному періоді 2023р. та взагальному проаналізувавши попередній рік.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме здійснено аналіз ринку , зокрема проаналізовано середньостатистичні ціни на дизельне паливо по Івано-Франківській області на момент оголошення закупівлі , а також проаналізовано ціни на дизпаливо, за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозорро по Івано-Франківській області.
Розмір бюджетного призначення. Сума закупівлі становить 2475000,00 грн. Джерелом фінансування є частково власні кошти в сумі 2201000,00 грн., частково кошти місцевого бюджету в сумі 274000,00 грн, які визначено згідно рішення Калуської міської ради від 28.09.2023 року № 2500 «Про затвердження Програми фінансової підтримки комунального підприємства «Екоресурс» на 2024 рік».
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - За своїми характеристиками і показниками дизельне паливо повиннно відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро-5.
До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару.
Щодо розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб»єкта управління об»єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб»єктом господарювання державного сектору економіки) інформуємо, що згідно п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 вказана норма стосується виключно головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб»єктів господарювання державного сектору економіки, натомість Замовник є комунальним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Калуша та не внесене до реєстру суб`єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є розпорядником державних коштів, та не фінансується з державного бюджету (фінансування по даній закупівлі проводиться частково за власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності), частково за кошти місцевого бюджету).
Крім того, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що розміщений на сайті Державної казначейської служби України, та на сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» Комунальне підприємство «Екоресурс» Калуської міської ради іменується як Одержувач бюджетних коштів
З огляду на вказане, на підприємство не поширюються норми Постанови №710 щодо необхідності розміщення на власному веб-сайті інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Окрім того, вказано, що пунктом 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов`язковий характер.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
2 182 500,00
UAH з ПДВ
|
2 182 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Переможець |
2 182 500,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 10:59
|
додаткова угода 1 Інвест Енерго Трейдінг.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:28
|
Договір 9.pdf | укладений |
10 січня 2024 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись пунктом 11.2., пунктом 11.4.2. Договору та підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 , домовились внести зміни в даний Договір, а саме, пункти 1.3, 3.1, 3.2 Договору викласти у наступній редакції: 1.3. Кількість: № лота Кількість (за період з моменту підписання по 01.04.2024 року включно), л. Кількість (за період з 02.04.2024 року по 30.06.2024 року включно), л. Всього, л. 1 4000 38898,6698 42898,6698 3.1. Ціна 1 літра Товару: № лота Ціна (за період з моменту підписання по 01.04.2024 року включно), грн. з ПДВ Ціна (за період з 02.04.2024 року по 30.06.2024 року включно), грн. з ПДВ 1 48,50 51,12 3.2. Загальна сума Договору складає: 2182500 грн. 00 коп. ( Два мільйони сто вісімдесят дві тисячі п»ятсот гривень 00 копійок ) з ПДВ, а саме: № лота за період з моменту підписання по 01.04.2024 року включно, грн. з ПДВ за період з 02.04.2024 року по 30.06.2024 року включно, грн. з ПДВ Всього, грн. з ПДВ 1 194 000,00 грн = (4000 л.*48,50 грн. з ПДВ) 1988500,00грн.=(38898,6698л*51,12 грн. з ПДВ) 2182500,00 2. Умови Договору, що не відповідають Додатковій угоді № 1 від «02» квітня 2024 року про внесення змін до Договору, приймаються у редакції Додаткової угоди № 1 від «02» квітня 2024 року про внесення змін до Договору. Інші умови Договору залишаються незмінними, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3. Дану Додаткову угоду № 1 від «02» квітня 2024 року про внесення змін до Договору складено в двох примірниках, для кожної із Сторін, тексти яких мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова угода № 1 від «02» квітня 2024 року про внесення змін до Договору набирає чинності з «02» квітня 2024 року та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |