Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт та облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу «Зарожненський ліцей» Чугуївської міської ради Харківської області, за адресою: 63511, Харківська обл., Чугуївський район, с. Зарожне, пров. Шкільний, 2» (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 057 447,84 UAH
UA-2023-12-26-011924-a 0118b2bd96224cbb9f3c2aa47434a0e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кавєріна

+380997692600 morozova1985hatasha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Наталія Кавєріна
+380997692600
morozova1985hatasha@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт та облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу «Зарожненський ліцей» Чугуївської міської ради Харківської області, за адресою: 63511, Харківська обл., Чугуївський район, с. Зарожне, пров. Шкільний, 2» (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63511, Україна, Харківська область, с. Зарожне, провулок Шкільний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 грудня 2023 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-15-000009 ● e2c0c962e1e0461bbdc29e57e1c5d6b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2024 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
14.02.2024 № 23
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року

В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2024 № 23

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-12-26-011924-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-19 11:47:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт та облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу «Зарожненський ліцей» Чугуївської міської ради Харківської області, за адресою: 63511, Харківська обл., Чугуївський район, с. Зарожне, пров. Шкільний, 2» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-011924-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Пунктом 8.1 укладеного договору зазначено, що гарантійний строк викладено у підпункті 6.3.8 пункту 6.3. Проте договір підряду від 21.12.2023 № 263 не містить підпункту 6.3.8.Надати пояснення щодо невідповідності умов укладеного договору вимогам ЦКУ.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями зійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме ФОП Андрющенко В.В. (код 2942115316).
5. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору підряду від 21.12.2023 № 263.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-22 09:30:15

Відповідь на запит

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В.о. начальника Артуру ЄГІОЗАР’ЯНУ

У межах питань, що виникли при проведенні моніторингу закупівлі «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт та облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу «Зарожненський ліцей» Чугуївської міської ради Харківської області, за адресою: 63511, Харківська обл., Чугуївський район, с. Зарожне, пров. Шкільний, 2» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-011924-a, управління освіти надає наступну інформацію:
1. Обґрунтування бюджетного призначення здійснено на підставі ПКД. Надаємо проєктно-кошторисну документацію, експертний звіт (додаються).
2. У пункті 8.1 укладеного договору підряду від 21.12.2023 № 263 допущено механічну помилку та зазначено, що гарантійний строк викладено у підпункті 6.3.8 замість підпункту 6.3.7, в якому вказано, що гарантійний строк визначається відповідно до законодавства, тобто відповідно до вимог статті 884 ЦКУ і становить 10 років.
3. Підставою для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є вартість робіт згідно ПКД та експертного звіту, яка є меншою за 1,5 млн.грн. та пункт 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМ України від 12.10.2022р. №1178.
4. Договір з ФОП Андрющенко В.В. (код 2942115316) є прямим договором та укладаний відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з особою, яка запропонувала виконати даний вид робіт.
5. Договір виколнаний в повному обсязі. Акт виконаних робіт з відповідними документамии, акт технічного нагляду та платіжний документ додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

зауваження щодо порушень, викладені у висновку прийняті до уваги з метою їх недопущення в подальшому. крім того, хочемо зазначити, що в Договорі підряду від 21.12.2023 № 263 визначено гарантійний термін на предмет договору в пункті 6.3.7., в якому вказано, що гарантійний строк визначається відповідно до законодавства. Щодо відсутності пункту 6.3.8. на який посилається пункт 8.1 договору, то ця помилка була виявлена вже після закінчення терміну дії договору, і в цьому випадку вже юридично не можливо внести до нього зміни

2024-03-15 10:32:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та вимог статті 884 ЦКУ.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрющенко В.В.
#2942115316
Переможець 1 057 447,84
UAH
26 грудня 2023 15:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2024 10:27
Протокол УО № 14.pdf укладений
19 лютого 2024 10:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:18
ДУ 1 до Дог.№263 від 21.12.23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 16:13
дог263_merged (1)_compressed (1).pdf укладений
26 грудня 2023 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 863 211,60
UAH