Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боянська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417576 |
Місцезнаходження: | 60321, Україна , Чернівецька обл., Бояни, Головна |
Контактна особа: |
Проданюк Микола 380993056626 5.9.3.8502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 268 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Тендерна документація
27 грудня 2023 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 15:16 |
тендерна документація сир 2024.docx |
27 грудня 2023 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2023 15:16 |
тендерна документація сир 2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000044 ● 8ca6ba67cb0544f8ad4e59633520b6cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 20-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04 березня 2024 року № 20-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-12-26-010554-a від 26.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-15 16:07:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-010554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178 із змінами, що діяли на час оголошення даної процедури закупівлі?
4. Поясніть, яким чином учасник ТОВ «Радивилівмолоко» виконав вимоги згідно Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання наступних документів, а саме:
- для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000, що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару або Учаснику та чинний на дату оголошення торгів;
- скан-копію листа в оригіналі, виданого на ім’я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з учасником. Лист повинен містити гарантії зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни за рівнем якості, визначені цієї документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення).
5. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», який надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів від 29.12.2023, в якій зазначив про виконання одного договору від 05.01.2021 № 8-У, в той час коли відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів (не менше одного) щодо постачання предмету закупівлі до закладів бюджетної сфери за результатами проведення публічних закупівель протягом 2022-2023 років?
6. Чому Вами договір про закупівлю від 12.01.2024 № 6, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, оприлюднено з порушенням термінів, визначених законодавством про закупівлі, а саме: на 21 робочий день з дня його укладення?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 11:44:12
пояснення
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Боянська сільська рада виступає замовником закупівлі продуктів харчування для шкіл і садочків громади. Потребу купувати саме певні продукти нам надано МОН в рамках реформування системи шкільного харчування під меню Клопотенка. Детальніше можете ознайомитись по силці https://mon.gov.ua/ua/news/prezentovano-plan-zahodiv-z-reformuvannya-sistemi-shkilnogo-harchuvannya-pid-patronatom-pershoyi-ledi-oleni-zelenskoyi.
Вимоги до самого продукту харчування вказані в ДСТУ ДСТУ 4554:2006 Сир кисломолочний. Технічні умови. ДСТУ 4395:2005 національний стандарт України сири м'які.
Відповідно якщо будуть ще питання то органи до котрих необхідно звертатися вказані в відповіді. Розмір бюджетного призначення, вказаний в бюджеті громади котрий приймали депутати, і підписаний головою громади. Очікувана вартість предмету закупівлі формувалась з вартості аналогічного товару в минулому (2023) році, а також середніх цін з сайту Мінфін https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/ (якщо що, то це офіційна статистика вартості товару), а також вартості товару в магазинах України на дату підготовки тендерної документації https://gotoshop.ua/prices/search=%D1%85%D0%B5%D0%BA/. В нормативних документах щодо проведення торгів не вказано як саме має визначатися очікувана вартість, тому ми вважаємо що наше визначення є логічним і законним. Якщо у органу контролю є зауваження, то просимо вказати нормативний документ і статтю, котра доказує їх правоту.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Сторінка власного веб-сайту для закупівельника, це його офіційна сторінка на сайті Прозоро https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=04417576 Доступ до даної сторінки має виключно уповноважена особа замовника, сайт на котрому публікується інформація є державним, що підтверджується розширенням назви сайту «.gov.ua», а також статутними документами власника сайту https://prozorro.gov.ua/prozorro-documents.
Доступ до іншого сайту громади тимчасово заблокований, бо адміністратор сайту звільнений, а нового працівника під час війни важко знайти.
Крім того уповноваженою особою було надано інформацію щодо необхідності опублікувати обґрунтування закупівлі на офіційному сайті заступнику голові громади, відповідно інформація обґрунтування є на сайті громади https://boyanska-gromada.gov.ua/.
В відповідності до ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні
Стаття 5. Система місцевого самоврядування
1. Система місцевого самоврядування включає:
територіальну громаду;
сільську, селищну, міську раду;
сільського, селищного, міського голову;
виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;
Офіційним вебсайтом ГОЛОВНОГО розпорядника бюджетних коштів є сайт Верховної ради, але на жаль наші уповноважені особі доступ до сайту заборонений правоохоронними органами України. Якщо орган фінансового контролю вважає це порушенням, пропонуємо скласти протокол на Управління захисту державності СБУ, як орган, котрий безпосередньо заборонив доступ до даного сайту верховної ради, от його контакти https://ssu.gov.ua/zakhyst-natsionalnoi-derzhavnosti.
В випадку неможливості опублікувати інформацію на інших сайтах, завдяки МінЕкономіки в системі Prozorro з'явилося додаткове поле, в якому замовники зможуть обґрунтувати доцільність своєї закупівлі. https://www.kmu.gov.ua/news/nova-funktsiia-v-prozorro-zamovnyky-mozhut-dodavaty-obgruntuvannia-do-svoiei-zakupivli Функція дасть змогу завчасно пояснити, чому виникла потреба в цій закупівлі. От силка на дану сторінку замовника з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-26-004690-c
3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178 із змінами, що діяли на час оголошення даної процедури закупівлі?
Орган фінансового контролю ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ вказати на вичерпний перелік порушень виявлених при моніторингу закупівлі, слова «тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178 із змінами, що діяли на час оголошення даної процедури закупівлі» є суб’єктивна думка особи котра друкує даний текст. Порушень при здійснені закупівлі допущено не було!
4. Поясніть, яким чином учасник ТОВ «Радивилівмолоко» виконав вимоги згідно Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання наступних документів, а саме:
- для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000, що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару або Учаснику та чинний на дату оголошення торгів;
- скан-копію листа в оригіналі, виданого на ім’я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з учасником. Лист повинен містити гарантії зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни за рівнем якості, визначені цієї документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення).
Учасник в технічні пропозиції надав документи котрі вимагав замовник, а саме:
- копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000, що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару або Учаснику та чинний на дату оголошення торгів. (файл Технічні вимоги (50).
- - скан-копію листа в оригіналі, виданого на ім’я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з учасником. Лист повинен містити гарантії зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни за рівнем якості, визначені цієї документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення). (файл Технічні вимоги (50).
Відповідно порушення вказаного органом контролю не існує!
5. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», який надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів від 29.12.2023, в якій зазначив про виконання одного договору від 05.01.2021 № 8-У, в той час коли відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів (не менше одного) щодо постачання предмету закупівлі до закладів бюджетної сфери за результатами проведення публічних закупівель протягом 2022-2023 років?
В тендерні пропозиції учасник надав лист відгук з переліком договорів за 2021 роки з замовниками Бюджетної сфери. Законність даних договорів замовник може перевірити в системі Прозоро і реєстрі казначейських платежів https://spending.gov.ua/new/. Відповідно до ЗУ №2939-VI, Про доступ до публічної інформації в чинні редакції органи державної влади не мають права вимагати інформацію що є в інших органах державної влади. Ми як замовник вимагали документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів, і в даному випадку учасник має договір з бюджетною установою на поставку сирних продуктів від 2023 року, а також від 2022 року (договір з нами) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-16-009216-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-18-001700-c
Вимагати у учасника документ котрий ми самі видали це порушення.
Порушувати закон ми не маємо право, і обов’язок органу контролю це перевіряти. Відповідно порушення вказаного органом контролю не існує!
6. Чому Вами договір про закупівлю від 12.01.2024 № 6, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, оприлюднено з порушенням термінів, визначених законодавством про закупівлі, а саме: на 21 робочий день з дня його укладення?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. В відповідності до п. 49 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року в чинній редакції
Абз. 4 «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.»
До нас по телефону звернувся учасник з проханням продовжити строк підписання договору до 60 днів в зв’язку з його хворобою, і неможливістю в термін 15 днів підписати договір. Причина була обґрунтована. Яка саме хвороба у учасника- це лікарська таємниця. В відповідності до Постанови строк був ЗАКОННО продовжений, договір підписаний. Порушення відсутнє.
Крім того хотілося нагадати органу контролю, що він повинен діяти ВИКЛЮЧНО в рамках Закону. Порушення законодавства про закупівлі регулюється ст. 164-14 Кодекс України про адміністративні правопорушення. А в ст. 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення чітко вказано строки оформлення протоколу. Орган фінансового контролю розпочав моніторинг закупівлі 04 березня 2024 року, в листі про Запит замовнику на пояснення в п. 3 стверджуєте що порушення існує (З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178 із змінами, що діяли на час оголошення даної процедури закупівлі?). Чому відповідальна особа на здійснення закупівель не притягнута до відповідальності в відповідності до Кодексу?
ст. 254. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Уповноважена особа замовника залишає за собою право оскаржити результати моніторингу закупівель в суді.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-11 08:27:15
копія позовної заяви
копія позовної заяви
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з висновком ДАСУ. Рішення щодо наявності порушення буде оскаржено в суді в визначені Законом терміни. |
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 600/1714/24-а |
Дата відкриття провадження: | 30 квітня 2024 |
Документи:
05 квітня 2024 11:25
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Сир твердий |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 131 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 310,00 UAH без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
131 000,00
UAH
|
131 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
131 000,00
UAH
|
04 січня 2024 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:50
|
19.PDF | укладений |
15 січня 2024 13:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир твердий | 500 | кілограм |
262,00
UAH
|