Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 - Інші завершальні роботи - КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ 4-ГО ПОВЕРХУ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КНП "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИЙ" ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, 26 У ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА
Очікувана вартість
6 313 850,65 UAH
UA-2023-12-25-014522-a f5000b39a059471fad4edbbc9aaab7c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пономарьова

+380968381513 lena.kulishova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05492309
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26
Контактна особа: Олена Пономарьова
+380968381513
lena.kulishova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 - Інші завершальні роботи - КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ 4-ГО ПОВЕРХУ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КНП "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИЙ" ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, 26 У ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, вул. Федора Максименка, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

25 грудня 2023 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000051 ● f68bedee2831452bb598e07afe4acb0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.04.2024 № 87
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-25-014522-a 25.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 14:04:36

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-25-014522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ", з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2023-12-25-014522-a).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 18:34:42

відповідь на запит

У Комунальному некомерційному підприємстві «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ» розглянуто запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) від 16 квітня 2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-014522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та надаються наступні пояснення.

1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту Капітального ремонту приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва» (коригування)» який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом, що додається.
Повідомляємо Вас, що враховуючи, що згідно ухвали від 05.01.2024 слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Чередніченко Н.П. у справі № 752/2/24, в КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» 12.01.2024 проводився обшук з метою виявлення та фіксації відомості про кримінальне правопорушення № 12023100000001184 від 11.10.2023 та вилучено всю проєктно-кошторисну документацію, в якій зазначені всі технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (ухвала додається).
Враховуючи дані обставини не маємо можливості надати відповідні документи.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до укладеного за результатами закупівлі https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2022-12-05-017914-a/lot-48830f16f3c4449385237579c93edde8 договору підряду від 21 грудня 2022 року № 76 ТОВ «Абсолют-Клімат» виконує роботи на об’єкті будівництва «Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва».
Враховуючи, що у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт по Об’єкту, на підставі отриманого позитивного експертного звіту щодо коригування проектної документації від 08.12.2023 року № 399-К/23-РБК/ЕЗ відбулося укладення договору без застосування відкритих торгів згідно пп.8 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» : у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель?
У Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт по Об’єкту, на підставі отриманого позитивного експертного звіту щодо коригування проектної документації від 08.12.2023 року № 399-К/23-РБК/ЕЗ відбулося укладення договору без застосування відкритих торгів згідно пп.8 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» : у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про вчення змін до річного плану закупівлі (UA-2023-12-25-014522-a).
Скан-копія протокольного рішення уповноваженої особи прикріплена окремим файлом.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Обґрунтування підстави для здійснення замовником зазначеної закупівлі оприлюднено в розділі "Обґрунтування причини проведення закупівель" та у вигляді розпорядчого рішення (протокольного рішення уповноваженої особи) опубліковано на сторінці Моніторингу. Під час складання протокол від 25.12.2023 № 126/1 була допущена технічна помилка в частині дати протоколу, про що свідчить протокольне рішення уповноваженої особи (копія рішення додається) Дані зауваження прийняті до уваги та враховані в подальшій роботі. Керівником вжиті заходи щодо підвищення кваліфікації уповноваженої особи.(копія сертифікату про підвищення професійних компетентностей додається)

2024-05-03 17:26:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 14 Особливостей № 1178 та частини першої статті 4 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ"
#35837877
Переможець 6 313 850,65
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 19:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог76к_Абсолют-Клімат_Капрем_4пов.pdf укладений
25 грудня 2023 19:22