Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням
Очікувана вартість
3 335 170,00 UAH
UA-2023-12-25-013660-a a8b0919de84a4f65964f081134a989e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковальчук-Медведєва

+0661878522 osvitatender1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Код ЄДРПОУ: 33278140
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Контактна особа: Тетяна Ковальчук-Медведєва
+0661878522
osvitatender1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, смт. Калинівське, вул. Шкільна, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

25 грудня 2023 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000109 ● 593eff05054b46fd93a869b94388e2e8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.01.2024 № 5

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2023-12-25-013660-a 25.12.2023 ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 14:26:28

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), яку проведено
ХЕРСОНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ КОМУНАЛЬНОЮ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"?
3. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників, у разі наявності таких учасників.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 14:27:40

Відповідь на запит

Пояснення на запит замовнику від Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
16 січня 2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), яку проведено
ХЕРСОНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ КОМУНАЛЬНОЮ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"?
3. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників, у разі наявності таких учасників.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
20 січ 00:00

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба надає наступні пояснення:
По першому питаню: Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023р. №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії перерозподілено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області та профінансовано придбання міні-навантажувача з додатковим обладнанням для комунального підприємства “Калінінський комбінат комунальних підприємств” Калинівської селищної ради Бериславського району Херсонської області у сумі 3 335 170,00грн.
Рішенням №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588), з котрим можна ознайомитися на сайті Херсонської обласної державної адміністрації в розділі Розпорядження голови ОДА за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/0ByDBXdALZHQ_ZUtJTzRjTW85T1U?resourcekey=0-TbuYgrn_5lHDr-RXN-ZqJQ (оприлюднювати дані документи не маємо повноважень), виконання вище зазначеного Розпорядженням КМУ покладено на Херсонську обласну комунальну аварійно-рятувальну службу, пунктами 3.4, 3.5 даного рішення передбачено задоволення нагальної потреби в даній закупівлі: «відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель» та забезпечення її передачі комунальним підприємствам територіальних громад,

По другому питанню, критеріями відбору постачальника по закупівлі товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a) було: наявність необхідного товару в необхідній комплектації, постачання його в найкоротші терміни (2-3 дні), зумовлене кінцем року; економія бюджетних коштів (вартість товару). Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» (код ЄДРПОУ 37383046) єдиний офіційним ексклюзивним дистриб'ютором компаній Hyundai Construction Mashinery і Shantui Construction Mashinery Co. (офіційний дилер техніки Bobcat) в Україні, відповідно чого в них найнижчі ціни на даний товар, можливість підбору необхідної комплектації, найдовший гарантійне сервісне обслуговування, пуско-налагодження та навчання здійснюється сервісним інженером компанії, гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування та ремонт техніки на весь період експлуатації оперативною мобільною сервісною службою, постачання оригінальних запасних частин зі складу, тому враховуючи всі ці дані та маючи позитивний досвід співпраці та позитивні відгуки громад області, що вже користуються закупленою технікою Bobcat в даної компанії, Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба (надалі – ХОКАРС) повторно звернулася до Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» з запитом (в телефоному форматі, у зв’язку з обмеженостю в часі обумовленою кінцем року, оскільки фінансування отримали 22.12 2023 року (Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023р.), на котрий дана компанія повідомила чинність комерційних пропозицій на необхідну техніку наданих ХОКАРС 11.09.2024р. при проведені попередніх закупівель, але в перерахунку до курсу валют на 23.12.2023 року, але оскільки в перерахунку вартість товару перевищувала профінансовану суму Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» повідомила що має можливість на дану позицію зробити знижку при закупівлі та має можливість постачання товару в найкоротші терміни (2-3 дні). Враховуючи всі вище зазначені дані Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» було обрано постачальником товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням.

Додатки:
Додаток № 1 – комерційна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» на Одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 10:19:00

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), яку проведено
ХЕРСОНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ КОМУНАЛЬНОЮ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати обгрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи із обов’язковим зазначенням структурних елементів нормативно-правових актів, зокрема підпункту, пункту та нормативний акт на підставі яких укладений договір.
Слід зазначити, що у разі застосування підстави закупівлі без використання електронної системи коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 18:45:01

Пояснення на звернення

23 січня 2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), яку проведено
ХЕРСОНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ КОМУНАЛЬНОЮ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЮ СЛУЖБОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати обгрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи із обов’язковим зазначенням структурних елементів нормативно-правових актів, зокрема підпункту, пункту та нормативний акт на підставі яких укладений договір.
Слід зазначити, що у разі застосування підстави закупівлі без використання електронної системи коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
27 січ 00:00

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба має надати наступні пояснення:
22 грудня 2023 року Розпорядженням КМУ №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії перерозподілено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам, де у розділі «Херсонська область» перерозподілом коштів, зміною переліку придбання спеціального транспорту для потреб територіальних громад області в 2023 році, зокрема придбання міні-навантажувача з додатковим обладнанням для комунального підприємства “Калінінський комбінат комунальних підприємств” Калинівської селищної ради Бериславського району Херсонської області.
Рішенням №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588), виконання вище зазначеного Розпорядженням КМУ покладено на Херсонську обласну комунальну аварійно-рятувальну службу, згідно пункту 3.4 даного рішення передбачено задоволення нагальної потреби в закупівлі спеціально транспорту по розпорядженню Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534: «без використання електронної системи закупівель».
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
У зв’язку з виникненням підстав для закупівлі 22.12.2023р. (Розпорядженням КМУ №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534) зі строком їх виконання 2023 рік, враховуючи повідомлення Державної казначейської служби України, що останнім днем проведення платежів за видатками клієнтів органів Казначейства в бюджетному 2023 році є 27 грудня 2023 року, керуючись Рішенням №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588) про нагальність виконання та маючи в розпорядженні 5 календарних днів для проведення закупівлі було вирішено провести закупівлю без використання електронної системи закупівель
Документальним підтвердженням вище зазначеного є
- Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023 року №1178-р (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2023-%D1%80#Text) про внесення змін до розпорядження КМУ від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/534-2023-%D1%80#Text)
- Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588) (https://drive.google.com/drive/folders/19h_4deu-pU5kClAiv7F7IObkE8bERvcH)

Додатки:
Додаток № 1 - ЗМІНИ, що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджені -Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023 року №1178-р
Додаток № 2 – Розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588
Додаток №3 – витяг з Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-30 14:57:17

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a ), яку проведено ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель з урахуванням наданих пояснень (інформації, документів) на запити Східного офісу Держаудитслужби встановлено, що закупівля без застосування електронної системи за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a проведена на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей, зокрема : «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Так, відповідно до змін, що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р у пункті 8 у розділі “Херсонська область, усього”: у позиції “2110000000 Обласний бюджет Херсонської області, усього”: у графі “Обсяг субвенції, тис. гривень” цифри “14700”, “2474,4” замінити відповідно цифрами “16127,705”, “1807,342” із переліком товару для придбання в 2023 році.
Відповідно до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 18.09.2023 № 588 введено в дію РІШЕННЯ №7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року «Для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель».
Таким чином встановлено, що зміни внесені до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р. Проте відповідно пункту 3.4. Рішення № 7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року, зокрема «Для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель».
Враховуючи вищезазначене, закупівля була запланована та передбачена, як нагальна потреба у вересні 2023 року відповідно до пункту 3.4. Рішення № 7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року, проведена у грудні 2023 року.
Слід звернути увагу, що підстава застосування проведення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей замовник має підтвердити, що потреба дійсно нагальна, виникла внаслідок об’єктивних обставин (тобто замовник не міг передбачити, що така потреба з’явиться), дотриматися строків для проведення закупівлі згідно Особливостей немає можливості. Існування всіх зазначених обставин має бути документально підтверджене замовником.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) документальне підтвердження застосування закупівлі без використання електронної системи з підстави на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-02 16:38:50

Пояснення на запит замовнику від Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)

30 січня 2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a), посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Одноківшовий фронтальний, колісний міні-навантажувач Bobcat S450 з додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015: 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a ), яку проведено ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель з урахуванням наданих пояснень (інформації, документів) на запити Східного офісу Держаудитслужби встановлено, що закупівля без застосування електронної системи за номером ID: UA-2023-12-25-013660-a проведена на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей, зокрема : «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Так, відповідно до змін, що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р у пункті 8 у розділі “Херсонська область, усього”: у позиції “2110000000 Обласний бюджет Херсонської області, усього”: у графі “Обсяг субвенції, тис. гривень” цифри “14700”, “2474,4” замінити відповідно цифрами “16127,705”, “1807,342” із переліком товару для придбання в 2023 році.
Відповідно до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 18.09.2023 № 588 введено в дію РІШЕННЯ №7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року «Для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель».
Таким чином встановлено, що зміни внесені до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р. Проте відповідно пункту 3.4. Рішення № 7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року, зокрема «Для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель».
Враховуючи вищезазначене, закупівля була запланована та передбачена, як нагальна потреба у вересні 2023 року відповідно до пункту 3.4. Рішення № 7 Ради оборони Херсонської області від 14 вересня 2023 року, проведена у грудні 2023 року.
Слід звернути увагу, що підстава застосування проведення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей замовник має підтвердити, що потреба дійсно нагальна, виникла внаслідок об’єктивних обставин (тобто замовник не міг передбачити, що така потреба з’явиться), дотриматися строків для проведення закупівлі згідно Особливостей немає можливості. Існування всіх зазначених обставин має бути документально підтверджене замовником.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) документальне підтвердження застосування закупівлі без використання електронної системи з підстави на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
3 лют 00:00

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба має надати наступні пояснення:
22 грудня 2023 року Розпорядженням КМУ №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії перерозподілено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам, де у розділі «Херсонська область» перерозподілом коштів, зміною переліку придбання спеціального транспорту для потреб територіальних громад області в 2023 році, зокрема придбання міні-навантажувача з додатковим обладнанням для комунального підприємства “Калінінський комбінат комунальних підприємств” Калинівської селищної ради Бериславського району Херсонської області передбачено змінами в грудні 2023 року, у вересні 2023 року в запланованому переліку техніки для даного комунального підприємства не було, у зв’язку з чим дана закупівля Замовником не могла бути запланована та проведена.
Обґрунтування застосування підпункту 4 пункту 13 Особливостей на підставі Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588) ніяким чином не підтверджує запланованість закупівлі у вересні 2023року, , а передбачає здійснення закупівель за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області, а відповідно до змін, що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р у пункті 8 у розділі “Херсонська область, усього”: абзац: «придбання спеціального транспорту для комунального підприємства “Калинівський комбінат комунальних підприємств” з благоустрою територій: один самоскид; один ескаватор-навантажувач; один сміттєвоз заднього завантаження; одна автоцистерна; один автокран з навантаженням; один автогідропідйомник» викладено в новій редакції: «придбання спеціального транспорту для комунального підприємства “Калінінський комбінат комунальних підприємств” з благоустрою територій: один самоскид; один екскаватор-навантажувач; один сміттєвоз заднього завантаження; один міні-навантажувач з додатковим обладнанням», оскільки субвенція є цільовою і Замовник виконувати її має право лише в межах зазначеного переліку фінансування видатків, передбачити, що у грудні 2023 будуть зміни до Розпорядження КМУ і які вони будуть Замовник об’єктивно не мав ніякої можливості бо є лише виконавцем і не має ніякого відношення до планування та розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання спеціальної автомобільної техніки для потреб територіальних громад області.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 3 335 170,00
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 17:21