Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи на розроблення проєктно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення для укриття Опорного закладу освіти "Загальцівський ліцей" Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Загальці, вул. Незалежності, 140-А»
Очікувана вартість
1 423 520,00 UAH
UA-2023-12-25-012996-a 1cc959f4871e44e1904293943d10fb73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сидоренко

+380442067433 sid_alexandr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сидоренко
+380442067433
sid_alexandr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи на розроблення проєктно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення для укриття Опорного закладу освіти "Загальцівський ліцей" Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Загальці, вул. Незалежності, 140-А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

25 грудня 2023 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНД ПРОЄКТ ПЛЮС"
#45154985
Переможець 1 423 520,00
UAH
25 грудня 2023 16:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2024 10:27
ДУ №3 до Дог №55-1-23-РП.pdf зміни до договору
30 травня 2024 10:26
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 12:20
ДУ №2 до Договору 55-1-23-РП.pdf зміни до договору
06 травня 2024 12:13
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 09:50
ДУ №1 до Договору 55-1-23-РП від 25_12_2023.pdf зміни до договору
28 березня 2024 09:49
Договір 55-1-23-РП.pdf укладений
25 грудня 2023 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 55-1-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 55-1-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 55-1-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML