Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво захисної споруди цивільного захисту (споруда подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ) Узинського ліцею “Успіх” Узинської міської ради Київської області по вул. Лесі Українки, 64а м. Узин, Білоцерківський район Київська область (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
7 174 556,94 UAH
UA-2023-12-25-010743-a cda7108649424a69b4d36b636564d6c7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волохонський

+380442067433 tender_tender_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Волохонський
+380442067433
tender_tender_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (споруда подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ) Узинського ліцею “Успіх” Узинської міської ради Київської області по вул. Лесі Українки, 64а м. Узин, Білоцерківський район Київська область (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09161, Україна, Київська область, м. Узин, вул. Лесі Українки, 64а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

25 грудня 2023 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 грудня 2023 15:17
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-19-000095 ● 29d2403d202040f6aa8549ff0e869589
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


18.04.2024 № 27-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2023-12-25-010743-a, яку проводить Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ"
#41969018
Переможець 7 174 556,94
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 14:30
ДУ №2 до Договору 164-1-23.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 14:27
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 15:23
ДУ 1 до Договору 164:1-23.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 15:22
164:1-23.PDF укладений
25 грудня 2023 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 164/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 164/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML