Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту "Капітальний ремонт у приміщенні "Обласного будинку дитини" м. Свалява вул. Б. Хмельницького, 1, Мукачівського району Закарпатської області". Коригування
Очікувана вартість
5 404,00 UAH
UA-2023-12-25-009442-a dddd6e1452454a84b4136a00f7412aca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Попович

+380503301129 popovich_alina1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992660
Вебсайт: http://obd-svalyava.uz.ua
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Контактна особа: Аліна Попович
+380503301129
popovich_alina1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту "Капітальний ремонт у приміщенні "Обласного будинку дитини" м. Свалява вул. Б. Хмельницького, 1, Мукачівського району Закарпатської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

25 грудня 2023 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІШКО МАРІАННА МИХАЙЛІВНА
#2477002287
Переможець 5 404,00
UAH
25 грудня 2023 14:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:42
ДОД.УГОДА№ 1 ДО ДОГОВОРА №23 ВІД 22.12.23Р.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт з дня укладання договору до 31.12.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML