Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (Ручка кулькова 10 км Top Tek син 12 шт, олівець графітний Axent 9007-A HB 9 шт, папір Maestro Standart plus 80 грам А4 500 аркушів 68 шт)
Очікувана вартість
11 567,50 UAH
UA-2023-12-25-008159-a 98f862facafd47cfb5abf0e3d1fc08ef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мостова

+380412421121 uozoda@oz.zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012846
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, буд. 25
Контактна особа: Тетяна Мостова
+380412421121
uozoda@oz.zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Ручка кулькова 10 км Top Tek синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
олівець графітний Axent 9007-A HB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
68 штуки
папір Maestro Standart plus 80 грам А4 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

25 грудня 2023 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛЕЙ"
#22047108
Переможець 11 567,50
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 13:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 12:28
папір.pdf укладений
25 грудня 2023 13:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ручка кулькова 10 км Top Tek синя 12 штуки 25,65
UAH з ПДВ
олівець графітний Axent 9007-A HB 9 штуки 4,41
UAH з ПДВ
папір Maestro Standart plus 80 грам А4 500 аркушів 68 штуки 165,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 567,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 927,92 UAH)