Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антидронові окопні РЕБ
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-12-22-017712-a 75c532dfad7c44a68ce599fd2f359732
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Томашенко Олександр

380673837200 ekran.cktv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 13821690
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 170
Контактна особа: Томашенко Олександр
380673837200
ekran.cktv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту

Тендерна документація

22 грудня 2023 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2023 16:46
програма.jpg
22 грудня 2023 16:46
протокольне рішення план закупівль Піранья 2000000.pdf
22 грудня 2023 16:46
Розпорядче рішення Піранья 2000000.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-19-000043 ● db07b8fda58a4e4580cc199f325f6e91
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 10:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.01.2024 № 4
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-22-017712-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-22 10:54:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Антидронові окопні РЕБ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-017712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-25 15:53:22

Пояснення на запит

У відповідь на запит про надання пояснення від 22.01.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:

1) Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Відповідно до запиту військової частини, для підтримання боєздатності військової частини (підрозділу територіальної оборони) здійснюється дана закупівля. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб військових на підставі листа військової частини Національної гвардії України (дані якої не розголошуються з метою безпеки) від 05.12.2023 року №50/0216-2236 міському голові Дрогобицької міської ради та оптимального співвідношення ціни та якості. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені після консультацій з військовими на підставі зазначеного листа та з урахуванням вимог чинного законодавства.

Виходячи з вищезазначеного та з метою виконання «Програми заходів щодо готовності об’єктів критичної інфраструктури та національного спротиву Дрогобицької міської територіальної громади до кризових ситуацій на 2023-2028 роки», затвердженої рішенням сесії Дрогобицької міської ради від 30.11.2023р. №2010, відповідальним виконавцем програми визначено Комунальне підприємство «ЕКРАН-СЕРВІС» ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (О. Томашеко). Мета програми - забезпечення суспільної безпеки Дрогобицької міської територіальної громади. Саме тому для підтримання боєздатності військової частини НГУ, необхідно закупити 4 (чотири ) штуки П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T в межах виділених коштів виконавцю Програми.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано наступні дві різні ціни на схожі за своїми характеристиками товари, а саме 500 000 грн та 516 150 грн. (комерційні пропозиції додаються), оскільки інші можливі постачальники не відреагували за запити та не надали свої пропозиції. На підставі цього, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі 2 000 000 грн. за такою формулою:

ОВмрц = Цод * V,

де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;

Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;

V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Крім того, для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Було проаналізовано наступні аналогічні закупівлі - UA-2023-12-13-011042-a (Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам Квертус AD G-6+ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:35730000 – Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту), в кількості 2 штуки); UA-2023-12-01-015357-a (Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+ ); UA-2023-12-04-013987-a (Портативна транспортована система протидії БПЛА всенаправленої дії Antidrone jammer PJS07-360 або еквівалент Код ДК 021:2015: 35730000-0 -Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту); UA-2023-11-28-007377-a (Антидронні комплекси по захисту від дронів). В усіх зазначених закупівлях вартість товару за одиницю перевищує 500 000 грн.
Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти спецфонду місцевого бюджету. 19.12.2023 р. Директор Комунального підприємства «ЕКРАН-СЕРВІС» ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ звернувся до Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради щодо надання фінансування по програмі заходів щодо готовності об’єктів критичної інфраструктури та національного спротиву Дрогобицької міської територіальної громади до кризових ситуацій на 2023-2028р. на суму 2 000 000 грн. в межах виділених коштів згідно довідки від 18.12.2023 року про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2023 рік з бюджету Дрогобицької територіальної громади КП «ЕКРАН-СЕРВІС» на заходи та роботи з територіальної оборони, згідно листів клопотань військової частини.

2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).:

Повідомляємо, що Замовником не було розміщене на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв’язку з відсутністю такого сайту у Замовника. Оскільки, для створення власного веб-сайту необхідні спеціальні ліцензійні програми та відповідні знання, Замовнику необхідно залучити спеціалістів. Однак, виходячи з бюджетних призначень, фінансування на залучення спеціаліста для створення власного веб-сайту відсутнє. Тому, у Замовника немає технічної можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на такому сайті. Крім того, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до 4-1 Постанови №710 «Про ефективне використання державних коштів» зобов’язані здійснювати головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Зазначаємо, що Комунальне підприємство "Екран-Сервіс" Дрогобицької міської ради Львівської області згідно з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не належить до даних категорій, а є одержувачем бюджетних коштів.

3) Щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234)

Наголошуємо, що дана закупівля здійснювалась для забезпечення потреб військовослужбовців військової частини НГУ з метою сприяння виконання ними завдань длязабезпечення обороноздатності нашої держави. 5 грудня 2023 року Замовником було отримано звернення від даної військової частини з проханням надати в найкоротші терміни, зокрема, окопний РЕБ для протидії БПЛА – 6 комплектів. Задля якнайкращого задоволення потреб військових після отримання вказаного звернення Замовником було проведено консультації щодо визначення характеристик, яким мають відповідати обладнання, зокрема канали придушення, потужність. На підставі цього було розіслано запити про надання комерційних пропозицій постачальникам (виробникам), які мають аналогічні рішення, а також здійснено моніторинг ринку предмета закупівлі на основі загальнодоступної інформації в мережі Інтернет. В результаті отриманих комерційних пропозицій та зібраної інформації найбільш економічно вигідним за критеріями оптимального співвідношення ціни та якості стало рішення П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T вартістю 500 000 грн з ПДВ за 1 штуку, єдиним виробником якого є саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234) (підтверджується довідкою). Згідно довідки від 18.12.2023 року про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2023 рік з бюджету Дрогобицької територіальної громади КП «ЕКРАН-СЕРВІС» на заходи та роботи з територіальної оборони було виділено кошти. В межах виділених коштів та відповідно до найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник звернувся з проханням до директора Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради про надання фінансування на суму 2 000 000 грн для закупівлі 4 комплектів окопних РЕБ для протидії БПЛА з метою якнайшвидшого задоволення потреб військових. В результаті визначено переможцем та вибрано для виконання поставки 4 штук П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234).
4) Щодо отриманих комерційних пропозицій інших учасників у разі наявності таких учасників.
Додаємо отримані комерційні пропозиції від учасників, а також інформацію про моніторинг ринку предмету закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІРАНЬЯ ТЕХ"
#43260234
Переможець 2 000 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 16:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:39
Протокол.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:28
протокол помилка.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:28
Договір Піранья 2000000.pdf укладений
22 грудня 2023 16:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T 4 штуки 500 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний документ не є змінами до договору, а є протоколом про виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T 4 штуки 500 000,00
UAH з ПДВ