Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРОМАДА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36577564 |
Місцезнаходження: | 08161, Україна , Київська обл., с. Тарасівка, вул. Шкільна, буд. 1, кв. 49 |
Контактна особа: |
Анна Довгопол +380672543363 kpgromada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 675 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем щомісячно, протягом поточного місяця надання послуг, на підставі відповідного акту приймання-передачі послуг в строк 7-ми календарних днів з дня отримання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 11:42 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Тендерна документація.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Додаток 2 до тендерної документацii.pdf | |
22 грудня 2023 11:42 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000042 ● db9a6eed063b4a859a2125bc91904468
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15, 16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.04.2024 №20-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-22-006497-a 22.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:30:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання безпечних відходів, придатних для вторинного використовування, включаючи здійснення операцій із приймання, вилучення та сортування таких відходів на власному промисловому майданчику – код 90511200-4 «Послуги зі збирання побутових відходів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-006497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:53:46
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-18-000042 закупівлі UA-2023-12-22-006497-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-18-000042 закупівлі UA-2023-12-22-006497-a від 29 квітня 2024 року оприлюдненого об 16:30:59, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-22-006497-a уповноважена особа Комунального підприємства «Громада» Боярської міської ради надає пояснення шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит.pdf".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 16:50:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання безпечних відходів, придатних для вторинного використовування, включаючи здійснення операцій із приймання, вилучення та сортування таких відходів на власному промисловому майданчику – код 90511200-4 «Послуги зі збирання побутових відходів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-006497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Ековтор-транс» з огляду на те, що зазначений учасник на вимогу про усунення невідповідностей не надав довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції та гарантійний лист, в якому учасник гарантує належну якість робіт в тій мірі, в якій дозволяють їх виконувати технічні можливості механізмів, їх призначення.
2. З огляду на норми пунктів 18 та 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, просимо пояснити, чому договір від 15.01.2024 №1501, укладений за результатами проведеної закупівлі, не містить інформації, передбаченої пунктом 3.2 («назва класифікаційного угрупування», «код класифікаційного угрупування», «вантажопідйомність прийомного бункеру спец автомобіля, який доставляє ТПВ на майданчик виконавця») проекту договору.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 18:58:53
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-18-000042 закупівлі UA-2023-12-22-006497-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-18-000042 закупівлі UA-2023-12-22-006497-a від від 02 травня 2024 року оприлюдненого об 16:50:33, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-22-006497-a уповноважена особа Комунального підприємства «Громада» Боярської міської ради надає пояснення шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит від 07.05.2024".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14 травня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-12-22-006497-a
2024-05-21 14:36:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" #38956700 |
Переможець |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2024 19:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:56
|
тпв.pdf | укладений |
15 січня 2024 13:44
|