Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва» ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
9 107 706,60 UAH
UA-2023-12-21-020912-a 2d9b9c978cf04ccbb56c5f93bb850432
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахтирцева Альона

380672986459 akkrandjamena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Ахтирцева Альона
380672986459
akkrandjamena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва» ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

21 грудня 2023 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-29-000018 ● 1abd382449e04dcd9ad7131b5afa9439
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.04.2024 № 31-З

Миколаїв

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 29.04.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.04.2024 № 31-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 4 UA-2023-12-21-020912-a 21.12.2023

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-29 17:45:54

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-01 14:44:16

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області

Відповідно до запиту про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) та яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник здійснив закупівлю робіт Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва» ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (далі – роботи) шляхом укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. За результатами закупівлі Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (разом з договором, додатками та обґрунтуванням), якому присвоєно ідентифікатор UA-2023-12-21-020912-a●2d9b9c978cf04ccbb56c5f93bb850432.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
На підставі Наказу ДЕПАРТАМЕНТУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 25.07.2023 №810 «Про будівництво артезіанських свердловин у закладах охорони здоров’я» Замовник здійснив закупівлю робіт Роботи з розроблення проєктної документації на стадії «Робочий проєкт» по об’єкту: «Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва» шляхом укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. За результатами закупівлі Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (разом з договором від 04.09.2023 №93 та додатками), якому присвоєно ідентифікатор UA-2023-09-07-005912-a ● 074dc6d4c29142a481d7817ac1066832.
Відтак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетних призначень та очікувана вартість визначені на підставі проєктної документації за робочим проєктом «Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва», згідно із вимогами чинного законодавства, яка отримала позитивний експертний висновок уповноваженого органу.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель
Відповідно до норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з відповідними змінами (далі – Постанова) не передбачено алгоритму та/або критеріїв для відбору потенційних виконавців робіт. Разом з тим ст.5 Закону передбачені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність. Крім того, слід зазначити, що, враховуючи очікувану вартість закупівлі, 29.11.2023 року Замовник оприлюднив оголошення про проведення закупівлі робіт Будівництво артезіанської свердловини у Некомерційному комунальному підприємстві «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: вулиця Братиславська, 3 у Деснянському районі м. Києва» ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному особливостями Постанови в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-29-003047-a●bb3860f4389c46ea83295e3a7b63d1f0. Проте закупівля не відбулась з причини неподання жодної тендерної пропозиції. Згодом до Замовника в телефонному режимі звернувся потенційний виконавець ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» з пропозицією виконати роботи. З огляду на відсутність інших пропозицій та, враховуючи нетипову специфіку робіт, відтак відсутність досвіду співпраці з виконавцями такого виду робіт, Замовник погодився на зустріч з представниками ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ». За результатами зустрічі було затверджено даного виконавця, який запропонував виконати роботи вартістю навіть меншою, ніж очікувана, що повністю відповідає принципам здійснення закупівель відповідно до Закону.
На підтвердження зазначеної вище інформації Замовник надає відповідні документи, а саме: Наказ ДЕПАРТАМЕНТУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 25.07.2023 №810; Договір від 04.09.2023 №93, додатки та додаткові угоди до нього та експертний звіт.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 12:52:05

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до розділу 3 договору підряду від 21.12.2023 № 146 передбачено надання генпідрядником забезпечення виконання цього договору в розмірі 182 154,13 грн шляхом перерахування коштів на рахунок замовника не пізніше дати укладення договору.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» забезпечення виконання договору, а саме: банківську виписку по рахунку, тощо.
Також до документів може бути долучено пояснення з вищезазначеного питання.
Документи, інформацію та пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-02 16:02:52

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області

У відповідь на запит про надання документального підтвердження щодо надання ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» забезпечення виконання договору в сумі 182 154,13 грн, а саме: банківську виписку по рахунку тощо, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) надає заключну виписку за період з 21.12.2023 по 21.12.2023 через електронну систему закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО УКРСОВПРОЕКТ"
#31281966
Переможець 9 107 706,60
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 17:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 10:36
Обґрунтування_1.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 10:36
Обґрунтування.pdf укладений
21 грудня 2023 17:33
Додатки до договору.rar укладений
21 грудня 2023 17:32
Календарний графік.pdf укладений
21 грудня 2023 17:31
Договірна ціна пояснювальна.pdf укладений
21 грудня 2023 17:31
Договір №146.pdf укладений
21 грудня 2023 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із допущеною механічною помилкою в тексті обґрунтування
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML