Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (85145000-7 Послуги медичних лабораторій)
Очікувана вартість
1 029 310,00 UAH
UA-2023-12-21-014608-a 4316065ec63e495ba9ab6fd7a2e1a253
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майшану Любов Олегівна

+380679084722 81101918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пологовий будинок № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998978
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Слєпньова, 3
Контактна особа: Майшану Любов Олегівна
+380679084722
81101918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3324 послуга
Ціна за одиницю: 110UAH без ПДВ
Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV1/2, Ab/Ag h24 (для вагітних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Слепньова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1437 послуга
Ціна за одиницю: 280UAH без ПДВ
Дослідження: ІФА метод визначення поверхневого антигену до гепатиту В (HBsAg)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Слепньова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
120 послуга
Ціна за одиницю: 133UAH без ПДВ
Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV 1/2, Ab/Ag р24 (інші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Слепньова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
50 послуга
Ціна за одиницю: 147UAH без ПДВ
Дослідження біологічного матеріалу методом ПЛР провірусної ДНК ВІЛ в сухій краплині крові у дітей, народжених ВІЛ-інфікованими матерями (СКК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Слепньова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
850 послуга
Ціна за одиницю: 280UAH без ПДВ
Дослідження: ІФА методом визначення поверхневого антигену до гепатиту С (HBsAG)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Слепньова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

21 грудня 2023 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000089 ● 4829f716ccab4c1899e46acc94215ac8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 23:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ



Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20. UA-2023-12-21-014608-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-30 11:08:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (85145000-7 Послуги медичних лабораторій)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-014608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
(код ЄДРПОУ 41973328), з яким укладений договір про закупівлю товару від 21.12.2023 №Л1 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-02 18:48:55

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ
на запит Північно-східного офіс офісу Держаудитслужби
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-21-014608-a

Щодо питання 1

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме:
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась вартість кожної послуги за минулий рік та прейскурант, наданий КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» (код ЄДРПОУ 41973328), з яким було укладено договори про закупівлю послуг у минулому періоді. Договори за 2023 рік та прейскурант додаються.
Крім того Замовником торгів додатково проводився моніторинг ринку лабораторних послуг у місті Одеса з відкритих джерел. Проводився аналіз прейскурантів, розташованих на сайтах таких надавачів лабораторних послуг як лабораторний центр СІНЄВО https://www.synevo.ua/ru/centers/10, медична лабораторія CSD LAB https://www.csdlab.ua/, лікувально - діагностичний центр АРТмедіус https://artmediuz.od.ua/laboratorni-doslidzhennia.

У результаті за основу було взято ціну прейскуранту КНП «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради», як найнижчу з запропонованих та прораховано на очікувану кількість лабораторних послуг, яка необхідна для задоволення вимог задля укладання пакетів із НСЗУ.

Щодо питання 2

2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 01.10.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 01.10.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Проте, напередодні оголошення процедури, Замовник звернувся до Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради про погодження проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій)». Цього ж дня Департаментом охорони здоров’я Одеської міської ради погоджено розрахунок очікуваної вартості.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/gorzdrav/.

Щодо питання 3

3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Підстави для здійснення закупівлі без застосування ЄЗС. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізнялися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Підтвердні документи розміщені через систему закупівель разом із договором, а саме Звіт та Обґрунтування (додаються).

Щодо питання 4

4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» (код ЄДРПОУ 41973328), з яким укладений договір про закупівлю товару від 21.12.2023 №Л1 без використання електронної системи закупівель?

Обрання постачальника послуги проводилось згідно технічного завдання, а саме надання повного спектру послуг, який необхідний Замовнику для задоволення вимог задля укладання пакетів із НСЗУ, якість послуг, яка перевірена Замовником, виходячи з минулих періодів. Крім того, враховувалось забезпечення витратними матеріалами при наданні послуг з боку надавача послуг.

Додатки:
1. Прейскурант цін КНП «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»;
2. Договір № ЛО 53 від 05.07.2023 року;
3. Договір № ЛД 3 від 07.08.2023 року;
4. Обґрунтування для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей;
5. Звіт;
6. Технічне завдання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
#41973328
Переможець 1 029 310,00
UAH
21 грудня 2023 15:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
UA-2023-12-06-018330-a-report.pdf укладений
21 грудня 2023 15:03
Обгрунтування до договору Л1.pdf укладений
21 грудня 2023 15:03
Договір Л1.pdf укладений
21 грудня 2023 15:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV1/2, Ab/Ag h24 (для вагітних) 3324 послуга 110,00
UAH
Дослідження: ІФА метод визначення поверхневого антигену до гепатиту В (HBsAg) 1437 послуга 280,00
UAH
Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV 1/2, Ab/Ag р24 (інші) 120 послуга 133,00
UAH
Дослідження біологічного матеріалу методом ПЛР провірусної ДНК ВІЛ в сухій краплині крові у дітей, народжених ВІЛ-інфікованими матерями (СКК) 50 послуга 147,00
UAH
Дослідження: ІФА методом визначення поверхневого антигену до гепатиту С (HBsAG) 850 послуга 280,00
UAH