Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автофургон cпеціалізований для перевезення тварин
Очікувана вартість
1 830 000,00 UAH
UA-2023-12-21-005411-a 03f93cf686134732909e29a8ff6f0ecb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколенко Галина Анатоліївна

0487178683 kp_cepi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30587190
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., вул. отамана Головатого, 32
Контактна особа: Ніколенко Галина Анатоліївна
0487178683
kp_cepi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 1830000UAH з ПДВ
Автофургон cпеціалізований для перевезення тварин на базі шасі автомобіля Renault Master
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2023  —  30 грудня 2023
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000005 ● 21da7e26d83d417f9a8b244ce0838901
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.01.2024 №2-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 12.01.2024 №2-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-21-005411-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:07:41

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Автофургон cпеціалізований для перевезення тварин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-005411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати обґрунтування підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, яке погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином при здійсненні закупівлі вами дотримано вимоги пункту 6 1 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі»?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «АВТО ГРУП+» (код 35880173), з яким укладений договір від 19.12.2023 №01-19/12-23 без використання електронної системи закупівель?
5. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю з копіями підтверджуючих документів щодо поставки та оплати товару (копії видаткових накладних, платіжних доручень тощо).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-18 17:20:46

На виконання Вашого Наказу від 12.01.2024р. № 2-З, щодо початку моніторингу закупівлі

На виконання Вашого Наказу від 12.01.2024р. № 2-З, щодо початку моніторингу закупівлі надаємо наступне пояснення:

1. Обґрунтування підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель визначені у протоколі, що додається.

2. Комунальне підприємство «Муніципальний центр екологічної безпеки» (далі – Комунальне підприємство) є виконавцем Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин в місті Одесі з 2007 року. Реалізація Програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі показала свою ефективність. З 2007 року службою відловлено та стерилізовано майже 40 000 безпритульних собак. Моніторинг виконання програм показує поступове зменшення кількості безпритульних тварин. Однак питання перебування безпритульних тварин на території міста Одеси залишаються нині актуальними, оскільки кількість безпритульних тварин на території міста продовжує поповнюватися за рахунок міграції тварин з прилеглих до міста територій. Для виконання Програми у 2007 році Комунальному підприємству передано до уставного фонду 4 нових спецавтомобілі, обладнані клітками для перевезення тварин. Також 2 нових спецавтомобілі, обладнані газобалонним обладнанням та клітками для перевезення тварин, придбані Комунальним підприємством за кошти міського бюджету у 2015 та 2017 роках. На сьогодні в роботі служби відлову використовується 3 спецавтомобілі (2007, 2015, 2017 років випуску), інші авто перебувають у не придатному технічному стані. Даною закупівлею передбачається придбання нового автомобілю для заміни одно з трьох працюючих автомобілів (2007 року випуску), що є вкрай необхідним з огляду на технічний стан автомобілю. За період роботи служби відлову безпритульних по теперішній час автомобілі знаходяться в щоденному інтенсивному використанні для відлову, перевезення безпритульних тварин та під час роботи знаходяться в агресивному середовищі (волога, фекалії та сечовина тварин, регулярне миття та дезінфікування фургонів). Автомобілі та фургони з клітками потребують заміни. Фургони мають бути ізотермічними, виготовленими з матеріалів, що мають підвищену стійкість до агресивного середовища з автономною системою кондиціювання, примусовою вентиляцією, системою для збору фекалій, споряджений безпечними клітками з нержавіючої сталі, що підвищать строк експлуатації фургонів автомобілів та обладнання. Вищевказані характеристики фургонів та кліток зменшать ризик травмування тварин, збільшать доступ повітря, забезпечать сталий температурний режим, що є життєвонеобхідними умовами для тварин, які перебувають під дією седативних препаратів під час перевезення, а також створять умови відлову та перевезення тварин, які відповідатимуть нововведенням до чинного законодавства України. Комунальне підприємство «Муніципальний центр екологічної безпеки» Одеської міської ради продовжує здійснювати постійний моніторинг скупчення зграй безпритульних тварин на території міста. Кабінетом Міністрів України 24 червня 2022 року прийнято постанову №720 «Про затвердження Порядку регулювання чисельності тварин, що не утримуються людиною але перебувають в умовах, повністю або частково створюваних діяльністю людини, та безпритульних тварин, а також їх розміщення на відповідних підприємствах, в установах та організаціях чи повернення до ареалу перебування (місць вилову)». Згідно постанови передбачається проведення щорічної ревакцинації безпритульних тварин. Тому перспективним заходом, з метою недопущення ризику для життя і здоров’я мешканців, є здійснення вилову безпритульних тварин, які стерилізовані та вакциновані від сказу у попередні роки, для проведення їх ревакцинації. Тому закупівля нового автомобілю забезпечить подальше безперебійне виконання Комунальним підприємством положень чинного законодавства, Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин, а також завдань, покладених на Комунальне підприємство, у сфері поводження з безпритульними тваринами. Комунальним підприємством проведено моніторинг цін нових автомобілів з вищевказаними характеристиками, за результатами якого отримана одна комерційна пропозиція від ТОВ «АВТО ГРУП+» - офіційного дилера автомобілів RENAULT в Одеському регіоні, з орієнтовною вартістю нового автомобілю у сумі 1 830,0 тис. грн. (копія комерційної пропозиції додається).
У бюджеті Одеської міської територіальної громади на 2023 рік відповідно до Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одеси на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 09 лютого 2022 року № 867-VIII, Комунальному підприємству «Муніципальний центр екологічної безпеки» Одеської міської ради визначені видатки бюджету розвитку у сумі
1 800 000 грн, за КПКВ 2818330 «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» на виконання заходу «Закупівля автотранспорту, обладнання та устаткування» - 1 800 000,0 грн.
Очікувана вартість – 1 830 000,00 грн. складає: 1 800 000,00 грн. – кошти Одеської міської територіальної громади, 30 000,00 грн. – кошти від господарської діяльності, здійсненої комунальним підприємством. – копія додається.

3. Вимоги пункту 6 1 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано шляхом витребування документів перед укладенням договору (сертифікатів) та при поставці товару (сертифікатів і калькуляції) що додаються. Учасником ТОВ «АВТО ГРУП+» надана довідка № 11-12-23-Т від 14.12.2023р., в якій вказаний ступінь локалізації – 24,20%. Переглянути дану інформацію можна за посиланням
https://prozorro.gov.ua/search/products?productVendor=22626757&local_share=15 - копія додається.

4. Комунальним підприємством проведено моніторинг цін нових автомобілів з вищевказаними характеристиками, за результатами якого отримана одна комерційна пропозиція від ТОВ «АВТО ГРУП+» - офіційного дилера автомобілів RENAULT в Одеському регіоні. Враховуючи необхідність переоснащення автомобілю для виконання спеціальних перевезень ТОВ «АВТО ГРУП+» єдине, хто підтвердив можливість виконання цих робіт. Згідно наданої інформації, орієнтовна вартість нового автомобілю з вищевказаними технічними характеристиками та переоснащенням складає 1 830,0 тис. грн.

5. Станом на 18.01.2024 року договір про закупівлю від 19.12.2023року № 01-19/12-23 виконано в повному обсязі. Сплата за товар відбулася: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 30 000,00 грн., 22.12.2023р., місцевий бюджет – 1 800 000,00 грн., 27.12.2023р. в повному обсязі згідно видаткової накладної від 22.12.2023 року № АГРА0000501. Акт приймання-передачі товару від 22.12.2023р. - копії документів додаються.


З повагою,
Директор Таїсія БАКУН

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО ГРУП+»
#35880173
Переможець 1 830 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2024 12:05
Калькуляція.pdf укладений
01 лютого 2024 11:54
договір.pdf укладений
21 грудня 2023 11:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Автофургон cпеціалізований для перевезення тварин на базі шасі автомобіля Renault Master 1 штуки 1 830 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 830 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 305 000,00 UAH)