Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет» (ДОДАТКОВІ РОБОТИ)
Очікувана вартість
1 656 285,38 UAH
UA-2023-12-20-023154-a 92b16482e0d747e5b2021fed2c2e3e71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білик Ольга Антонівна

+380673920872 nvk4chm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ ПАВЛА ЖУКА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22787118
Місцезнаходження: 29019, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул.Перемоги 9
Контактна особа: Білик Ольга Антонівна
+380673920872
nvk4chm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет» (ДОДАТКОВІ РОБОТИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, Хмельницкий, Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 грудня 2023 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-21-000021 ● 32f4bcc504624cf6b8b6fef3f009c263
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2024 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.02.2024 № 36

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-12-20-023154-a, 20.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 15:45:55

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-20-023154-a, яка проведена Комунальним закладом середньої освіти ліцей №4 імені Павла Жука Хмельницької міської ради, виникла необхідність в наданні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
У пункті 13 Особливостей №1178 наведено перелік підстав, за якими придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, відповідно до підпункту 8 Особливостей №1178 у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг.
Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником укладено з ФОП Арутюняним Давидом Ашотовичем договір від 18.12.2023 №83-К (далі – Договір №83-К) без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до оприлюдненого Замовником Договору №83-К сума договору становить 1 656 285,38 грн. без ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати інформацію про те, за якою підставою пункту 13 Особливостей №1178 Замовником укладено договір без використання електронної системи закупівель з наданням обгрунтування та документального підтвердження можливості застосування такої підстави.
3. Пояснити причини не опублікування Замовником обґрунтування (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) підстави для здійснення закупівлі.

Згідно з нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до пункту 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 9.1 Договору №83-К, підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

4. Пояснити причини не зазначення в Договорі № 83-К гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва.

Також, відповідно до пункту 3.1 та 16.1 Договору №83-К невід'ємною частиною цього Договору є Додаток 1 (Договірна ціна).

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Вказати причини неоприлюднення договірної ціни до Договору № 83-К, яка є невід’ємною частиною договору.


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-28 00:43:13

відповідь

На Ваш запит про надання пояснень надаємо інформацію щодо питань зазначених на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Замовником оприлюднено звіт про укладений договір «код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет» (ДОДАТКОВІ РОБОТИ).
Варто зазначити, що замовником здійснено закупівлю саме ДОДАТКОВІ РОБІТ!
Згідно з інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу процедура закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет» оголошено у 2021 році оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-23-006806-b.

Варто зазначити, що Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. При цьому Закон встановлює, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Водночас згідно з пунктом 5 частини 7 статті 3 Закону придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини 1 цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру / спрощеної закупівлі.
Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру / спрощеної закупівлі.
Крім того, предмет закупівлі згідно з Законом — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Варто зазначити, що відповідно до Постанови КМУ 1178 закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Тому, враховуючи все вищевикладене закупівля «код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет» (ДОДАТКОВІ РОБОТИ) не є новим предметом закупівлі а додатковими роботами, які не можливо було передбачити під час оголошення закупівлі у 2021 році та в процесі виконання договору було здійснено коригування ПКД та отримано новий позитивний експертний висновок. Варто також зазначити, що без виконання саме цих додаткових робіт не можливо було завершити договір та отримати дозвільні документи на введення в експлуатацією. Тому, під час публікації договору Замовник зобов’язаний був керуватися саме Законом України «Про публічні закупівлі» а не Особливостями, оскільки процедура закупівлі проведена згідно із Законом у 2021 році до набрання чинності Особливостей, прямий договору на додаткові роботи не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, а є лише частиною робіт згідно ПКД закупівлю яких було оголошено та проведено у 2021 році.

2. Надати інформацію про те, за якою підставою пункту 13 Особливостей №1178 Замовником укладено договір без використання електронної системи закупівель з наданням обгрунтування та документального підтвердження можливості застосування такої підстави.
3. Пояснити причини не опублікування Замовником обґрунтування (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) підстави для здійснення закупівлі.
Щодо другого та третього питання повідомляємо, що Закупівлю замовник був зобов’язаний здійснювалася згідно із Законом «Про публічні закупівлі» тому підстави визначені у п. 13 Особливостей №1178 не застосовувалися.

4. Пояснити причини не зазначення в Договорі № 83-К гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва.
Пунктом 9.1 Договору зазначено, що підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.

Частиною першою статті 41 Закону зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до пункту 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.

Варто зазначити що Відповідно до п. 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Гарантійний строк щодо зобов'язань підрядника стосовно об'єкту будівництва закріплений статтею 884 Цивільного кодексу України (параграф 3 "Будівельний підряд") а саме: "підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами".
Окрім зазначених вище положень Цивільного кодексу України, п. 103-104 Загальних умов також встановлено, що "Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом", "Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт (об'єкта будівництва".
Чинність правочину означає визнання за ним якостей юридичного факту, який породжує правовий результат, настання якого бажали суб'єкти правочину.
З аналізу ст. 203 Цивільного кодексу України вбачається, що дійсність правочину визначається встановленою законодавцем системою умов, а саме: законністю змісту, можливістю фізичних та юридичних осіб до участі у правочині, відповідність волі та волевиявлення, дотримання форми правочину.
Законність змісту правочину означає його відповідність вимогам законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.
Тобто, якщо такий строк встановлений у законі, то сторони своєю угодою не можуть скоротити його.
Як вбачається нормами законодавства, гарантійний термін прямо встановлено як і Цивільним кодексом України так і постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 і тільки якщо сторони погодили більший гарантійний термін, то про це зазначається у самому договорі.
5. Вказати причини неоприлюднення договірної ціни до Договору № 83-К, яка є невід’ємною частиною договору.
Публікація Договору № 83-К здійснювалась відповідно до частини 7 ст.3 та ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не передбачає обов’язку публікупати як сам договір про закупівлю так і додатки до нього. Законом встановлено вимогу публікацію лише виключно звіту про договір. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити таку інформацію:
1) дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг);
2) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
3) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
{Пункт 3 частини третьої статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
4) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
5) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону;
6) назва предмета закупівлі;
7) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
8) ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг), та строк виконання договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0066/2024пр
Дата публікації: 19 квітня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: №13/0066/2024пн
Дата відкриття провадження: 09 травня 2024

Документи:

09 травня 2024 17:34
Електронний підпис
19 квітня 2024 16:15
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Арутюнян Давид Ашотович
#3278317539
Переможець 1 656 285,38
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 21:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог83-к.pdf укладений
21 грудня 2023 10:19