Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
429 745,00 UAH
UA-2023-12-20-016116-a 8016caa2986540ee9c95aa8cbad3c3e6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шульгина Людмила Сергіївна

380680525055 kp.garnemisto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство"Гарне місто" Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 40711424
Місцезнаходження: 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вулиця Франка,будинок 5А
Контактна особа: Шульгина Людмила Сергіївна
380680525055
kp.garnemisto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2023 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 28 грудня 2023 11:05
Початок аукціону: 28 грудня 2023 11:05
Очікувана вартість: 429 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 297,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вулиця Франка,будинок 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
6000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вулиця Франка,будинок 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у відповідності до умов договору та цивільного кодексу України (ст. 692). Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів (які обчислюються з дня, наступного за днем отримання Товару) з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 15:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000044 ● 3d3825e8530f4dddb9800350a5ade467
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2024 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

11.03.2024
№ 25-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2024 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2023-12-20-016116-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-14 12:09:49

Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним підприємством «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-10-016116-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.

2. Відповідно до інформації, яку розміщено в електронній системі закупівель, за результатами проведеної процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-10-016116-a) Замовником укладено з ПП «Овручгазавто» договір на закупівлю пального від 04.01.2024 № 5-12-2023 (далі – Договір).
Згідно зі специфікацією № 1 до Договору, заплановано закупити бензину А-95 у кількості 2300 л за ціною 46,45 грн (з ПДВ) та дизельного палива у кількості 6000 л за ціною 46,45 грн (з ПДВ), на загальну суму 385 535,00 гривень.
Додатковою угодою від 19.02.2024 № 1 до Договору внесено зміни, на підставі підпунктів 3.4-3.5, 3.8 розділу ІІІ, пункту 1.1, абзаців 1-2 пункту 11.2, пункту 11.5 розділу XI Договору, та викладено специфікацію № 1 до Договору у новій редакції, а саме: бензину А-95 у кількості 115 л за ціною 46,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 2083,195 л за ціною 48,72 грн/л (з ПДВ), дизельного палива у кількості 1765 л за ціною 46,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 4032,713 л за ціною 48,78 грн/л (з ПДВ), на загальну суму 385 535,00 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.4 розділу ІІІ Договору визначено, що зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиниці товару. Зміна одиниці за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в пункті 3.4. даного Договору, постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в пункті 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (пункт 3.4 розділу ІІІ Договору).
Підпунктом 2 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Слід зазначити, що умови передбачені у підпункті 2 пункту 11.2 Договору відповідають умовам передбаченим підпунктом 2 пункту 19 Особливостей.
В ході проведеного аналізу встановлено, що згідно додаткової угоди від 19.02.2024 № 1 до Договору, ціну на бензин А-95 збільшено на 4,89 %, а ціну на дизельне паливо збільшено на 5,02 %.
Разом з тим, проаналізувавши середні ціни на пальне по Україні згідно з даними офіційного сайту Міністерства фінансів України (електронна адреса: https://index.minfin.com.ua), на момент укладання Договору 04.01.2024 середня ціна на бензин А-95 становила 51,39 грн/л, на дизельне паливо – 51,40 грн/л.
В свою чергу, згідно даних з вищевказаного сайту, на момент укладання додаткової угоди № 1 до Договору середня ціна на бензин А-95 становила 51,08 грн/л, на дизельне паливо – 51,32 грн/л.
Крім того, слід зазначити, що за період з 05.01.2024 по 18.02.2024 (період між укладанням Договору та укладанням додаткової угоди № 1 до вказаного Договору), середні ціни на бензин А-95 та дизельне паливо були нижчі, а ніж станом на 04.01.2024, тобто фактично не підвищувались.

Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з документальним підтвердженням коливання ціни на ринку нафтопродуктів (бензин А-95, дизельне паливо) за період з моменту укладання Договору від 04.01.2024 до моменту укладання додаткової угоди від 19.02.2024 № 1 до Договору, у разі його наявності.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-18 09:46:06

Відповідь на запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень

Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій щодо придбання товару за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти - «Бензин марки А-95, дизельне паливо» (закупівля: UA-2023-12-20-016116-a) пропозиція Учасника Приватне підприємство «ОвручГазАвто» електронною системою закупівель визнана найбільш економічно вигідною.
Керуючись вимогами ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами, рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 року №29/12/2023 Приватне підприємство «ОвручГазАвто» було визнано переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти - «Бензин марки А-95, дизельне паливо» та було укладено договір №5-12/2023 від 04.01.2024 р.
11.03.2024 року у відповідності до наказу Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби від 11.03.2024 №25-3 було розпочато моніторинг зазначеної процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель - це принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат з придбання товарів/послуг і робіт.
Тому уповноважена особа надає пояснення на запит Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби від 14.03.2024 р.:

1. Відповідно до п. 41 Постанови 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного Кодексу України - Розпорядники бюджетних коштів:
1. За обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
2. Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до п. 7 Постанови КМ України "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ" від 28.02.2002 N 228, за обсягом наданих повноважень розпорядники поділяються на головних розпорядників та розпорядників нижчого рівня. Головний розпорядник за бюджетними програмами, виконання яких забезпечується його апаратом, та/або розпорядник нижчого рівня, який забезпечує виконання бюджетних програм у системі головного розпорядника, може бути відповідальним виконавцем бюджетних програм (далі - відповідальний виконавець).
Розпорядник нижчого рівня - розпорядник, який у своїй діяльності підпорядкований відповідному головному розпоряднику та (або) діяльність якого координується через нього.
Тобто, розпорядник нижчого рівня – розпорядник, який у своїй діяльності підпорядкований головному розпоряднику та (або) діяльність якого координується через нього.
КП «Гарне місто» Овруцької міської ради є самостійними субєктом господарювання, за формою власності – є унітарним комунальним підпримством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста.
Згідно п. 1.8 розділу І Статуту, підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штампи, бланки організаційно-розпорядчої документації, необхідні для організації своєї роботи. Підприємство має майнові та особисті немайнові права, має обов’язки визначені законодавством, може бути позивачем і відповідачем у суді.
Рішенням виконкому Овруцької міської ради № 262 від 03.08.2018 року підприємство КП «Гарне місто» Овруцької міської ради визначено надавачем послуг з управління багатоквартирними будинками в Овруцькій ОТГ.
На даний час послуги надаються згідно укладених договорів на надання послуги з управління багатоквартирними будинками безпосередньо комунальним підприємством із співвласниками багатоквартирних будинків.
На підставі вищевикладеного, зазначимо, що підприємство не є а ні головним розпорядником бюджетних коштів, а ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Відповідно вимога щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель – на КП «Гарне місто» Овруцької міської ради не поширюється.

Згідно п. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Згідно Наказу №24/1-ОД від 19.12.2023 р. про затвердження розміру витрат та об’єму палива (Бензин марки А-95, дизельне паливо) на 2024 р. та відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, уповноваженою особою був здійснений розрахунок очікуваної вартість предмета закупівлі, який може здійснюватися методом порівняння ринкових цін.
Зазначимо, що на офіційному сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/zhitomirskaya/ розміщено інформацію про середньозважені ціни на пальне в Житомирській області на період розміщення оголошення про проведення закупівлі 20.12.2023 рік (Протокол №20/12/2023 від 20.12.2023р. – копія додається).


Технічні вимоги до видів пального передбачені діючими Стандарами:
Національний стандарт України «Бензини автомобільні Євро.Технічні умови» ДСТУ 7687:2015; Національний стандарт України «Паливо дизельне Євро.Технічні умови» ДСТУ 7688:2015.
Тендерною документацією передбачено відповідність Товару вимогам зазначених Стандартів.
Товар повинен відповідати вимогам:
Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5
ДП – Євро 5.
Щодо марки бензину обрано А-95, оскільки в межах міста на АЗС не постачається бензин інших марок.
Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5 – набагато вигідніший та ефективніший для транспортних засобів, які є на підприємстві.
Розташування АЗС більше 2 км від місцерозташування замовника не є економічно доцільним для діяльності підприємства.
Відповідно до Постанови КМУ № 927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», екологічний клас (Євро3, Євро4, Євро5) - критерії, за якими визначають рівень екологічної безпеки автомобільного бензину та дизельного палива.
Значення норм за екологічним класом – для Євро 5 – значно менші за Євро4, Євро3, тому мають найменш негативний вплив на навколишнє природнє середовище.
Тому саме такі технічні та якісні характеристики були використані до предмета закупівлі.

2. Комунальним підприємством «Гарне місто» Овруцької міської ради укладено з ПП «ОвручГазАвто» договір №5-12/2023 на закупівлю пального 04.01.2024 р. за результатами проведеної закупівлі UA-2023-12-20-016116-a.
18 лютого 2024 р. ПП «ОвручГазАвто» направило лист на адресу підприємства щодо підвищення ціни, в зв’язку з підвищенням закупівельних оптових цін на пальне, зокрема дизельне паливо і бензин А-95, що підтверджувалося копіями документів (копія листа та підтверджувальних документів додається).
Згідно п. 3.5 Розділу ІІІ Договору №5-12/2023 від 04.01.2024, сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в п. 3.4. даного Договору, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в п. 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (договір №5-12/2023 від 04.01.2024 та дод. угода №1 від 19.02.2024 р. завантажений в систему).
Поточне підвищення цін за укладеним з КП «Гарне місто» договором на закупівлю пального № 5-12/2023 від 04.01.2024 р. відбулося без надання довідки ТТП, оскільки поточна динаміка середніх роздрібних цін на пальне не відображає справжню динаміку росту цін на відповідні марки пального у дрібногуртовому сегменті. Така ситуація відбувається тому, що ТТП відстежує, по-перше, лише середньоринові ціни роздрібного сегменту ринку, а по-друге, у середньоринкові ціни роздрібного сегменту включаються ціни гравців вищого цінового сегменту, які можуть собі дозволити утримувати роздрібні ціни на одному рівні у разі підняття оптових цін на декілька гривень. Учасники ж середнього і нижчого цінового сегменту працюють з набагато меншою націнкою.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-04 08:17:35

Звернення за роз’ясненнями

На висновок Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про результати моніторингу процедури закупівлі, Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області (Замовник), звертається за роз’ясненнями щодо висновку через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 та пункту 40 Особливостей, Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників не менше однієї копії аналогічних договорів, зазначених у довідці (крім інформації, що становить комерційну таємницю), тобто визначено конфіденційною інформацію, що стосуються документів, які відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
Відповідно до п. 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Згідно ст. 16 Закону:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація розроблена відповідно до примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680.
Відповідно до Примірної документації п. 5.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
5.1. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до Тендерної документації Замовника:
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання товару/надання послуг, що є предметом закупівлі.
Подається Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані аналогічні договори із зазначенням предметів договорів, назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону щодо виконання договору (не менше одного договору).
Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці (крім інформації, що становить комерційну таємницю) – не менше одного.
Разом з тим у п. 2.5. Розділ ІV Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до Цивільного кодексу:
Стаття 505. Поняття комерційної таємниці
1. Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
2. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Відповідно до ст. 36 Господарського Кодексу, неправомірне збирання, розголошення та використання відомостей, що є комерційною таємницею
1. Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.
2. Неправомірним збиранням відомостей, що становлять комерційну таємницю, вважається добування протиправним способом зазначених відомостей, якщо це завдало чи могло завдати шкоди суб'єкту господарювання.
3. Розголошенням комерційної таємниці є ознайомлення іншої особи без згоди особи, уповноваженої на те, з відомостями, що відповідно до закону становлять комерційну таємницю, особою, якій ці відомості були довірені у встановленому порядку або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, якщо це завдало чи могло завдати шкоди суб'єкту господарювання.
4. Схилянням до розголошення комерційної таємниці є спонукання особи, якій були довірені у встановленому порядку або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків відомості, що відповідно до закону становлять комерційну таємницю, до розкриття цих відомостей, якщо це завдало чи могло завдати шкоди суб'єкту господарювання.
5. Неправомірним використанням комерційної таємниці є впровадження у виробництво або врахування під час планування чи здійснення підприємницької діяльності без дозволу уповноваженої на те особи неправомірно здобутих відомостей, що становлять відповідно до закону комерційну таємницю.
6. За неправомірне збирання, розголошення або використання відомостей, що є комерційною таємницею, винні особи несуть відповідальність, встановлену законом.

Відповідно, Учасником не може бути надана інформація, яка є комерційною таємницею.
Проте, Учасниками надана інформація, яка вимагалася п. 5.1. Тендерної документації та з урахуванням п. 2.5. Розділу IV Тендерної документації, а також на виконання вимог законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку та призначених зобов’язань, визначених у висновку – які заходи доцільно вжити за порушення ч. 3 ст. 22 Закону та п. 40 Особливостей у вигляді дисциплінарного стягнення чи матеріальної відповідальності?
Чи буде вважатися направлення на навчання уповноваженої особи – дисциплінарною відповідальністю?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-04-05 10:35:01

Відповідь на звернення за роз'ясненням

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області надається відповідь на звернення за роз'ясненням щодо зобов’язань встановлених у висновку про результати моніторингу закупівлі.
За наслідками проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі - Управління) моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо)» складено висновок, який оприлюднено в електронній системі закупівель 02.04.2024 року.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 23 Особливостей, Управління у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, «здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 40 Особливостей».
При цьому, дане зобов’язання є обгрунтованим, оскільки відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 9 пункту 1 та пунктів 2, 3 статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ), орган державного фінансового контролю здійснює державний фінансовий контроль та контроль за усуненням виявлених недоліків і порушень, розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому, а також вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Крім того, пункт 15 статті 10 Закону № 2939-ХІІ передбачає право органу державного фінансового контролю порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях.
Аналогічну правову позицію, щодо правомірності встановлених зобов’язань у Висновку про притягнення до відповідальності винних осіб, викладено у поставі Верховного Суду від 28.09.2023 №340/5140/22.
Також, в пунктах 78-82 постанови Верховного Суду від 30.03.2023 у справі №420/11945/21 зазначено наступне: «Щодо обраного Держаудитслужбою способу усунення виявленого порушення, колегія суддів Верховного Суду зазначає наступне. Відповідно до Висновку Держаудитслужба зобов 'язала позивача здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень пункту 6 частини другої статті 22, частини четвертої статті 41 Закону №922, пункту 3 розділу II Порядку №708, пункту 4-1 Постанови №710. Із встановлених судами обставин вбачається, що суб'єкт владних повноважень, встановивши наявність порушень під час проведення спірної закупівлі, дійшов висновку про застосування до Замовника превентивного заходу, що не вимагає розірвання договірних відносин, однак така вимога відповідача була скерована на дотримання в подальшому вказаних правових норм під час проведення
закупівель».
Крім того, аналогічної правової позиції дотримуються Третій апеляційний адміністративний суд у постановах від 15.03.2023 у справі № 160/8320/22, від 15.02.2023 у справі № 280/4311/22, від 14.02.2023 у справі № 160/15741/22 від 07.12.2022 у справі № 160/7098/22, Другий апеляційний адміністративний суд у постанові від 19.09.2023 у справ № 520/7067/22, Восьмий апеляційний адміністративний суд у постанові від 27.07.2023 у справі № 140/7896/22.
Разом з тим, дисциплінарна відповідальність — це обов'язок працівника відповідати перед роботодавцем за скоєний ним дисциплінарний проступок і понести дисциплінарні стягнення, передбачені нормами трудового законодавства.
Дисциплінарна відповідальність працівників настає виключно за порушення трудової дисципліни — невиконання чи неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов'язків.
Слід зазначити, що порушення трудової дисципліни - це невиконання чи неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов'язків, в даному випадку неналежне виконання обов'язків уповноваженою особою Позивача, якою складено та оприлюднено тендерну документацію, при проведенні даної процедури закупівлі, з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Статтею 147 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП) передбачено, що за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:
1) догана;
2) звільнення.
Законодавством, статутами і положеннями про дисципліну відповідальність можуть бути передбачені для окремих категорій працівників й інші дисциплінарні стягнення.
Слід зазначити, що вищевказані заходи притягнення осіб стосуються тільки загальної дисциплінарної відповідальності.
Разом з тим, слід зауважити, що на працівників, які несуть дисциплінарну відповідальність за статутами, положеннями та іншими актами законодавства про дисципліну відповідальність, дисциплінарні стягнення можуть накладатися також органами, вищими щодо органів, зазначених у частині першій ст. 147-1 КЗпП України.
Для спеціальної ж дисциплінарної відповідальності є характерною можливість застосування до порушника трудової дисципліни крім догани і звільнення, ще й таких заходів дисциплінарного стягнення та впливу, зокрема, як: пониження в класному чині, пониження в посаді, позбавлення нагрудного знаку, звільнення з позбавленням класного чину, попередження про неповну службову відповідність, затримка до одного року у присвоєнні чергового рангу або у призначенні на вищу посаду, усне зауваження, зауваження, сувора догана, пониження в спеціальному званні на один ступінь і.т.п.
Таким чином, вирішуючи питання щодо притягнення конкретного порушника трудової дисципліни до дисциплінарної відповідальності, слід враховувати правове положення в якому перебуває цей працівник.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 130 КЗпП України передбачено, що працівники несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації внаслідок порушення покладених на них трудових обов'язків. 
При покладенні матеріальної відповідальності права і законні інтереси працівників гарантуються шляхом встановлення відповідальності тільки за пряму дійсну шкоду, лише в межах і порядку, передбачених законодавством, і за умови, коли така шкода заподіяна підприємству, установі, організації винними протиправними діями (бездіяльністю) працівника. Ця відповідальність, як правило, обмежується певною * частиною заробітку працівника і не повинна перевищувати повного розміру заподіяної шкоди, за винятком випадків, передбачених законодавством.
У зв’язку з вищевикладеним зазначаємо, що направлення на навчання уповноваженої особи не буде вважатися притягненням до дисциплінарної відповідальність
Разом з тим, особливістю дисциплінарної або матеріальної відповідальності є те, що її застосовує роботодавець. Саме він в особі органу (особи), якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) працівника, відповідно до частини 1 статті 147-1 КЗпП застосовує дисциплінарні стягнення, а отже, роботодавець самостійно приймає рішення щодо способу притягнення особи до відповідальності за вчинені порушення.
Вищевказане підтверджується позицією Верховного Суду в постанові від 02.06.2022 у справі № 160/2951/20, в якій зазначено, що «Верховний Суд звертає увагу на те, що правом вибору конкретного способу усунення виявлених в ході ревізії порушень, відповідно до приписів статті 65 Господарського кодексу України, наділений саме керівник підприємства».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-016116-а опублікованого 02.04.2024 р. в системі електронних закупівель ProZorro Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Замовником буде направлено адміністративний позов про скасування висновку Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області до Житомирського окружного адміністративного суду до кінцевого строку оскарження.
Дата публікації: 09 квітня 2024
Номер відкриття провадження: №240/7928/24/7968/24
Дата відкриття провадження: 23 квітня 2024

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОВРУЧГАЗАВТО " 393 835,00
UAH з ПДВ
385 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМЕРІЯ ОЙЛ" 385 950,00
UAH з ПДВ
385 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 грудня 2023 22:00
Електронний підпис
29 грудня 2023 21:58
Ліцензія від 20.11.2023.pdf
29 грудня 2023 21:58
Довідка.pdf.p7s
29 грудня 2023 21:58
Довідка.pdf
25 грудня 2023 22:32
Електронний підпис
25 грудня 2023 22:32
6.1 Паспорт А-95 № 452.pdf
25 грудня 2023 22:32
6. Ліцензія від 20.11.2023.pdf
25 грудня 2023 22:32
6.3 Сертифікат ДП.pdf
25 грудня 2023 22:32
2. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 грудня 2023 21:12
Електронний підпис
27 грудня 2023 21:12
Електронний підпис
27 грудня 2023 21:10
статут Армерія 1,2 ст..pdf
27 грудня 2023 21:10
статут АРМЕРІЯ ОЙЛ.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія статуту .pdf
27 грудня 2023 21:10
статут Армерія.pdf
27 грудня 2023 21:10
Витяг АРМЕНІЯ ОЙЛ_14.11.23.pdf
27 грудня 2023 21:10
рішення.pdf
27 грудня 2023 21:10
Довідка корупція 14.12.23.zip
27 грудня 2023 21:10
Витяг ПДВ .pdf
27 грудня 2023 21:10
опис.pdf
27 грудня 2023 21:10
рішення (2).pdf
27 грудня 2023 21:10
Витяг 271223.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія ВН Ружин Лікарня.pdf
27 грудня 2023 21:10
Довідка про ліцензію.pdf
27 грудня 2023 21:10
опис Армерія Ойл.pdf
27 грудня 2023 21:10
опис реєстрації.pdf
27 грудня 2023 21:10
наказ про призначення.pdf
27 грудня 2023 21:10
виписка Армерія Ойл.pdf
27 грудня 2023 21:10
паспорт Ковальчук С.С..pdf
27 грудня 2023 21:10
довідка з податкової.pdf
27 грудня 2023 21:10
виписка.pdf
27 грудня 2023 21:10
Витяг ПДВ АРМЕРІЯ ОЙЛ.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія сертифікату ДТ.pdf
27 грудня 2023 21:10
Паспорт ДТ З.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія паспорта А-95.pdf
27 грудня 2023 21:10
Сертифікат А-95.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія сертифікату А-95.pdf
27 грудня 2023 21:10
Сертификат ДТ.pdf
27 грудня 2023 21:10
Паспорт ДТ Л.pdf
27 грудня 2023 21:10
Копія сертифікат ДТ З.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " ОВРУЧГАЗАВТО "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМЕРІЯ ОЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОВРУЧГАЗАВТО "
#32906984
Переможець 385 900,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 11:19

Документи

29 грудня 2023 11:19
Довідка НАЗК
29 грудня 2023 11:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2023 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОВРУЧГАЗАВТО "
#32906984
385 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2023 11:19
Довідка НАЗК
29 грудня 2023 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 13:22
дод.угода 3 ДП, бензин.pdf зміни до договору
06 травня 2024 13:20
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 09:47
дод.угода 2.pdf зміни до договору
28 березня 2024 09:45
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2024 08:51
дод.угода 1 ДП, бензин.pdf зміни до договору
21 лютого 2024 08:51
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 15:09
Овручгаз 5.12.2023 ДП бензин.pdf укладений
05 січня 2024 15:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин марки А-95 2300 літр 46,45
UAH з ПДВ
Дизельне паливо 6000 літр 46,45
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 5-12/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 5-12/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 5-12/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин марки А-95 2045.593 літр 52,23
UAH з ПДВ
Дизельне паливо 5656.729 літр 49,27
UAH з ПДВ