Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
Код ЄДРПОУ: | 05472519 |
Місцезнаходження: | 79020, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49 |
Контактна особа: |
Чень Андрій Романович 380972107731 greenworkplace7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
20 грудня 2023 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-29-000017 ● 5f7b32352f454d9093f70ca7782a3c8d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.02.2024 № 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.02.2024
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" UA-2023-12-20-012503-a 20.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 11:33:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Влаштування інформаційного центру пам'яті Героїв Небесної сотні та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у м. Львові. Коригування. (додаткові роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-20-012503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Просимо надати кошторисну документацію на виконання додаткових робіт які закуповуються за процедурою UA-2023-12-20-012503-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 17:37:11
Відповідь на запит
У відповідь на Ваше звернення надаємо:
1. Експертний звіт (позитивний) від 03.11.2023 №2847/23 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за проектом «Влаштування інформаційного центру пам’яті Героїв «Небесної Сотні» та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у місті Львові». (Коригування). Реєстраційний номер EX:012135-2651-7049-1277.
2. Протокол розбіжностей по об’єкту: «Влаштування інформаційного центру пам’яті Героїв «Небесної Сотні» та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у місті Львові», в якому подані фактично виконані роботи та додаткові роботи, які необхідно було виконати для завершення об’єкту.
3. Кошторисна документація до договору від 19.12.2023 №10/12/23 з виконавцем робіт ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ»
4. Лист Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрації міського голови» ЛМР від 26.12.2023 №4-2103-17379. Відповідно до даного листа було внесено зміни до договору від 19.12.2023 №10/12/23, шляхом зменшення кошторисної вартості об’єкту: «Влаштування інформаційного центру пам’яті Героїв «Небесної Сотні» та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у місті Львові». Коригування (додаткові роботи).
5. Кошторисна документація до додаткової угоди від 27.12.2023 №1 до договору від 19.12.2023 №10/12/23 з виконавцем робіт ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Переможець |
1 415 619,81
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:27
|
Scan10006.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:21
|
Scan10005.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:17
|
Scan1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:17
|
Додаткове пояснення.pdf | укладений |
20 грудня 2023 14:24
|
НАКАЗ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ.pdf | укладений |
20 грудня 2023 14:20
|
Scan.pdf | укладений |
20 грудня 2023 14:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Влаштування інформаційного центру пам'яті Героїв Небесної сотні та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у м. Львові. Коригування. (додаткові роботи) | 1 | роботи |
1 415 619,81
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись листом Управління фінансового контролю Департаменту «Адміністрації міського голови» Львівської міської ради від 26.12.2023 року № 4-2103-17379, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та підпунктом 5 пункту 2 , підпунктом 1 пункту 13 та Договору підряду на об’єкт: «Влаштування інформаційного центру пам'яті Героїв Небесної сотні та елементів благоустрою у сквері на вул. М. Кривоноса у м. Львові. Коригування (додаткові роботи)» №10/12/23 від 19.12.2023 року надалі за текстом – Договір, уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) керуючись листом Управління фінансового контролю Департаменту «Адміністрації міського голови» Львівської міської ради від 26.12.2023 року № 4-2103-17379, у зв’язку з чим змінити п. 2.1. Договору, та викласти його в новій редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 10/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Розділ 17. «Юридичні адреси, телефони, банківські реквізити та підписи Сторін.» Договору та викласти реквізити Підрядника у наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Влаштування інформаційного центру пам'яті Героїв Небесної сотні та елементів благоустрою у сквері на вул. М.Кривоноса у м. Львові. Коригування. (додаткові роботи) | 1 | роботи |
1 305 007,43
UAH з ПДВ
|