Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
2 410 663,02 UAH
UA-2023-12-19-022787-a dcd8a5871df54bea98ff9e244df20c58
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33019, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Володимира Стельмаха
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

19 грудня 2023 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000012 ● fa12c127f5144d4f88892a96d907eaa2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2024 № 7

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-19-022787-a, 19.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 17:01:25

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-19-022787-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 15:21:00

Відповідь на запит

Державній аудиторській службі України

У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 18.01.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-12-19-022787-а), повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження).
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік на об’єкт: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” визначений виходячи з потреб територіальної громади міста згідно з рішеннями Рівненської міської ради від 14.02.2023 № 2915, від 10.08.2023 № 3620 та від 26.10.2023 № 4022 “Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2023 рік” (додаються) та договором з головним розпорядником коштів – управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради № 8-23 від 28.02.2023 року (із змінами) про отримання та використання коштів на цей об’єкт в сумі 17 396 013,00 грн.(сімнадцять мільйонів триста дев’яносто шість тисяч тринадцять гривень, 00 коп.) (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристики вище вказаного предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики, об’єми, склад та зміст робіт відображені в проектній документації: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (коригування), виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Проєктна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області №18-0323/01-23 від 12.12.2023 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/128 від 13.12.2023 року. Інформація щодо затвердження проєктної документації внесена до реєстру будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (коригування) (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 2 425 717,00 грн. (два мільйони чотириста двадцять п’ять тисяч сімсот сімнадцять гривень, 00 коп.), в тому числі ПДВ.

Додаток на 159 аркушах:
- Наказ про затвердження проєктної документації № 01-17/128 від 13.12.2023 року;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний звіт № 18-0323/01-23 від 12.12.2023 року;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 8-23 від 28.02.2023 року;
- Рішення Рівненської міської ради від 14.02.2023 № 2915, від 10.08.2023 № 3620 та від 26.10.2023 № 4022, оприлюднені за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate

Заступник начальника управління Анатолій МАТВІЙЧУК


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “БУДАЛЬЯНС ГРУП”
#40445002
Переможець 2 410 663,02
UAH з ПДВ
19 грудня 2023 19:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 19:48
Зведений кошторисний розрахунок укладений
19 грудня 2023 19:15
Експертний звіт укладений
19 грудня 2023 19:15
Наказ затвердження обгрунтування укладений
19 грудня 2023 19:15
Наказ на затвердження проектної документації укладений
19 грудня 2023 19:15
Договір основний укладений
19 грудня 2023 19:15
Обгрунтування укладений
19 грудня 2023 19:15
Договір укладений
19 грудня 2023 19:15