Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
Контактна особа: |
Олексій Лавров +380635351245 ol.kptim@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 7 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 20:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 20:07 |
Тендерна документація.docx | |
18 грудня 2023 20:07 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-25-000003 ● 58a4dc75b01b40e78067fe0fdefa3885
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2024 № 32-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.04.2024 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-18-022468-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 15:04:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: утримання спеціально облаштованих місць зупинок громадського транспорту в належному стані» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-18-022468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку, тощо)?
Також надати посилання на діючу сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 17:03:38
Відповідь на звернення
Роз'яснення у вкладенні
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:30:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: утримання спеціально облаштованих місць зупинок громадського транспорту в належному стані» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-18-022468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У абзаці 3 п. 3 Розділу ІІ. «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» Додатку 4 до ТД Замовник зазначив, що: «Для підтвердження наявності відповідних працівників, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують трудові відносини».
На виконання вищевказаного учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" надано додаткові угоди від 21.12.2023 №1-60 які є невід’ємною частиною до договорів від 22.02.2023 №1-60.
В той час, як, учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" в складі тендерної пропозиції не надано основних договорів від 22.02.2023 №1-60.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" те, що ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують трудові відносини із працівниками, які будуть задіяні для виконання послуг за предметом закупівлі?
Яким чином, учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" виконано вимогу Замовника, щодо «підтвердження наявності відповідних працівників, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують трудові відносини»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:25:15
Відповідь
Відповідь у вкладенні. Документи наявні на майданчику в повному обсязі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 15:57:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: утримання спеціально облаштованих місць зупинок громадського транспорту в належному стані» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-18-022468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
На підтвердження фінансової спроможності для юридичних осіб резидентів України Замовник у пункті 5 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД вимагає від учасників наступну інформацію та документи, зокрема:
- копію Звіту про рух грошових коштів (форма № 3) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, звітний період або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою (підпункт 5.3 пункту 5 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД);
- у разі якщо учасник – юридична особа або фізична особа – підприємець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього, та складену в довільній формі довідку із зазначенням конкретних норм законодавчих актів, якими його звільнено від складання, витребуваних даною тендерною документацією вказаних звітів/балансів/документів поштою (підпункт 5.4 пункту 5 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано один з вищезазначених документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 14:39:37
відповідь
пояснення у вкладенні
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-10 13:25:18
Запит замовнику про надання пояснення
У пункті 3 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Замовник зазначив, що: «учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг про закупівлю за встановленою формою», а також, що: «для підтвердження наявності відповідних працівників, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують трудові відносини».
На виконання вищевказаного учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 25.12.2023 №11/23 про наявність кількості співробітників для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, а також копії документів, що підтверджують трудові відносини із спеціалістами які будуть залучені до надання послуг.
Однак, учасником ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують трудові відносини із Коваль Валентином Євгеновичем та Коваль Оленою Миколаївною які зазначені у вищевказаній довідці та відповідно будуть залучені до надання послуг.
В той час, надано Договори про надання послуг з прибирання території від 22.02.2023 №23 та №46 на Коваленко Р.А. та Васільконова К.В. які у вищенаведеній довідці не зазначені.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують трудові відносини із працівниками (Коваль Валентин Євгенович та Коваль Олена Миколаївна), які будуть задіяні для виконання послуг за предметом закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 18:05:13
Відповідь у вкладенні
Надані учасником документи задовольняють мінімальні вимоги замовника
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" |
7 537 589,71
UAH з ПДВ
|
7 537 589,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА" #40985484 |
Переможець |
7 537 589,71
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2023 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 13:47
|
Договір 11 від 08012024.pdf | укладений |
10 січня 2024 13:45
|