Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт посадкового майданчика зупинки громадського транспорту "вул. Коперника" на пр. Волі в м. Луцьку ("Розумні зупинки")
Очікувана вартість
695 941,46 UAH
UA-2023-12-18-021499-a 5f8d14619a984c4091ae7e7435f8ea4f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: Україна , Волинська обл., Луцьк,
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт посадкового майданчика зупинки громадського транспорту "вул. Коперника" на пр. Волі в м. Луцьку ("Розумні зупинки") (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

18 грудня 2023 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-02-08-000005 • 7073ee38ce9040f69d31b9406bfcab0f
Автор звернення: Хаймик Валентин Федорович
Дата створення звернення: 2024-02-08 15:18
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
  • Внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Строки проведення тендеру перенесені на 2025 рік, хоча всі роботи виконані ще в 2023 році іншою компанією, оскільки ця зупинка мала ставитися відповідно до тендеру Капітальний ремонт проспекту Волі від вул. Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування). Проте, тендер оголосили на уже виконані попередньо роботи.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне будівельно-монтажне підприємство "Орбіта-Рожище"
#13361538
Переможець 695 941,46
UAH з ПДВ
18 грудня 2023 18:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 18:11
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 18:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:54
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:53
Договір_1473_від 13.12.2023.pdf укладений
18 грудня 2023 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2025
Номер договору про закупівлю: 1473
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 4.1., 5.1. та 12.1. Договору та календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 1473
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML