Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 44470624 |
Вебсайт: | https://knute.edu.ua |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 02156, місто Київ, вул.Кіото, будинок 19 |
Контактна особа: |
Русанова Надія Євгенівна 380445314723 n.rusanova@knute.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 36 734 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 674,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний торговельно-економічний університет. Місцезнаходження Замовника: вул. Кіото, 19, м. Київ, Деснянський район, Україна, 02156 Код ЄДРПОУ: 44470624. Надається додатково до моменту заключення договору. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 4.pdf | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 7.docx | |
18 грудня 2023 16:55 |
Т.Д.docx | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 3.docx | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 1.docx | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 5 витяг з робочого проекту.pdf | |
18 грудня 2023 16:55 |
Оголошення.doc | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 2.docx | |
18 грудня 2023 16:55 |
Додаток 6 проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000037 ● e5df5c5ce29c4a6b95bdbaeeefa9bdd6
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-12-18-019644-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 09:41:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітина з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-019644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 14:58:35
Надання пояснення на запит Держаудитслужби України
На ваш запит щодо проведеного моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітина з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-019644-a) надаю пояснення з підтверджуючими документами:
- обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості виходячи з обсягів робіт по капітальному ремонту на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсів, необхідних для реалізації робочого проєкту (експертний звіт (позитивний) від 20 листопада 2023 № 20/1934-11/23);
- очікувана вартість закупівлі визначена без врахування вартості виконання станом на вересень 2023; послуг, пов’язаних із введенням об’єкта в експлуатацію; коштів на формування страхового фонду документації; виготовлення технічного паспорту; здійснення авторського нагляду; вартості проєктних робіт і експертизи проєктної документації.
- посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://knute.edu.ua/file/MzA4MjA=/c4ff9335af07289b1cf469ea2f172c2c.pdf.
Додатки: 1. План використання бюджетних коштів на 2023 рік;
2. План використання бюджетних коштів на 2024 рік;
3. Наказ про затвердження проєктно-кошторисної документації;
4. Експертний звіт (позитивний) від 20 листопада 2023 № 20/1934-11/23;
5. Зведений кошторисний розрахунок з урахуванням виконання станом на вересень 2023;
6. Довідка про виконання станом на 05.09.2023;
7. Завдання на проєктування;
8. Відомість обсягів робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
35 925 993,64
UAH з ПДВ
|
35 925 993,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
35 925 993,64
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 09:45
|
Договір № 15 .pdf | укладений |
19 січня 2024 09:44
|