Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні послуги за кодом ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-12-18-015736-a 83511f263f7f4f0986d50562da20c2ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Корнієнко

+380506701404
+380627441899
bahmut.zakupivli2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ"
Код ЄДРПОУ: 01990217
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15
Контактна особа: Тетяна Корнієнко
+380506701404, +380627441899
bahmut.zakupivli2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 послуга
лабораторні досліідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вулиця Київська, будинок 177
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

18 грудня 2023 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-08-000041 ● 7dc6574ba70d46b9af392982be4c0a11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-12-18-015736-a, 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-12 16:15:23

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі медичних послуг (ДК 021:2015:85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-015736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», з яким укладений договір від 06 грудня 2023 року №01/224-2023, без використання електронної системи закупівель?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-15 16:56:38

відповідь

Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних послуг (ДК 021:2015:85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-015736-a) Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» повідомляємо наступне:
Щодо питання першого: надання інформації та відповідних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» на підставі реєстрів за попередній 2023рік (додаються).
Щодо питання другого: надання інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів зійснено відповідно до підіпункту 4 пункту 13 Особливостей затвердженого КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12 жовтня 2022 р. № 1178, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником ( лист-обгрунтування затверджений керівником додається).
Щодо питання третього: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», з яким укладений договір від 06 грудня 2023 року №01/224-2023, без використання електронної системи закупівель, після проведеного моніторингу лабораторій з територією обслуговування м. Бровари, тривалих перемовин з кількома лабораторіями, було отримано згоду від ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» на укладання договору про надання медичних послуг. Напередодні було проведено зустріч з лікарями лікувально-діагностичного центру КНП «БЛІЛ м.Бахмут» та представниками ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», під час якої було визначено перелік необхідних лабораторних досліджень, порядок надання послуг їх прийняття та інші умови. За підсумками зустрічі, КНП «БЛІЛ м.Бахмут» ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» дійшли до спільного порозуміння.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 29.02.2024, Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут" направило до виконавця послуг ТОВ «СІ EC ДІ ЛАБ» лист та додаткову угоду щодо припинення зобов’язань за договором.

2024-03-07 17:15:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ ЕС ДІ ЛАБ"
#42519264
Переможець 1 500 000,00
UAH
18 грудня 2023 16:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 13:06
д.у. ТОВ СІ ЕС ДІ ЛАБ.PDF укладений
08 квітня 2024 13:05
дог. ТОВ СІЕСДі Лаб.PDF укладений
18 грудня 2023 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 557 827,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку Держаудитслужби України від 29.02.2024