Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01990217 |
Місцезнаходження: | 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Корнієнко +380506701404, +380627441899 bahmut.zakupivli2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Тендерна документація
18 грудня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000041 ● 7dc6574ba70d46b9af392982be4c0a11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-12-18-015736-a, 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:15:23
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних послуг (ДК 021:2015:85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-015736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», з яким укладений договір від 06 грудня 2023 року №01/224-2023, без використання електронної системи закупівель?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 16:56:38
відповідь
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних послуг (ДК 021:2015:85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-015736-a) Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» повідомляємо наступне:
Щодо питання першого: надання інформації та відповідних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» на підставі реєстрів за попередній 2023рік (додаються).
Щодо питання другого: надання інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів зійснено відповідно до підіпункту 4 пункту 13 Особливостей затвердженого КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12 жовтня 2022 р. № 1178, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником ( лист-обгрунтування затверджений керівником додається).
Щодо питання третього: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», з яким укладений договір від 06 грудня 2023 року №01/224-2023, без використання електронної системи закупівель, після проведеного моніторингу лабораторій з територією обслуговування м. Бровари, тривалих перемовин з кількома лабораторіями, було отримано згоду від ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» на укладання договору про надання медичних послуг. Напередодні було проведено зустріч з лікарями лікувально-діагностичного центру КНП «БЛІЛ м.Бахмут» та представниками ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ», під час якої було визначено перелік необхідних лабораторних досліджень, порядок надання послуг їх прийняття та інші умови. За підсумками зустрічі, КНП «БЛІЛ м.Бахмут» ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» дійшли до спільного порозуміння.
- лист обгрунтування СіЕсДі Лаб.PDF
- Реєстр замовлень (7).xlsx
- Реєстр замовлень (8).xlsx
- Реєстр замовлень (9).xlsx
- Реєстр замовлень (10).xlsx
- Реєстр замовлень (12).xlsx
- Реєстр замовлень (13).xlsx
- Реєстр замовлень (14).xlsx
- Реєстр замовлень (15).xlsx
- Реєстр замовлень (16).xlsx
- Реєстр замовлень (17).xlsx
- Реєстр замовлень (18).xlsx
- Реєстр замовлень (19).xlsx
- Реєстр замовлень (20).xlsx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 29.02.2024, Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут" направило до виконавця послуг ТОВ «СІ EC ДІ ЛАБ» лист та додаткову угоду щодо припинення зобов’язань за договором.
2024-03-07 17:15:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" #42519264 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH
|
18 грудня 2023 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 13:06
|
д.у. ТОВ СІ ЕС ДІ ЛАБ.PDF | укладений |
08 квітня 2024 13:05
|
дог. ТОВ СІЕСДі Лаб.PDF | укладений |
18 грудня 2023 16:23
|