Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт)
Очікувана вартість
787 773,00 UAH
UA-2023-12-18-006122-a ● e37250b7516d4bb1bc07399d6ee78664
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний дитячий санаторій «Малятко» Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992742 |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., Уджгородський р-н, с. Оноківці, вул. Головна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Цмур +380312739636 lada_olesya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 787 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 877,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1110 кілограм
Сметана жирністю не менше 20%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
5550 кілограм
Кефір жирністю не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
7392 кілограм
Йогурт з фруктовим наповнювачем та іншими смаковими добавками або без них жирністю 1,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 16:38 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики зі змінами.docx | |
21 грудня 2023 16:38 |
Додаток 4 Проект Договору зі змінами.docx | |
21 грудня 2023 16:38 |
Перелік змін.doc | |
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 6 Відомості про учасника.doc | |
18 грудня 2023 11:31 |
Тендерна документація.doc | |
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 2 Відповідність статті 16.docx |
21 грудня 2023 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2023 16:38 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики зі змінами.docx
|
|||
21 грудня 2023 16:38 |
Додаток 4 Проект Договору зі змінами.docx
|
|||
21 грудня 2023 16:38 |
Перелік змін.doc
|
|||
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 6 Відомості про учасника.doc
|
|||
18 грудня 2023 11:31 |
Тендерна документація.doc
|
|||
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 5 Лист згода.docx
|
|||
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
18 грудня 2023 11:31 |
Додаток 2 Відповідність статті 16.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 грудня 2023 09:44
Дата відповіді: 21 грудня 2023 16:36
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, звертаємось до Вас з вимогою прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у ТД, які обмежують коло потенційних учасників, чим унеможливлюють економію бюджетних коштів, які на сьогоднішній день є і так дефіцитними. Зазначені Вами вимоги є надуманими та такими, що оформлені під конкретного виробника, а саме ТОВ РАДИВИЛІВ. Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимогами, що обмежують конкуренцію є вимоги Додатку 3: 1) Акт Держпродспоживслужби, складений не раніше ЛИСТОПАДА 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень. У випадку якщо Учасник не є виробником, Учасник надає зазначений документ від безпосереднього виробника запропонованого товару. Виробники не проводять перевірку на вимогу Замовника, планова перевірка проводиться 1 раз на рік, на час військового стану взагалі не проводиться, а позапланова може бути проведена, але враховуючи Вашу вимогу термін її проведення складе не менше місяця. Виробник зобов'язаний подати запит на проведення перевірки, який розглядатиметься 10 робочих днів, після розгляду буде призначено перевірку в термін 30 календарних днів. Виходячи з викладеного, конкретика надати за минулий період Акт перевірки і не раніше листопада є дискримінаційним, так як його зможе надати лише Учасник, який здійснив перевірку у цей період. 2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива,що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Зазначені категорії харчового ланцюга наявні лише у виробника молочної продукції ТОВ РАДИВИЛІВ, чим прослідковується корупційні дії замовника. Вимагається надати сертифікт на виробника, але яким чином виробник зобовязаний здійснювати діяльність з зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива. Даною вимогою ви обмежуєте не то, що ФОП який не має прямого контакту з виробником, а працює через Торговий дім, дистриб'ютора, звичайного комерсанта, там як логістика в локацію потенційного Учасника у заводу не передбачена, а й ЗАВОД, який є виробником предмета закупівлі, та не здійснює діяльність з транспортування, реалізації оптової чи роздрібної, та особливо спреду та морозова, а прийняти участь у Вашій закупівлі не зможе. 3) Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Як можна вимагати наявність чинності сертифікату на весь період часу, якщо його дія може закінчитись у 2,3,4 кварталі наступного року!? Це всеодно, що у нашої Верховної ради закінчаться повноваження у 1-му кварталі наступного року, а ми скажемо робіть, що хочте, але дайте документи, який підтвердже дійсність до кінця наступного року. Такі вимоги Замовників відображають одне з двух, або розроблена документація під конкретного учасника (у даному випадку ТОВ РАДИВИЛІВ), або некомпетентність Уповноваженої особи. 4). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Аналогічно попередній вимозі. 5) З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару. Шановний Замовник зазначений сертифікат рекомендуємо отримати Вам, так як з Вашої ТД вбачається відсутність жодної протидії корупції, а лише її прояв, чим відсутня можливість ефективної еконої бюджетних коштів. 6) Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару. Даний сертифікат використовується в підприємствах фінансової діяльності, а не в процесі виробництва молочних продуктів, жодного впливу на якість молока він не має. 7) Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції. Зазначений сертифікат входит в склад сертифікату ДСТУ ISO 22000 яким передбачено аналіз Крок вперед - крок назад, чим досягається безпечність ланцюга як постачання продукції так і її отримання, та контролюється Критичними точками в даних процесах. 8) Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю.Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. НА дану вимогу повідомляємо, що договірних зобов'язань з виробником не маємо, але отримаємо їх продукції від інших підприємств господарського процесу з накладною, ТТН та документами, що посвідчують якість. Постачає питання, навіщо даною вимогою обмежувати коло потенційних учасників? знову прояв корупційних дій. Виходячи з викладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників. У разі не внесення змін до ТД будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, наголошуємо, що Замовник є закладом охорони здоров'я, а Товар, що закуповується призначений для харчування дітей в такому закладі. Таким чином вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. При цьому всі Учасники, які є виробниками товару мають рівні права в отриманні таких сертифікатів, а учасники які не є виробниками та діють через посередників, мають рівні права у виборі добросовісного контрагента, який виробляє товар належної якості. Таким чином Замовник немає наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару. Водночас, з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення добросовісної конкуренції та економії бюджетних коштів, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації, без погіршення якісних характеристик предмета закупівлі.
Сертифікація
Дата подання: 20 грудня 2023 00:59
Дата відповіді: 21 грудня 2023 16:36
Доброго дня вимагається від Учасників зокрема надання -. Сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 37001:2018, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 - які мають бути чинні протягом усього строку поставки товару.
Сертифікація по відповідному ІСО проводиться один раз на три роки і відповідно потенційні виробники, постачальники, фізичні особи підприємці, які впровадили відповідні системи два, три роки назад не зможуть взяти участь у закупівлі так як дія сертифікатів закінчується або на початку 24 року або в середині або в кінці 24 року, і в цей же період спеціалізована, акредитована організація проводить пере сертифікацію, повторне підтвердження відповідності.
Тому, вимагаємо вказати чинність таких сертифікатів на дату оголошення торгів чи/або на дату подачі документів пропозиції чи/або на кінцеву дату подачі пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, за результатами Вашого звернення до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 грудня 2023 18:21
Шановний Замовник, прохання конкретно відповісти на кожне поставлене питання у першому зверненні, так як і буде розглядатись документація Учасників по пунктам. Чи подавати пропозицію аналогічно Вашій відповіді ... загальною однією довідкою? І прошу звернути увагу на конкретику питань, та причин зазначених саме в характері обмежень, та пояснити, чому закладом охорони здоров'я, який керується всіма законодавчими актами на своєму рівні, не приймається дискримінацією вимоги, які є в закупівлі на сметану, кефір та йогурт, а вимагає надання у виробників здійснення діяльності інших сфер діяльності, наприклад виробництво морозив та спредів, чи Ви маєте намір додати ще профіль діяльності для учасників як у гірничо збагачувальних комбінатів? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 13:52 |
Кінець періоду оскарження: | 07 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 07 січня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
27 грудня 2023 13:52
|
Електронний підпис |
27 грудня 2023 13:49
|
Протокольне рішення від 27.12.2023.pdf |