Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
2 507 229,82 UAH
UA-2023-12-18-000730-a f51346af4ef742f9ae5ddf54a20a9047
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шостакевич

+380800333262 sklanov1985@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26120629
Вебсайт: http://volodymyrrada.gov.ua
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8
Контактна особа: Ольга Шостакевич
+380800333262
sklanov1985@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимирський район, пішохідні доріжки між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

18 грудня 2023 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000129 ● 02f663eb35734997bb9b3119ccc7111d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.01.2024 № 5

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2023-12-18-000730-a 18.12.2023 Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 16:58:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-000730-a), проведеної Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (код 31964715), з яким укладений договір про закупівлю послуг від 14.12.2023 №420 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 10:24:15

Пояснення на запит від 16.01.2024 року

На запит Східного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення:
По першому запитанню:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
З метою забезпечення виконання завдань у сфері житлово-комунального господарства та капітального будівництва, покладених на управління інфраструктури у 2023 році є потреба виконати Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади. Заходи з проведення поточного ремонту пішохідних доріжок визначені міською Програмою безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир – Волинській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 2/5 (із змінами і доповненнями).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади», розробленої ФОП Гедз А.М. (скановані копії дефектного акту, локального кошторису на будівельні роботи додаються).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (з врахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), замовником враховувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-12-18-000730-a) визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М).
Очікувана вартість предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a) - 2 531 802,00 грн.
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 628 419,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 2 403 553,20 грн.; інші витрати – 128 248,80 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається)
3. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами відповідно до рішення від 03.03.2023 № 21/34, що додається).
З повним текстом рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами та доповненнями) можна ознайомитися за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/miskyj-byudzhet/miskyj-byudzhet-volodymyra-volynskogo/
4. Фактичний розмір вартості предмета закупівлі (сума договору про закупівлю), його обґрунтування.
Сума договору про закупівлю послуг на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, укладеного між управлінням інфраструктури та надавачем (виконавцем) послуг – ПП «РОСТРАНС» від 14 грудня 2023 № 420 становить 2 507 229,82 грн з ПДВ.
На виконання вимог пп. 6 п. 13 Особливостей сума договору про закупівлю від 14.12.2023 № 420 не перевищує очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Враховуючи те, що закупівля зазначених послуг здійснювалася без застосування відкритих торгів, фактична вартість предмета закупівлі визначена на підставі договірної ціни згідно розрахунків ПП «РОСТРАНС».
Сума (ціна) договору про надання послуг – це договірна ціна на весь обсяг послуг, за яку виконавець згоден надати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю, податків і зборів, що сплачуються або повинні бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, передбачених для предмету закупівлі даного виду послуг, тощо. Ціна розрахована відповідно до Національних стандартів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та Відомчих будівельних норм, із урахуванням змін та доповнень, тощо. Крім того, договірна ціна розрахована по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.
По другому запитанню:
Враховуючи пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради (офіційний сайт засновника управління інфраструктури, оскільки власний веб-сайт управління відсутній) в підрозділі «Публічні закупівлі» розділу «Бізнес» за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ в рубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі» 2023 рік (файл https://volodymyrrada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivel-rozmiru-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-pishohidni-dorizhky-kladovyshhe.docx ).
По третьому запитанню:
1. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
2. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради, як Замовником 16.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-16-008281-a.
24.10.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником відкриті торги за номером UA-2023-10-16-008281-a автоматично були відмінені електронною системою закупівель відповідно до пп 2 п. 51 Особливостей, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a (додається).
Замовником повторно 24.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-24-013972-a, яка автоматично відмінена електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023 (додається).
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні підстави для здійснення закупівлі за предметом: Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), очікуваною вартістю 2 507 229,82 грн. (два мільйони п’ятсот сім тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 82 коп.) з ПДВ, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей.
Крім того, замовником при укладені договору від 14.12.2023 № 420 враховані умови про те, що технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції.
На виконання вимог пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункт, замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, разом із договором про закупівлю та додатками до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
3. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування пп 6 п. 13 Особливостей:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася (додається на 2 арк в 1 прим);
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася(додається на 2 арк в 1 прим).
Щодо четвертого запитання:
Після автоматичної відміни відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) (UA-2023-10-24-013972-a), з метою визначення надавача (виконавця) послуг Замовником були проведені усні переговори з виконавцями, які якісно і своєчасно надають Володимир-Волинській міській територіальній громаді послуги з поточного ремонту дворів, вулиць, проїздів тощо протягом 2022-2023 років.
За результатами переговорів досягнуто домовленостей про укладення між управлінням інфраструктури та ПП «РОСТРАНС» договору про закупівлю послуг з поточного ремонту пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, без застосування процедури відкритих торгів на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей.
При цьому було враховано відповідність надавача (виконавця) послуг – ПП «РОСТРАНС» кваліфікаційним вимогам замовника, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником враховано позитивний досвід якісного і своєчасного виконання ПП «РОСТРАНС» аналогічних послуг безпосередньо у місті Володимир у 2023 році, а також позитивні відгуки інших замовників.
Крім того, ПП «РОСТРАНС» були надані розрахунки договірної ціни у відповідності до технічної специфікації, що була визначена Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції.

До пояснення додаються скановані копії:
1. Дефектний акт на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, затверджений 11.10.2023 року;
2. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 57 від 12.10.2023 р;
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади).
5. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася;
6. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася;
7. Обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей;
8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 295.
9. Рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (без додатків);
10. Рішення Володимирської міської ради від 03.03.2023 № 21/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»» з додатками.

Додатково надаємо копії тендерної документації на закупівлю послуг, що були затверджені та оприлюднені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 2 507 229,82
UAH з ПДВ
18 грудня 2023 09:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2024 10:06
дод угода № 2 до договору № 420.pdf зміни до договору
16 травня 2024 10:03
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 10:42
додаткова угода № 1 до договору № с420 від 14.12.2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:50
обгрунтування 420 від 14.12.2023.pdf укладений
18 грудня 2023 09:07
договір № 420 від 14.12.2023.pdf укладений
18 грудня 2023 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились продовжити строк дії договору про закупівлю (до 31.12.2025) та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг (до 20.12.2025), а також погодили внести відповідні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування сторони договору (ПП «РОСТРАНС» на ПП «РОУДІЗ»)
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML