Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" (виготовлення проєктно-кошторисної документації з реконструкціїмсистеми енергозабезпечення будівель з влаштуванням пристрою автоматичного вводу резерву від двох дизельних генераторів (380В, 24кВт кожний) на об'єкті: Обласне бюро судово-медичної експертизи, за адресою: м. Одеса, Валіховський провулок, 4.)
Очікувана вартість
97 000,00 UAH
UA-2023-12-15-021318-a dd4e6cddcb53441ab69cb8e3e480e6f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малишева Ірина

380933909933 i0933909933@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
Код ЄДРПОУ: 05480950
Місцезнаходження: 65082 , Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОВУЛОК ВАЛІХОВСЬКИЙ, будинок 4
Контактна особа: Малишева Ірина
380933909933
i0933909933@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" (виготовлення проєктно-кошторисної документації з реконструкціїмсистеми енергозабезпечення будівель з влаштуванням пристрою автоматичного вводу резерву від двох дизельних генераторів (380В, 24кВт кожний) на об'єкті: Обласне бюро
судово-медичної експертизи, за адресою: м. Одеса, Валіховський провулок, 4.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

15 грудня 2023 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАК-КО"
#37009344
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 21:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 10:29
ДУ 3 до договору 02-12 від 08.12.2023 року.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:28
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2024 10:08
ДУ 2 до договору 02-12 від 08.12.2023 року.pdf зміни до договору
26 лютого 2024 10:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2023 11:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 грудня 2023 11:55
Договір 8.12 Генератори.pdf укладений
15 грудня 2023 21:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно додаткової угоди №1 від 22.12.2023 року не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML