Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання офісних меблів для відділу освіти
Очікувана вартість
25 509,00 UAH
UA-2023-12-15-020200-a fdbc1c9f883948ce9b1ec9374f247da9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бураченко

+380687217959 vozakupki.mikotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 43956126
Місцезнаходження: 52061, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, село Миколаївка-1, вул. Центральна, будинок 31-Г
Контактна особа: Лариса Бураченко
+380687217959
vozakupki.mikotg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Офісний стелаж 2280х900х450/310
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
1 штуки
Стелаж 2280х600х600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба офісна 1216х1200х450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

15 грудня 2023 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МЯЛЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2807303245
Переможець 25 509,00
UAH
15 грудня 2023 17:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 90 (153) офісні меблі ВО.pdf укладений
15 грудня 2023 17:55