Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт Марганецького ліцею № 11 Марганецької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Соборна, 14, м. Марганець, Дніпропетровської області». Коригування (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
2 645 784,00 UAH
UA-2023-12-15-015732-a 61ab83878d5a413281c541e1446c4f56
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лобода

+380566551862 yuliya.l5596@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Юлія Лобода
+380566551862
yuliya.l5596@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт Марганецького ліцею № 11 Марганецької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Соборна, 14, м. Марганець, Дніпропетровської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Соборна, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

15 грудня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 15:17
Наказ 181.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-02-000019 ● a7081106c5a3403595088a3fb20b0dae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2024 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.02.2024 № 6-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віталій БОНДАР

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.02.2024 № 6-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-15-015732-a від 15.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 16:41:20

Запит про надання пояснення

Про надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт Марганецького ліцею № 11 Марганецької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Соборна, 14, м. Марганець, Дніпропетровської області». Коригування (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-15-015732-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТБУД Україна» (ЄДРПОУ 41978111), з яким укладено договір на виконання технічного нагляду від 14.12.2023 №67 без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-08 09:26:47

На запит від 05 лютого 2024 року

На ваш запит від 05 лютого 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної вами нумерації.

1. Розмір бюджетних коштів, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Експертного звіту № 05-319-23 від 24 листопада 2023 за робочим проєктом «Капітальний ремонт Марганецького ліцею №11 Марганецької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Соборна, 14, м. Марганець, Дніпропетровської області».Коригування та Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, що надало змогу визначити очікувану вартість (Додаються).

2. Стосовно дотримання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме надання інформації, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог на власному веб-сайті, повідомляємо наступне.
Пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України N 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів» затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.
Підпунктом 1 пункту 4 вказаної Постанови, було рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовник процедури закупівель по даній закупівлі не належить до будь-кого з числа суб’єктів регулювання, передбачених п. 1, пп. 1 п. 4 або іншими положеннями Постанови Кабінету Міністрів України N 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів», тому положення вказаної Постанови не поширюються на дану закупівлю.
Крім того, підпункт 1 п. 4 Постанови КМУ N 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів», як вбачається із його змісту, носить рекомендаційний характер, та стосується рекомендацій до можливого вчинення певних дій саме органом місцевого самоврядування, яким замовник в даному випадку не являється.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що м. Марганець на час проведення закупівлі перебував у зоні активних бойових дій, внаслідок чого здійснення дій рекомендаційного (необов’язкового) характеру з публікації деталізованих відомостей про закупівлю на веб-сайті могла бути використана агресором або його військовими утвореннями для здійснення будь-яких агресивних дій військового чи іншого характеру, що зумовлює необхідність обережного відношення до розповсюдження будь-якої інформації про дії, які проводяться на території м. Марганця.

3. Оцінка можливих потенційних виконавців робіт здійснена шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності виконавця виконувати роботи у зоні активних бойових дій.

4. Оголошення про намір здійснити закупівлю та про прийом комерційних пропозицій було опубліковано на офіційному сайті Засновника: https://marganets-rada.dp.ua/ua/viddil-osviti (Додаткова інформація).
Комерційні пропозиції від учасників ринку додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення було усунено повністю шляхом укладання Додаткової угоди №2 до Договору, а також здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень.

2024-02-15 15:13:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримано вимог пункту 3 Порядку №1082 Укладено договір без врахування норм пунктів 17 та 19 Особливостей та порушено вимоги пункту 3 Особливостей, частини першої статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКСПЕРТБУД УКРАЇНА"
#41978111
Переможець 2 645 784,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:04
ДУ 1 до Договору 67.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:02
Договір 67.PDF укладений
15 грудня 2023 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML