Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №23 «Золотий ключик» м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 27
Очікувана вартість
1 519 313,00 UAH
UA-2023-12-15-015410-a 79124007d0af41ca87351a0e94c4677a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Суровицька

+380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Інна Суровицька
+380542225521
ukb.smr.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №23 «Золотий ключик» м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, м. Суми, вул. Ковпака, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

15 грудня 2023 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 15:11
№23 Золотий ключик Коригування (Наказ,зведений кошторисний, експертний звіт).pdf
15 грудня 2023 15:11
Лист ТОВ Еверест - С.pdf
15 грудня 2023 15:11
Наказ П-76.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-31-000041 ● bb25f850bdda4c9d9846dccb8155f310
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2024 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.01.2024 № 8-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-15-015410-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-07 16:44:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №23 «Золотий ключик» м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 27», за кодом ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів, очікуваною вартістю 1 519 313,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-015410-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме ТОВ «ЕВЕРЕСТ-С» (код ЄДРПОУ 33526166)?
4. Просимо повідомити про стан виконання договору, укладеного між Замовником та ТОВ «ЕВЕРЕСТ-С» (з наданням підтверджуючих документів: акти виконаних робіт, платіжних документів, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 10:19:34

Пояснення на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), закупівлі здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином на виконання вимог статті 4 Закону, з урахуванням пункту 14 Особливостей, для забезпечення наявної потреби Замовника у Закупівлі, протоколом уповноваженої особи від 15.12.2023 № 1 внесено та затверджено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік (скан-копія протоколу додається).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 05.12.2023 № 19-0322/03-23 щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом об’єкта «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №23 «Золотий ключик» м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 27» (Коригування), виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області (скан-копія експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва додаються).
3. Щодо оцінки можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі повідомляємо, що підставою для здійснення зазначеної закупівлі є положення підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Замовником за результатами проведеної процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-26-009370-a) було укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти від 04 серпня 2023 №7/23 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Еверест-С» на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №23 «Золотий ключик» м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 27» (далі – Основний договір).
Натомість через виявлені додаткові роботи (зміна рівня підлоги, виймання грунту з розробкою та навантаженням, улаштування теплоізоляції вертикальних будівельних конструкцій, монтаж металоконструкцій, улаштування підстильних шарів та покриттів із дрібнорозмірних фігурних елементів мощення, прокладання повідтропроводів із оцинкованої сталі), що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт по об’єкту та які не були передбачені проектною документацією, у Замовника виникла необхідність у закупівлі таких додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі Основного договору, в того самого виконавця робіт.
Таким чином керуючись умовами Основного договору та положенням підпункту 8 пункту 13 Особливостей, для виконання додаткових будівельних робіт було залучено того самого виконавця робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю «Еверест-С».
4. Щодо стану виконання договору, укладеного між Замовником та ТОВ «ЕВЕРЕСТ-С» повідомляємо, що договір виконано в повному обсязі (скан-копія платіжної інструкції № 516 від 21.12.2023, акт № 1 за грудень та довідка № 1 за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ-С"
#33526166
Переможець 1 519 313,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 15:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 23-23 Золотий ключик.pdf укладений
15 грудня 2023 15:14