Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Габіон фортифікаційний та Сітка рабиця, код ДК 021:2015 44310000-6 — Вироби з дроту
Очікувана вартість
1 420 770,00 UAH
UA-2023-12-15-010656-a a4fa097821894eaf92f9a497de6b4c95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Наталія Анатоліївна

+380633197586 nataliakramar78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул Адміральська 22
Контактна особа: Крамар Наталія Анатоліївна
+380633197586
nataliakramar78@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
Габіон фортифікаційний , код ДК 021:2015 44310000-6 — Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
8000 метри квадратні
Сітка рабиця код ДК 021:2015 44310000-6 — Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

15 грудня 2023 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000054 ● 6e5461ab9592411ba651ad4cab754c1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
12.01.2024 № 3
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 12.01.2024 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2024 № 3

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26 UA-2023-12-15-010656-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 18:15:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Габіон фортифікаційний та Сітка рабиця, код ДК 021:2015 44310000-6 — Вироби з дроту» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-15-010656-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме ТОВ «АЛЬПИНА» (код 44741295).
5. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору поставки від 13.12.2023 № 45 (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 14:37:56

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ

У відповідь на Ваш Запит від 15.01.2023 року «Запит про надання пояснень (інформації, документів)», Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації надає запитувану інформацію:
1. У відповідь на пункт 1 Запиту, Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації надає копії документів з підтверджуючими документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі на підставі яких визначено очікувану вартість закупівлі (Розпорядження Голови ОДА).
2. У відповідь на пункт 2 Запиту, Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації повідомляє, що інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі було сформовано 15.12.2023 та передано Уповноваженій особі для розміщення інформації на сайті уповноваженого органу, яку було розміщено 15.12.2023. У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України із 05 год. 30 хв. 24 лютого 2022 року, на території України введено воєнний стан, згідно Наказу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення військового стану в Україні», затвердженого Законом України «Про введення військового стану в Україні» №2002-ІХ від 24.02.2022 року, на підставі чого було обмежено доступ до інформації яка розміщується на сайті Уповноваженого органу а саме, Миколаївської обласної військової адміністрації. Уповноваженою особою відповідальною за розміщення інформації, було надано посилання за яким було розміщено інформацію (https://mk.gov.ua/store/files/announce_1695626927.docx).
3. Інформація та документальне підтвердження щодо наявності підстав для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів викладено у Обгунтуванні до Закупівлі (Обгунтування додається).
4. Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, обрано на підставі отриманих від суб’єктів господарювання комерційних пропозицій, Замовником було обрано постачальником ТОВ «АЛЬПИНА» (код 44741295) на підставі відбору постачальників товару за найнижчою ціною, зазначене Товариство запропонувало найнижчу ціну серед інших постачальників товару (сканкопії пропозицій надаються) .
5. Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації надає інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору поставки від 13.12.2023 № 45 ( сканкопії документів додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністраці не погоджується із Висновком Дежаудитслужби в частині вчиненого порушення вимог підпункту 4 пункту 13 Постанови № 1178. Замовник діяв виключно в законний спосіб щодо проведення Закупівлі без застосування електронної системи. Як зазначалось у Обґрунтуванні до Закупівлі, що за Листом від військових (військова частина) в якому було зазначено, що вони терміново мають потребу у закупівлі Габіонів фортифікаційних та враховуючи військовий стан в Україні, Миколаївською ОВА було вжито заходів щодо виділення коштів на зазначену у листі потребу. Замовник не мав часу на проведення закупівлі через відкриті торги так як проведення процедури займає від 17 до невідомо скільки днів в разі, якщо учасники закупівлі подають скарги на умови тендерної документації а також результати прийняття рішень Уповноваженої особи під час проведення закупівлі. Замовник не міг оприлюднити в загальному доступі лист військових на підставі того, що там зазначено адресу де потрібно встановити Габіони. На підставі вищезазначеного Замовник вважає укладення договору про закупівлю без застосування електронної системи цілком обгрунтовано.

2024-02-01 18:36:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “АЛЬПИНА ”
#44741295
Переможець 1 420 770,00
UAH
15 грудня 2023 13:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 18:01
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 17:59
Договір укладений
15 грудня 2023 13:29
Обгрунтування укладений
15 грудня 2023 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 466 800,00
UAH