Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля матеріально-технічних засобів (обладнання) для забезпечення потреб територіальної оборони
Очікувана вартість
5 425 680,00 UAH
UA-2023-12-15-007523-a 0a8b3ff46526470593f2d634ca08feef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пожидаєв Андрій Олександрович, Халімовнова Олена Іванівна, Кочмола Максим Олексійович

380577055021 depomr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36036288
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Свободи, будинок 5, під'їзд 6
Контактна особа: Пожидаєв Андрій Олександрович, Халімовнова Олена Іванівна, Кочмола Максим Олексійович
380577055021
depomr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Тепловізійний прицільний комплекс для зенітного розрахунку в комплекті:
Тепловізійний приціл типу PULSAR Thermion 2 XP з лінзою 35 мм або 50 мм;
Відеодисплейний термінал планшетного типу сумісний з PULSAR Thermion 2 XP з програмним забезпеченням для прицілювання;
перехідні механізми та комунікатори.
Коригування (код ДК 021:2015 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади»).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, будинок 5, під'їзд 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади

Тендерна документація

15 грудня 2023 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 11:58
Обгрунтування до договору від 14.12.2023 № 23.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000033 ● 89c38905d258487480080d876b6250b1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 19:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2024 №3-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2024 №3-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2023-12-15-007523-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 15:49:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі матеріально-технічних засобів (обладнання) для забезпечення потреб територіальної оборони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-007523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару (матеріально-технічних засобів (обладнання) для забезпечення потреб територіальної оборони), що є предметом закупівлі, та обрано для їх постачання саме ТОВ "ХАСК ФЛЕКС", з яким укладений договір поставки від 14 грудня 2023 року №23, без використання електронної системи закупівель?
4. Чому у договорі поставки від 14 грудня 2023 року №23, зазначено суму договору 9411220,10 грн тоді, як в оприлюдненому річному плані закупівель (ID: UA-P-2023-12-12-007055-c) зазначено розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі в сумі 5425680,00 грн та у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за номером ІD: UA-2023-12-15-007523-a, зазначено ціну договору - 5425680,00 грн?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 09:30:51

Відповідь на запит

За дорученням керівництва Харківської обласної військової адміністрації Департаментом оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Харківської обласної військової адміністрації (далі – Департамент) було опрацьовано лист командира військової частини А4950 від 05.12.2023 № 4950/1/45/23/вих. щодо термінового вирішення питання по додатковому забезпеченню необхідним обладнанням з визначеною конкретизацією найменувань та технічних характеристик для 26 розрахунків мобільно-вогневих груп з метою ефективного ураження ворожих повітряних цілей на території Харківської області, у зв’язку із збільшенням чисельності зенітно-кулеметного батальйону військової частини А4950 відповідно до Директиви Міністра оборони України та Головнокомандувача Збройних Сил України від 30.11.2023 № Д-321/120/дск.
У зв’язку з чим, Департаментом з урахуванням підпунктів 2.1., 2.2. пункту 2 протоколу засідання Ради оборони Харківської області від 27.10.2023 № 11 (вих. ХОВА від 27.10.2023 № 01-25/7776) (не для викладення) для посилення обороноздатності Харківської області у рамках реалізації Програми територіальної оборони Харківської області на 2022 – 2023 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 16 лютого 2022 року № 365-VIII (зі змінами), була продовжена відповідна робота щодо доукомплектування матеріально-технічними засобами мобільно-вогневих груп вищезазначеної військової частини, з урахуванням підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до протоколу від 06 листопада 2023 року № 01-09/3726 засідання службової наради Департаменту було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію від ТОВ «ХАСК-ФЛЕКС», з яким 09 листопада 2023 року було укладено Договір поставки товарів № 9 (строк дії договору 31.12.2023), у зв’язку з чим було враховано попередній здійснений моніторинг цін та проведений аналіз отриманих пропозицій від організацій з метою придбання у найкоротші терміни матеріально-технічних засобів для укомплектування розрахунків мобільно-вогневих груп.
Зважаючи на закінчення бюджетного року та нагальну потребу зумовлену необхідністю термінового придбання матеріально-технічних засобів для мобільно-вогневих груп військової частини А4950, які ведуть боротьбу з безпілотними літальними апаратами для захисту населення та об’єктів критичної інфраструктури на території Харківської області, Департаментом повторно було визначено постачальником необхідних матеріально-технічних засобів ТОВ «ХАСК-ФЛЕКС» згідно з гарантійним листом від 11.12.2023 № 1-11.12.23 (вх. Департаменту від 12.12.2023 № 4360/14), у якому зазначено, що ТОВ «ХАСК-ФЛЕКС» гарантує поставку матеріально-технічних засобів не пізніше 26.12.2023, у зв’язку з чим була проведена відповідна робота щодо укладення нового додаткового договору поставки на доукомплектування матеріально-технічними засобами для вищезазначеної військової частини.
Таким чином, у зв’язку з тим, що в країні введено воєнний стан та збільшилось застосування ворогом ударних та розвідувальних БПЛА на території Харківської області, за вимогою військового командування та з метою ефективної боротьби з ними, існувала нагальна потреба в найкоротші терміни здійснити забезпечення матеріально-технічними засобами (обладнання) для забезпечення потреб територіальної оборони області та зважаючи на неможливість дотримання замовниками строків проведення відкритих торгів було прийнято рішення, спираючись на попередній протокол Ради оборони Харківської області щодо здійснення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Для додаткового забезпечення матеріально-технічними засобами військової частини А4950 було внесені зміни до річного плану закупівель який оприлюднено на офіційному сайті Харківської обласної військової адміністрації, електронному майданчику E-tender та 14.12.2023 між Департаментом та ТОВ «ХАСК-ФЛЕКС» було укладено новий договір поставки товару № 23 зі строком поставки товару до 26.12.2023 (строк дії договору до 31.12.2023).
Договором поставки товару було визначено закупівлю наступних матеріально-технічних засобів для 26 розрахунків мобільно-вогневих груп, а саме:
1. код ДК 021:2015 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» - 5 млн. 425 тис. 680 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 904 тис. 280 грн. - Тепловізійний прицільний комплекс для зенітного розрахунку в комплекті (тепловізійний приціл типу PULSAR Thermion 2 XP з лінзою 35 мм або 50 мм, відеодисплейний термінал планшетного типу сумісний з PULSAR Thermion 2 XP з програмним забезпеченням для прицілювання, перехідні механізми та комунікатори) – 26 комплектів (номер ID: UA-2023-12-15-007523-a) ;
2. код ДК 021:2015 38620000-7 «Поляризаційні матеріали» - 608 тис. 400 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 101 тис. 400 грн. – Лазерний комплекс для ціле сказання потужністю 5500мВт – 26 штук (номер ID: UA-2023-12-15-008665-a);
3. код ДК 021:2015 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» - 1 млн. 92 тис. грн., у т.ч. ПДВ 20% - 182 тис. грн. – Турель-стійка (штатив металевий) для встановлення на автомобілі типу пікап – 26 штук (номер ID: UA-2023-12-15-009059-a);
4. код ДК 021:2015 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці» - 1 млн. 574 тис. 40 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 262 тис. 340 грн.:
Радіостанція типу Motorolla DM-4600E або DM-4601E в комплекті з системою шифрування AES256 та антенним пристроєм – 26 штук на суму 1 млн. 269 тис. 840 грн. (номер ID: UA-2023-12-15-009574-a);
Тактичні навушники Earmor M32 MOD3 – 78 штук на суму 304 тис. 200 грн. (номер ID: UA-2023-12-15-009574-a);
5. код ДК 021:2015 31520000-7 «Світильники та освітлювальна апаратура» - 520 тис. грн. 10 коп., у т.ч. ПДВ 20% - 86 тис. 666 грн. 68 коп. – Далекобійний ліхтар в комплекті (далекобійний ліхтар, захисний кофр для безпечного транспортування, мобільна підставка, конектор заживлення від автомобіля) – 26 штук (номер ID: UA-2023-12-15-013149-a);
6. код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» - 191 тис. 100 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 31 тис. 850 грн. - Планшет Oscal Pad 10 8/128GB LTE – 26 штук (номер ID: UA-2023-12-15-013687-a).
Загальна сума вищезазначених матеріально-технічних засобів становила - 9 млн. 411 тис. 220 грн. 10 коп.
Крім того повідомляю, що у зв’язку з неможливістю додавати на електронному майданчику E-tender різні класифікатори кодів ДК в одну закупівлю, вказані закупівлі було опубліковано окремими позиціями та зв’язано з окремими рядками плану закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАСК ФЛЕКС"
#33066880
Переможець 5 425 680,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:35
Договір поставки № 23 від 14.12.2023.PDF укладений
15 грудня 2023 12:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тепловізійний прицільний комплекс для зенітного розрахунку в комплекті: Тепловізійний приціл типу PULSAR Thermion 2 XP з лінзою 35 мм або 50 мм; Відеодисплейний термінал планшетного типу сумісний з PULSAR Thermion 2 XP з програмним забезпеченням для прицілювання; перехідні механізми та комунікатори. Коригування (код ДК 021:2015 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади»). 26 комплект 208 680,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 425 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 904 280,00 UAH)