Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: ДК 021:2015: 85150000-3 – послуги діагностичної візуалізації (послуги комп’ютерної томографії)
Очікувана вартість
2 137 800,00 UAH
UA-2023-12-15-004521-a 7f25bea5d14249b983f1f52102367995
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сагановська

+380355121133 olga.saganovska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02001015
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовлянський р-н, м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, буд. 25
Контактна особа: Ольга Сагановська
+380355121133
olga.saganovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 послуга
Нейровізуалізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
90 послуга
КТ голови з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
450 послуга
КТ органів грудної порожнини без контрасту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
45 послуга
КТ органів грудної порожнини з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
282 послуга
КТ органів черевної порожнини без контрасту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
70 послуга
КТ органів черевної порожнини з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
200 послуга
КТ відділу хребта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
36 послуга
Обстеження кістково-суглобної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
20 послуга
Шия (м’які тканини) з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
6 послуга
Ангіографія голови/шиї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
6 послуга
Ангіографія нижньої кінцівки/верхньої кінцівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
12 послуга
Додаткові пазухи носа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вулиця Січових Стрільців,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Тендерна документація

15 грудня 2023 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 10:50
УО 76.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-30-000035 ● 8bd17356a46c4688ae2e28ce67ab82b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.01.2024
№ 10-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК





Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2023-12-15-004521-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 15:50:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги діагностичної візуалізації (послуги комп’ютерної томографії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-004521-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, поясніть, чи установлювались КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника БІЛОНОГИ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА, з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час укладання договору про закупівлю надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника БІЛОНОГИ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме БІЛОНОГУ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-06 14:26:06

Про надання пояснень

У зв’язку із здійсненням моніторингу закупівлі ДК 021:2015 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (послуги комп'ютерної томографії)на підставі запиту про надання пояснення що надійшов від Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь такого змісту:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «послуги комп’ютерної томографії» здійснено на підставі умов закупівель медичних послуг за програмою медичних гарантій на 2024 рік опублікованих на офіційному веб-сайті НСЗУ за пакетами медичних послуг: «СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ», «ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ», «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ». Однією із основних умов контрактування за послугою «Медична допомога при гострому мозковому інсульті в стаціонарних умовах» у 2024 році є наявність за місцем надання послуг (м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, 25) спірального комп’ютерного томографа (СКТ) зі шприц-інжектором для проведення ангіографії та/або магнітно-резонансного томографа (МРТ) з режимами визначення геморагії (T2*/GRE/SWI) та безконтрастною ангіографією (ToF), які працюють в цілодобовому режимі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі аналізу цін на послуги КТ в межах міста Тернополя (https://ternopil.oxford-med.com.ua/viddilennya/computerna-tomografiya/?gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDUCZNsWsffTbdojXdenM5r9uH-sfCz5hWjl8L5Emq82JJwWPi8n4G_hoCBw8QAvD_BwE; https://prohealth.te.ua/kompyuterna-tomohrafiya-price/) та Теребовлі ( https://ct.te.ua/ ) відповідно до запланованої кількості надання медичних послуг за вказаними вище пакетами послуг та відповідно до сум витрат затверджених фінансовим планом.
2) Листом від 07.12.2023 № 787 поінформовано ФОП Білонога В.І. про намір укласти договір із зазначенням вимог щодо предмета закупівлі та переліку документів до учасника, що передбачалися тендерної документацією до закупівлі згідно оголошення UA-2023-11-28-011734-a.
12.12.2024 Учасником ФОП Білонога В.І. надано інформацію та документи, що вимагалися Замовником до підписання договору.
3) Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Враховуючи те, що 06.12.2023 року електронною системою закупівель відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за номером оголошення UA-2023-11-28-011734-a за предметом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 85150000-3 – послуги діагностичної візуалізації (послуги комп’ютерної томографії).
Замовником встановлено, що ФОП Білонога В.І. відповідає вимогам, що були визначені замовником під час оголошення процедури закупівлі UA-2023-11-28-011734-a за предметом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 85150000-3 – послуги діагностичної візуалізації (послуги комп’ютерної томографії) та готовий надати послуги визначені у специфікації (сума договору дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі у відкритих торгах за номером оголошення UA-2023-11-28-011734-a). ФОП Білонога В. І. надано пакет документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам щодо технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі.
Отеже, у Замовника наявні всі підстави застосувати підпункт 6 пункту 13 Особливостей та укласти договір без використання електронної системи закупівель.
4) Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів» обов’язок оприлюднювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель покладено на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
За організаційно-правовою формою Замовник є комунальним підприємством, тобто не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки та не має статусу бюджетної установи, є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів в розумінні статті 2 Бюджетного кодексу України. Тобто, замовник не зобов’язаний публікувати вищенаведену інформацію на своєму веб-сайті або веб-сайті засновника.
5) Оцінку потенційних Учасників як і встановлення вимог до учасників мотивовано вимогами умов закупівель медичних послуг за програмою медичних гарантій на 2024 рік опублікованих на офіційному веб-сайті НСЗУ за пакетами медичних послуг: «СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ», «ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ», «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ». Однією із основних умов контрактування за послугою «Медична допомога при гострому мозковому інсульті в стаціонарних умовах» у 2024 році є наявність за місцем надання послуг (м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, 25) спірального комп’ютерного томографа (СКТ) зі шприц-інжектором для проведення ангіографії та/або магнітно-резонансного томографа (МРТ) з режимами визначення геморагії (T2*/GRE/SWI) та безконтрастною ангіографією (ToF), які працюють в цілодобовому режимі.
Враховуючи наведене у замовника виникає необхідність закупівлі послуг комп’ютерної томографії у учасника, який в змозі надати такі послуги за місцем надання послуг Замовника – вул.. Січових Стрільців, 25, м. Теребовля, допущення до участі учасників з іншим місцезнаходженням нівелює необхідність Замовника у здійсненні закупівлі в цілому.
Таким чином, на даний момент у м. Теребовля, за адресою вул.. Січових Стрільців, 25 наявний тільки один учасник – ФОП Білонога В.І. з який може забезпечити надання послуг з комп’ютерної томографії.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результататами моніторингу уповноваженій особі вказано на недоліки в роботі та притягнуто до матеріальної та дисциплінарної відповідальності.

2024-02-22 09:21:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримано вимоги пункту 3 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 Особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , а саме: не дотримано принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримано вимоги пункту 3 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 Особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , а саме: не дотримано принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.) • усунуто

Порушення усунуто щляхом притягнення до матеріальної відповідальності (зменшено розмір премії на 10%)

2024-02-26 17:22:42

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОНОГА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#8137305578
Переможець 2 137 800,00
UAH
15 грудня 2023 10:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
09_01.pdf укладений
15 грудня 2023 10:51