Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 101 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
10 510 754,47 UAH
UA-2023-12-14-007491-a d159115dca1746269adeed37804b3f6f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сидоренко

+380442067433 sid_alexandr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сидоренко
+380442067433
sid_alexandr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 101 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

14 грудня 2023 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2023 11:50
ex01-2700-7316-9379-5150-Вокзальна-Коригування.pdf
14 грудня 2023 11:50
Звіт про процедуру.pdf
14 грудня 2023 11:50
Обгрунтування (Вокзальна, 101).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000036 ● 4464b5f0ea8a4be795182ae3473bf8ab
  • Статус: завершено ● Дата: 14 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-12-14-007491-a 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 12:36:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 101 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-14-007491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 15:28:15

Відповідь

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 101 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи) відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 27 жовтня 2023 № 231025-02/А (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» від 16 червня 2023 р. №534-р. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-22 10:14:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 101 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-14-007491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 25.12.2023 №1 до договору про закупівлю від 14.12.2023 №119-23/1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-27 18:15:40

Відповідь

За результатами проведення експертизи було отримано експертний звіт № 231215-11/А від 18.12.2023 року, відповідно до якого зменшилися ціни на матеріальні ресурси, а саме на: KNAUF МП-75 штукатурка машинна 30 кг, ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева, ґрунтовка глибокого проникнення, бруски з хвойних порід та дошки, водостічна ринва із ПВХ, ґрунтовка Церезіт СТ 17, ґрунтовка бетон контакт, дюбель для термоізоляції, емаль антикорозійна, квадрат сталевий, кисень технічний газоподібний, клеюча суміш для керамічної плитки Церезіт СМ 11, металопрофіль, папір шліфувальний, плитка Грес, розчин готовий кладковий важкий цементний, розчин готовий опоряджувальний вапняковий та цементно-вапняковий, суміш штукатурна гіпсова, толь з крупнозернистою посипкою гідроізоляційна, труба водостічна, цвяхи будівельні з конічною головкою, штукатурка декоративна. В звʼязку з чим додатковою угодою від 25.12.2023 №1 до договору про закупівлю від 14.12.2023 №119-23/1 і була змінена загальна вартість виконання робіт до 10 376 527,62 грн відповідно до п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІДКОМ"
#41564138
Переможець 10 510 754,47
UAH з ПДВ
14 грудня 2023 11:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 16:47
ДУ №3 до Договору № 119-23-1.pdf зміни до договору
19 серпня 2024 16:45
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 11:43
ДУ №2 до Договору 119-23-1.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 11:42
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 12:47
ДУ №1 до Договору 119-23-1.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 12:45
Договір 119-23-1.pdf укладений
14 грудня 2023 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 119-23/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 119-23/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 119-23/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML